sessiz savaş bl-3

39 5 6
                                    

Yine sabah oldu ve yine berbat bir güne adım attım.Sabah olan rutin şeyleri yaptım.Dolabın başına geçtip eskitilmiş kot ve ingilizce karanlık bir kurtuluş yazan siyah bir t-sört giydim.Saçlarımıda yarım balık sırtı ördüm ve hafif bi makaj işte tamamdır.Küçükken bile süslü değildim ben üstüm kirlendiğinde ağlayarak üstüm maffoldu demezdim.Aslında komik olurdu sanki eylenceli gelirdi.

Kahvaltı yapmadan direk evden çıktım.Lanet adamı görüpte kusmayayım diye.Gecenin bir yarısı inlemelerle uyandınz mı.Tam yan odada neler döndüğünü düşündükçe kusmuştum bütün gece.Tamam bu konuyu kapatalım yoksa yine kusucam.Şimdi çok sevgili! okuluma gidiyorum ve çook sevgili! servisimi ve çoook sevgili! arkadaşlarımı göreceğim için heyecandan ölmek üzereyim....

Servis geldi ve bindiğim anda bütün gözler bana döndü.Ben takmadım ve direk arka koltuğa  oturup müzik dinlemeye başladım.Gecenin meyhane şarkısını gerçekten harika bir şarkı.Herkes fısıltaşıyor sanki anlamıyorum.Arkadaş biri şunlara sadece konuşamadığımı herşeyi duyduğumu söyleyebilir mi?Ben yapardım ama malum durumu biliyorsunuz.

İşte ve nihayet heyecanla! beklediğim an okula geldik.Lütfen önden sosyatikler.Neyse indim servisten herkes tip tip bakıyor.Ne çok güzelim,ne çok çekiciyim,ne de seksi. normalim ben normal.Bazen elime magafonu alıp NORMALİM LAN BEN diye bağırasım var.Görende bunları ilk defa dilsiz gördüler sanır.Konuşamaya bilirim ama ben de bi insanım sizden bir farkım yok ki.Ben herzaman ki gibi kimseyi takmadan sınıfa ilerledim yada çalıştım demeliyim.

 Sarı saçlı yeşil gözlü güzel mi demeliyim.Normal boyda ama ayağına giymiş yirmi santim penbe tonlarında topukluları.Üzerine yine penbe tonlarında dizin bir karış üstünde demek isterdim ama ancak kıçını kapatıcak kadar vicuduna yapışmış ve ancak doktor çıkartır.Nerde kalmıştık ha hatırladım göğüs dekoltesi desen erkek olsam sadece oraya bakardım.Saçlarını düzleştirmiş ve son olarak yüz .Lan biri buna badana yapmış ne lan öyle neyse anladınız işte kız baştan aşağıya ben bir sürtüğüm diye bağırıyor.Omzuma geçirdi bakın çarptı demiyorum resmen geçirdi.Tınlamadım bile bu acı bana hiç birşey demez.Bu başka bir konu daha sonra anlatıcam neyse konumuza dönelim.

-önüne baksana özürlü.Demez mi yanındaki iki sarışın salak...(bakın sarışınlar salak ve ya aptal değildir.Rengine bakmadan kadınların hepsi en saf olanı bile şeytana pabucunu ters giydirebilir...)Saçları sarı ve çakma olduğu bariz belli ve salaklar topla salak sarışınlar başlarındaki sürtük ve bu salaklar kahkaha atarak gidiyorlar.Ben ne yaptım gittim sürtüğün saçlarından tuttuğum gibi yere yatırdım.Bacaklarımla kollarına baskı yaptım ve çantasından telefonunu aldım ve şunları yazdım.

-Bak seni azmış sürtük sana istediğini verirdim ama bu okulda bu kadar erkek varken bana düşmez.Bir daha bana salakça şeyler yapmaya çalışırsan sana öyle birşey yaparım ki ömür boyu aklından çıkmaz.Telefonu ona döndürdüm ve okumasını sağladım ama içinden okuyor.Sürtük sesli oku yazdım ve bu sefer sesli okumaya başladı.Tekrardan anladın mı yazdım.Anladım dedi.İyice anlaması için tam kafasının yanına sert bir yumruk attım.Kız resmen cırladı.Kalktım üstünden baktım etrafa herkes ağzı açık bize bakıyor.Kaşlarım çatık bir şekilde hepsine tek tek bakmaya başladım.Azcık korksunlar dimi.Sonra dönüp okula doğru yol aldım.

Sınıfa girip arka sıraya ilerledim.Ders geometri sıkıcıııı.Banane arkadaş üçgenlerin iç açılarının topğlamının sinüse bölümünden.En arka sırada olma avantajını kulanarak koydum kafayı sıraya uyumaya başladım ama bana uyku haram.Kim geldi dersiniz.Taramalı ve tatlı şey.Taramalıyı size anlatmadım dimi tamam anlatıyorum.Bir altmış beş bir yetmiş boyları arasında kestane rengi saçlar kahverengi gözlerle klasik türk kızı işte.Aslında güzel bir kız ama makyaj işi bozuyor.Tamam yapın yapmayın demiyorum ama bu kadar abartmayın.Kırmızı buluz siyah diz üstü bir etek dize kadar topuklu bir çizme saçlarını sıkı bir at kuyruğ yapmış.

Geldiler oturdular önümdeki sıraya.Onların ders programına baktım aynı anlıyacağınız.Aman ne güzel! bir tesadüf.Tatlı şeye birşey demiyeceğim de arkadaş diğeri çok konuşuyor ne bu böyle iki dakikada başımı ağrıttı resmen.Anlattıklarıda şunlar; yok Burak Busayle arka bahçede dudak dudağa yakalanmış,yok Ali Tuğbadan ayrılıp Eceyle çıkmaya başlamış,yok birileri birileriyle alt alta üst üste arada kıkırdamalar.Lan gerçekten özenti gençlik olduk resmen boynuzun kulağı geçmesi gibi, geçicez Amerikayı.Sonra tarama döndü vekonuşmaya başladı.

-Bahçede bulaştığın kızın kim olduğunu biliyor musun dedi.Ben mi bulaştım o sürtük bana bulaştı bir kere ve ben yeniyim kimseyi tanımıyorum.hayır anlamında başımı salladım ve anlatması üzere mikrofonu sevgili taramanın ellerine verdim. Çok faydalı bilgiler öğrendim.Bu kızı sevebilirim çok işime yarayacak.

Tarama anlatırken Gamzede ders çalışıyor eee zeki kız çalışsın çalışsın baa benzemesin sınavda kopy verir.Neyse bizim sürtük lan şimdi bizm mi oldu.Neyseöğreniceğiz artık onu taramalıya döndük ve anlatıyor.

-Adı alev lise ikide okulumaza geldi.Seninde anladığın gibi okulda yatmadığı rkek yok.(Bak ben demiştim sürtük olduğunu)Babası türkiyenin en önemli şirketinin sahibi.Evin tek kızı bu yüzden üzerine fazla düşülmüş.Etrafında bir sürü köpeği var ve tek bir lafıyla herşeyi yapabilirler ve sen daha okulun ikinci günü ona bulaştın.Bu yüzden çok dikkatli olmalısın.

Geçen sene kantinde üzerine su döken ki yanlışlıkla döken kıza okulu zindan etti.Duştayken kızın çıplak fotoraflarını çekip herkesin telefonuna attı.Babasını işinden etti.Kardeşini köpeklerine dövdürmüş.Müdür çağırıyor diye çağırtıp alt katlardaki depolardan birinde kıza tecavüz ettirmiş.Kız daha fazla dayanamayıp okulun çatısından kendini aşağıya attı.Anlıcağın intihar etti.Okulda herkesin korkup tırsması bu yüzdendi.Kendine dikkat et kimin kızı olursan ol senden intikamını alıcak ve ben seni sevdim ve eğer aklına takılan bir konu ve öğrenmek istediğin birşey varsa sor ben bu okuldaki herşeyi bilirim ve sana yardım ediceğim dedi.Hocanın uyarmasıoyla önüne döndü.

Şu alev sürtüğüne birinin ders vermesi lazım.Oyun daha yeni başlıyor.Beni tanımıyorsunuz ve bende kadersem o kızın kaderini çiziceğim.Lan ben size adımı söylememiştim dimi ben Kader Semiz ve oyun başladı sizede eylenmesi kaldı.  

Sessiz SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin