sessiz savaş bl-4

39 5 10
                                    

Hoca derse gelmicekmiş.Neymiş efendim biz son sınımışız da başımızın çaresine bakabilmeliymişiz de ygs sınavına hazırlanmamız için zaman tanıyormuş da...Bu böyle devam ediyor.Kendini düşünüyor sadece ama öyle gözükmüyor.Bana göre hava hoş ben her türlü dinlemiyorum.Dışarı çıkıp kendime özel bir yer bulayım yanlız kalmayı seviyorum.Hepimizin merak ettiği konu şu Alev sürtüğü ne yapacak.Bende merak ediyorum umarım iyi bir planla gelir yoksa hiç eylenceli olmaz.Aha Alev sürtüğü biriyle tartışıyor acaba ne?Merak etmiyorum ama elime geçen fırsatı değerlendirmek lazım dimi ama.

Alev-o kızı haddini bildirmem lazım.Sen ve arkadaşların bana yardım ediceksiniz.

Çocuk-Sen nasıl istersen bebeğim ama bize vaat ettiğin güzellikleri vereceksin.Alev cilveli bir kahkaha attı(kesinlikle mide bulandırıcı).

-Sen o kızdan intikamımı almamı sağla bende sana paranı,arabanı,barını ve istediğin kızları yolluyacağım.Hem ne zaman sözümü tutmadım.

Çocuk yakışıklı bir seksen boylarında sarışın yeşil gözlü ve üzerine giydiği t-şörtten belli olan kaslarıyla kesinlikle taş ama paraya satmış kendini.

-Sen merak etme ben halledicem.Gelcen mi akşam.

-Evet diyip çocuğun dudaklarına yapıştı.Sonra iğrenç kahkahalarıyla gittiler.hmm iyi bari birşeyler planlıyor umarım iyidirde eyleniriz.Şimdi siz diyorsunuz bu kız neden bu kadar psikopat diye.Daha sonra neden böyle olduğumu anlıcaksınız.Şimdi benimde birşeyler bulmam lazım ve sizi dışlıyorum.Taramalı geliyor.Lan kaçacak yerde yok ki kolidorda.Geliyor abi geliyor Alev bile bu kadar eziyet edemez.

-Sen neredeydin her yerde seni aradım.Kollarımı iki yana açıp ben buradayım işareti yaptım.Bizm tarama girdi koluma götürüyor.Bakın şimdi kız hem beni sürüklüyor, hem etrafa selam veriyor, hem de bana neler öğrendiyse anlatıyor.Çok proğramlı.İki işi aynı anda yapılmaz diyenlere bu kızı yolluyacağım.Hem biraz rahatlamış olurum aynı zamanda da onlar yanlışlarını düzeltirler sadece kendimi düşünmüyorum burada.Taramalı sürüklemeyi durdurdu.Bana dönüp kollarımdan tuttu ve sarsmaya başladı.

-Hey sen beni dinliyor musun? Kime diyorum ben. Burada senin için birşyeler öğrendim ama sen beni dinlemiyorsun küsücem ve bir daha konuşmıyacağım dedi.Bu kız bana ceza verdiğini mi düşünüyor.Çiftte telli çalın da oynılayalım.Neyse şimdi onda öğreneceğim çok şey var.Tek kaşımı kaldırıp gerçekten mi bakışımı attım. Asık olan yüzü bir anda aydınlandı ve yanaklarımı sıkıp ki hiç sevmem kafamı sağa sola salladı. Onu dövmemek için kendimi zor tutuyorum.Başka zaman olsa şimdiye kadar döve döve öldürmüştüm ama arkadaş edinmeye çalışıyorum.Ne kadar çenesi düşük olsada iyi bir kız ve ben iyilere bir şey yapamam.

Tekrar koluma girip tekrardan koridorda yürümeye başladı.Anladığım kadarıyla sınıfa gidiyoruz ve onu dinlemeye başladım.Yanaklarımın tekrardan o işkencelere uğramasını istemiyoum.Evet arkadaşlar söz taramada.

-Duydun mu okula yeni bir çocuk geliyormuş ve söylentilere göre çocuk tam bir meteormuş.Sarışın yeşil gözlü uzun boylu diyolar.Lan bir dakika bu çocuk o çocuk o çocuk bu çocuk.Vay alev sürtüğü başladı demek.Kesin bizim sınıfa düşacek hadi hayırlısı canlar.

-Bil bakalım kimin sınıfında...Soran gözlerle bana bakıyor her zaman ki gibi omuz siltim.Tabiki de bizim sınıfta tatlım.Ayyy çok şanslıyız.Ya ya gel bir de onu bana anlat.Gözümün önünde olması benim için daha iyi olcak.Taramalı konuşurken zaman nasıl geçiyor anlamıyorsun.Sadece şakaydı ne zaman konuşması bitecek diye bekliyorum sınıfa geldik hala konuşuyor.

En arkaya sırama oturdum o da önüme oturdu.gamze önünde fizik kitabı soru çözüyor.Doktor olmak istiyormuş.Babası beyin cerrahı onu örnek alıyormuş kendisine kalp cerrahı olcakmış bu kafayla kesinlikle olur.Tarama arkasına döndü v her zaman ki gibi konuşmaya başladı.

-Senin hakkında yazılanları okudun mu?hayır manasında kafamı salladım.Durun bir dakika ne yazısından bahsediyor bu kız.Defteri çıkartıp ne yazısından bahsediyorsun yazdım.

-Okul sitesinde ki yazıdan.Sen yenisin bu yüzden haberin yok dimi.Tamam bu konuda seni bilgilendireyim tatlım.Bu kızda tatlıma iyice alıştı arkadaş.Her okulda olduğu gibi bizim okulda da var. Kimin yazdığı belli değil ama her şeyden haberi var.Bu sitede de her şeyi yazıyor.

Bugün okulda yaptıklarını yazmış bir kaç fotorafla beraber. Senin Alevin okulda işkence ettiklerinden farklı olduğunu ve bu sefer Alevin sert bir kayaya tosladığını yazmış.Alevin daha önce hiç bu kadar rezil olmadığını ve başının belada olduğunu, Tuğçeye yaptıklarından daha kötü şeyler yapacağını yazmış.Ha bu arada Tuğçe şu sana bahsettiğim kız dedi.

1-Bu siteyi kim yazıyor.Onu bul...

2-Bu Alev kaç kişinin canını yaktı.Onunla ilgili her şeyi bul...

3-Benim için ne gibi planları var:Planlarını öğren...

Merak ettiğim konular bu ve siteyi yazan belli değilse babana bile güvenmeyeceksin felsefesini uygulamaya koyma zamanı.Kimseye birşey anlatmayacağım ve Herkes neler planladığımı olaylardan sonra öğrenecek.

Sessiz SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin