Numele meu Chloe am 13 ani.Peste o luna inplinesc 14.Sunt o fata populara la scoala dar nu rebera.
Am 2 prietene sau 2BFF.Suntem ca niste sulori.Ne stim una celeilalte secretele si nu ne tradam .Problema e ca eu incalitate de MissPopularitate trebuie sa ai un iubit.Mama mi-a spus ca trebuie sa imi fac un jurna pentru ca la varsta asta nu pot sa le spun prietenelor mele ,Ambar si Ann.,tot.Nu o ascult dar am zis sa incerc.
Nu vreau sa incep sa ma plang dar parinti mei nu mai sunt ce erau odata.....nu intru in amanunte acum..inca
Miercuri
M-am trezit devreme pebtru a ajunge la timp la scoala.Mi-am facut rutina de dimineata si m-am imbracat cu o fusta in closh din piele neagra cu un tricou alb pe care scria YOU ARE ME...pe deasupra mi-am luat o geaca de piele neagra .Accesori:Un lantisor cu un pandantiv in forma de C ,un inel cu pietricica neagra,ochielari de soare si ruxacul meu baisic de la ZARA .M-am incaltat cu niste adidasi negri care erau asa si asa adica si eleganti si sport.
La scoala ma asteptau Bff mele.
-Hei!Ce faceti?spun eu zambind.
-Chloe!Jake a intrebat de tine!spune Ann cu gura pana la urechi.
Scoala noastra are clasele 0-12 .Jake este in grupul meu de populari dar nici odat nu am vorbit.El este clasa a 9 a eu a8a.
-Nu cred ...spun pierindumi zambetul.
-Sis esti ok?spune Ambar.
-Nu sunt!
-Chloe...dar tu nu il placi?
-Ba da!Dar nu cred ca el ma place...spun indreptanduma spre dulap unde imi arunc de obicei ruxacul.
-Cum sa nu?spune Ambar imbratisanduma
-Ma duc la ora. spun si trantesc usa dulapului.
Prima ora o aveam cu cei de a 9a ....cu Jake.Ora era de teatru .Eu studiez la o scoala de arte +limbi straine+mate si chesti din astea.
Ma pun in banca mea.Langa mine s-a asezat nimeni altul decat Jake.
-Buna!imi spune el
-Hei!spun rosie .
Profesorul intra in clasa si spune:
-Faceti perechi!
Jake se ita la mine sispune:
-Hai cu mine...vrei?
-Ammm mmmmmda...
Imi intinde mana ca sa para un domn.M-am ridicat si condusa de el ne-am alaturat celorlalti elevi.
Profesorul a spus:
-Copii!O sa recreati o scena de dragoste cu un sarut pentru data aviatoare* .Acum spunetimi grupele cum sunt formate...si ce o sa jucati.
M-am uitat in jos iar el a spus:
-Ce vrei sa jucam?
-Ultima parte din Cinderella.
-Partea cu sarutul si petrecerea de nunta?
-Dap...e partea mea preferata spun jucanduma cu piciorul.
-Si a mea... spune zambind .
Jake e asa dragut!!Are un par de culoare saten,un abdomen lucrat,ochii sunt albastri ca ai mei ,zambetul este fermecator.De obicei poarta numai haine de firma ceea ce rezulta cs parinti lui ca si ai mei au studii superioare.
Joi
Astazi m-am imbracat cu o perechie de blugi stramti negri rupti la genunchi,un tricou roz pal,si geaca mea de piele .Parul l-am prins intr-o coada de cal iar ca machiaj am folosit rimer ,tus,si un ruj roz pal.Un picioare miam luat niste botine negre cu toc de 10 cm.Ruxacul si go la scoala.Fetele mele sau BFF mele ma asteptau in fata scolii.
-Hei Chloe!spun ele la unisol.
-Buna.
-Tu esti in grup cu Jake la teatru ?Aveti sa faceti o scena de dragoste?
-Dap .Va fi in fata celor de la tetru.
-Ba nu!Toti vlr vedea.
Cand am auzit asta am crezut ca fac infart.Am mers la dulap si mi-am luat cartile .De nervi am uitat sa inchid usa .Eram la vreo12 pasi de dulap cand aud un:
-Hei Chloe!
Era Jake.
-Astea sunt ale tale?si imi arata cheile mele pline cu zorzoane.
-Da!Merci! spun si ma intorc.
Cred ca s-a uita dupa mine ceva timp.La ora de Biologie am crezut ca mor.In scoala noastra anatomia se studiaza in clasa a 8a din cauza parti acelea....cu organele sexuale.Eram la lectia cu REPRODUCEREA.Nu sunt o sfanta eu dar nu !Nu!Eu nu o sa fac copii!
Partea proasta este ca profu ne-a pus un filmulet cu lectia asta naspa .Aveam impresia ca colegul meu de banca se freca la......da sti tu....asa zisele oute....
Dupa o ara care a fost foarte .....dap porno...si care nu se mai termina am scapat!!!
M-am dus la cantina.Masa popularilor era speciala deoarece era pusa pe o rampa masa avea capacitatea 12 persoane .Mi-am luat mancarea si m-am asezat.
Vineri
M-am trezit si cand m-am uitat in oglinda am vazut un cos!Nu!Am luat din sertar repede un corestor fondurile de tean de rezerva si toate cremele mele .Am reusit sa il acopar la un final.Cand m-am intors de la baie m-am imbracat cu o rochie din dantela neagra cu botinele de ieri si cu un palton alb si o palarie mare neagra cu o dunga alba.Mi-am luat ruxacul si am plect la scoala.
Dupa 4 ore de chin am scapat .Parinti m-au sunat si au spus:-Alo!spun eu
-Alo!Chloe hai acasa sa vorbim.
-Da mama.
Am luat un taxi si am plecat spre casa.Cand am ajuns mama se uita tensionata la mine.
-Ce s-a intamplat spun?
-Nu e nimic!Sti Chloe peste o luna implinesti 14 ani.spune tata frecandusi barbia.
-Da scumpo...si dorim sa ne spui unde o verei?unde o faci?
-Mama....pai eu as vrea la un restaurant sa nu deranjam pe aici lumea!
-Unde mai exact?spune tata.
-Unul elegant.
-Ma ocup eu .spune tata sunand pe cineva.
-Si invitatii?
-Da vreau sa vina 100 de persoane.
La auzul acestor cuvinte mama isi da ochi peste cap.Parinti mei subt full de bani .Au diferite afaceri.
-Bine maine mergem sa iti alegi modelul de invitati.
-Bine. spun si ma ridic sa merg in camera mea.
Adorm evreme.Ma tezesc pe la 10 seara si aud tipeye din bucatarie.Cobor si o aud pe mama spunand:
-Cu tine nu se mai poate trai.
-De ce ?Motivele care sunt?
-nu iti pasa.
Eram pe scari si am auzit o farfurie sparganduse.
-Femeie !Daca nu iti convine divortam!
-Da!Chiar vreau!Nu mai vreai sa sufar atat .Umbli doar cu tarfele .Te culci cu ele...dar eu?Am 37 de ani George!Nu sunt ca tine de 41!Ma pot culca cu cine vreau!Pot sa ma fac si eu curva!
Nu pot sa cred !Parinti mei se cearta ....
Am intrat in bucataria si am spus:
-Ce se intampla!Explicati!Acum .
Mama s-a asezat pe scaunul de la bar in timp ce tata isi turna un pahar de votka.
-Nu ....nu....n-nh va aud.lacrimile mi se strangeau in ochi.V-voi ....c-c-chiar nu va dati seama ca ....aveti o fata?Credeti...c-ca eu vreau sa aud asta?Spuneti!spun mai mult tipand la ei.
Mama bufneste in plans iar tata lasa paharul jos si idi pleaca capul.
-Eu...spune mama
-Tu ce? Vrei sa te faci curva?spun si ma apropi de ea.
-Chloe!Nu mai tipa la mama ta!spune tata lundumi mana si zdruncinanduma.Nu iti convite taci din gura.Nu te baga!Daca esti tu ce? Ăh?Ce ?Crezi ca nu putem divorta?Uite u daca vreau o sa fac asta.
Mama bufneste si mai tare in plans.Eu imi zmulg mana din stramtoarea tatalui meu si fug in camera plangand.
Nu se poate ei se iubesc...dar ce stiu eu?HEI !SPER SA VA PLACA NOUA CARTE!STIU CA NU E CHIAR PRIN CE TRECE ORI CE COPIL DAR NU SPER SA TRECETI SI VOI.VA PUP!
CITEȘTI
Jurnalul unei adolescente
RandomImagineaza-ti ca esti o fata de 14 ani care face primul ei contact cu pubertatea.Nu sti sa scapi de cosuri ....iti vine greu sa crezi ca esti clasa a 8 a si te indragostesti de cel mai rau baiat din scoala.Ce feci?Daca nu esti demna?...............