Spectacolul

5 0 0
                                    

M-am aranjat.Superba rochia!O iubesc!
-Arati super .o aud pe mama.
-Mersi.
-Ce jucati?
-Eu cu Jake jucam ultima parte din Cinderella.
-Partea cu sarhtul?!o aud spunand .Avea ochii cat cepele.
-Da...
-Si...tu cu Jake...Stai un-pic!Jake este cu un an mai mare ca tine?
-Cu un an?
-Si ...sunteti in preuna?!
-De ce intrebi?
-De curiuzitate .
-Off...mama!
Ma intorc si imi dau cu rimel si tus negru.Imi dau cu un ruj rosu mat.
Era deja ora 17.Se intuneca deja.Era luna Octombrie,27 Octombrie.
Telefonul meu a inceput sa vibreze .Ma uit si spre uimirea mea era Jake:
-Alo!
-Alo ....ubita mea.spune el
-Wow..Mi-ar place sa iti spun si eu asa dar mama ma asculta cu paharul lipit de perete.
-Doamne!De ce?
-Crede ca suntem impreuna.
-Pai da !Suntem.
-Hello!Pamantul catre Jake!Am doar 14 ani iar tu ai 15!Mama nu m-ar lasa in veci sa ies cu unul mai mare ca mine..spun si rad ca o proasta.
-De ce?!
-Pentru ca ea spune ca esti un vagabont...si ....dap.
-Ok...Sunt clasa a 9a ....sunt popular,asta inseamna ca sunt vagabont?Adica sunt olimpic la fizica.Am note de 10,9 si 8 .Asta inseamna vagabont?
-Nu stiu!Asa crede ea.Ma rog lasa asta.Ma face tensionata.Nu vreau asta...ori cum am emoti cat casa.
-Ok .Vorbim.Pa!Te iubesc
-Si eu.
Inchid telefonul si ma uit in oglinda.Aveam 14 ani!...Offfff.....
Viata a trecut asa de repede.Ieri eram un copil ce ma jucam fata ascunsea...ma jucam cu Barbie,eram inocenta,fara griji...acum am 14 ani.Dau bacul peste 3 ani si peste 7 ani o sa am poate copii mei cu omul potrivit .Nu o sa ma cer nici odat cu sotul meu.
De fiecare data cand mama se certa cu tata si aveam 6 ani...mergeam pe canapea de unde luam albumul cu poze de pamilie si il ridicam sa il vada.Isi aruncau privirea la mine si mama zambea.Tata ma lua in brate si ma saruta pe frunte in timp ce mama imi lua albumul si il lua si pe tata impreuna cu mine si priveam pozele...De fiecare data lacrimez la amintiri dar acum nu puteam.
Se facuse ora 18.
-Scumpo!Esti gata?spune tata.
-Da!
-Waw ....estj asa frumoasa,ieri parca ...Offf doamne vino aici.spune si ma imbratiseaza.Te astept jos.
Ma incalt si am coborat .In hol ma astepta mama si tata.
-Ieri parca ne aducea albumul de poze cand ne certam.spune tata.
-Sau ne alerga prin casa sa ne jucam cu ea.spune si mama.
-Sau mancam ciocolata Milka.spun eu razant.Hai sa facem un selfie.spun si imi scot telefonul.
-Mergem? spune tata
-Da.
La 2 minute de scoala telefonul mamei incepe sa sune.
-Alo!Cum!?Da venim ...La ...Aha ....ok .pa!Mike avem o problema.Va trebui sa o lasam pe Chloe la scoala si sa mergem la sediu .
-Dar veniti ?spun eu.
-Da.


Jurnalul unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum