Už to ví?

521 10 0
                                    

Pohled Martina :

,,Martine vstávej! Zaspali jsme!" Křičel na mě Vadim a strhl ze mě peřinu abych se probudil. ,,Váďo vrať mi jí." Řekl jsem mu, protože jsem na sobě po včerejšku neměl oblečení. ,,Joo na to bych si dokázal zvyknout." Zasmál se Vadim a hodil po mně oblečení. Rychle jsme se oblekli a vyrazili na snídani. Všichni už na nás čekali. ,,No kde jste?" Zasmál se Kovy. ,,No, my jsme tak trošku zaspali." Řekl jsem a všichni se začali smát. ,,To nevadí, Honza teď nejspíš ještě spí tak nejste poslední." Řekl Kovy a všichni dostali záchvat smíchu. ,,No jo, celej Honza." Řekl Vadim a šel si pro snídani. Potom jsme s ostatníma kecali o tom, co se bude dít, kdo má ještě přijet a podobný věci. Když najednou si mě zavolal Kovy a zeptal se : ,,Hele, nepochop mě nijak špatně, ale nejste si s Vadimem nějak moc blízký? " Díval jsem se na něj a nevěděl jak to říct, byl to vždycky můj nejlepší kamarád a nechtěl jsem, aby se mě pak štítil nebo tak něco. ,,No, víš, já a Váďa jsme tak trochu spolu." Kovy na mě koukal tak zaskočeně než konečně něco řekl : ,,Aha, tak to vám přeju. Snad vám to vydrží. " Usmál se a teď jsem byl zaskočenej já. ,,Čekal jsem teda horší reakci." Zasmál jsem se a odešli jsme zpět za klukama. Asi po hodině jsme všichni odešli na akci, kde jsme měli strávit celý den. Protože jsme se s Vadimem před ostatníma normálně drželi za ruce a líbali, tak už to všem došlo a naštěstí s tím nikdo neměl problém. Byl jsem strašně rád, že nás nikdo neurážel. V průběhu dne jsem točil nějaký záběry, abych mohl vydat nové video. Nakonec jsme s Kovym natočili i Nikdy jsem, ale skončili jsme celkem střízliví.

Viděl jsem, že Vadim začínal být hodně nadrženej a tak se vymluvil, že mu je špatně a odešel na pokoj. Hned jsem šel za ním a jen co jsem zavřel dveře, přitlačil mě ke zdi a začal mě líbat. Nebránil jsem se a začal mu sundávat tričko. Když jsme byli oba nazí, položil mě na postel a vytáhl ze stolku kondom. Věděl jsem, že to dnes přijde a byl jsem taky hodně nadrženej takže mi to vůbec nevadilo. Stejně s Vadimem by mi to nevadilo nikdy. Nasadil jsem Vadimovi kondom a on si klekl nade mne. Ruku si opřel vedle mojí hlavy a druhou rukou mě hladil na stehně. Potom se nade mne nahnul a pomalu se do mě dostal. Nejdřív to bolelo a bylo to nepříjemné, ale potom jsem cítil něco, co ještě nikdy. Bylo to lepší než cokoliv na světě. Užíval jsem si ten pocit a když Vadim zrychlil, byl jsem v sedmém nebi. Potom chytil můj penis do ruky a začal mě uspokojovat i takhle a já neměl slov. Ohnul se ke mně a začal mě líbat a rukou začal rychle hýbat. Snažil jsem se nevzdychat příliš nahlas, ale Vadim se ke mně naklonil a pošeptal : ,,Jen mi zavzdychej do ucha, je to strašně sexy." Ta slova mnou projela jako blesk a já začal jako na povel vzdychat a Vadimovi se to líbilo. Cítil jsem, že už brzy budu a Vadim si toho všiml taky, tak zrychlil svoje pohyby rukou a já se po pár vteřinách udělal. Vadim ještě párkrát přirazil a udělal se taky. Lehl si vedle mě na postel a objal mě. ,,Toto musíme dělat častěji." Zasmál se a já s ním. Začal mě líbat, ale jemně, už ne tak hrubě a nadrženě, i když i to mělo něco do sebe. Věděl jsem, že je spokojenej a já byl taky. ,,Tak jaký jsou první pocity hmm? Zeptal se a potichu se zasmál. Viděl, že ještě teď nemůžu popadnout dech. ,,Myslím, že vidíš. A ani nemám potřebu se střídat." Zasmál jsem se a Vadim si mě přitulil k sobě a pošeptal : ,,To vůbec nevadí, rád si budu hrát se svojí princeznou." Začal se smát na celé kolo, ale já měl pocit, že na tom bylo i trochu pravdy. ,,A já si rád zahraju na princeznu." Doplnil jsem ho a oba jsme se smáli jako šílení. Po chvíli jsme usnuli, přitulení k sobě.
______________________________________
Tak a je tu další kapitola a musím se vám přiznat, nemůžu psát ty kapitoly pravidelně xD když jsem vydala tu první a druhou, které byly neplánované, tak jsem měla větší chuť a hlavně to bylo dobrovolně a ne nějak donuceně, takže se omlouvám, ale kapitoly prostě budou vycházet nepravidelně xD pokud máte nějaký nápad co by mohlo být v příští kapitole, určitě to napište do komentářů a třeba to tam dám. I tak, doufám že se vám tato kratší kapitola líbila a já se budu těšit na příště.
Vaše Kate

Martin & VadimKde žijí příběhy. Začni objevovat