Am 16 ani.Au trecut 2 ani.Nimic nu s.a intamplat.
Acum am 1.80m si sunt ambasadoarea ZARA.Parinti au acceptat greu dar au acceptat.
Astazi am prima mea zi de foto.Sa speram ca o sa am talent la foto.
Tinand cont ca e ora 00:00Hmmmm...ce se aude in bucatarie?
Cobor scarile spre bucatarie si cand sa ajung la intrarea in aceasta o farfurie iese si se sparge in perete.
-Nu intelegi ca mi s.a luat!Numai tu ai drepturi!striga mama.
-Taci femeie!spune tata si se aude ca si cum i.ar fi dat o palma.
-Nenorocitule ce ai facut??Ma omari!Divortam!Divortam..gata...nu imi pasa cui ajunge Chloe!E treaba ta!Tu m.ai pus sa fac un copil doar ca sa te satisfaci tu !
-Nici mie nu.mi pasa cui ajunge!Tu nu vezi ca e o curva la fel ca tine!
Ce!?Eu curva?Ca ce?
-Ai puso tu sa se pozeze la aia de la ZARA!tipa tata.
-Eu!!?Auzi maine divortam gata!
Nu pot sa cred..de ce ?Tata iar s.a culcat cu o curva??
Fug repede in dormitor si ma arunc in pat .Peste putin timp apare si tata.Intra usor in camera si se aseaza pe pat.
-Mi.as dori sa te pot vedea maine la pozat...Dar...eu si mama ta..spune eu inca ma prefaceam ca dorm,nu mai putem fi fericiti...eu sunt cu Kirra si ea cu Kavin .O sa ai un fratior si o surioara..Mama ta e gravida in 5saptamani cu Kavin si Kirra este in 3 saptamani.
-Tata??spun eu in soapta .Am auzit bine?Voi...nu o sa mai fiti in preuna?
-Iubito...isi trecu mana peste fata.Nu!
Acel 《nu》 ma sfinteca.Nu mai etam eu.
-Iesi !am tipat cat m-au tinut plamanii.Iesi afara !Iesi...!Iesi!
A plecat mombanind.Am incuiat usa si m-am dat cu capul de ea de cateva ori.M.ai avem cateva minute si trebuia sa fiu acolo,eram in gandurile mele cand nu mi-a venit sa cred ce am vazut.Mama se saruta cu un puscarias?Am crezut ca mor pe loc .
Tipul era tatuat peste tot,purta un maiou cu un model de "ruptura" ca sa spun asa,o perechie de blugi rupti in ultimul hal si niste bocanci de aceasi culoare ca caramida.
M.am apropiag de ei si am spus:
-Mama?
-Ommm..Chloe?Ce-ce cauti aici?Nu trebuia sa fi la sediul ala de video-chat adica pozat?
-Cine e el?
-Am el e...Kavin,noul tau tata.
-No!Glumesti nu?
-Nu,pisi ...spune tipul in timp ce ma trage de mana si ma pune pe piciorul lui.Arrrrrr...ce sexy adica frumoasa esti tu...rosteste in timp ce se uita in decoldeul rochiei mele care era destul de generos .
Am incercat sa ma ridic ,dar el ma tinea strans.Nu stiam ce sa fac pana la urma i-am dat un pumn ca sa ma lase.Am fugit cat am putut pe botinele mele negre dar la o curba am obosit si am alunecat,corpul meu facand contact cu solul.
-Esti bine?aud o voce in spatele meu,Sa te ajut
Doamne!In fata mea statea un baiat de vreo 17 ani ,blond,ochii verzi,imbracat de la firma,era asa dragut....!
-Acum da!
-Unde te grabeai asa?Eu sunt Ben.
-Eu sunt Chloe.Sunt ambasadoarea firmei ZARA.
-Eu mergeam spre sediul lor de poze.Sunt modelul lor.
-Si eu.
-Pai hai,nu am chief sa ma cert cu matusa mea.
-Matusa ta?
-Da!Valericha Solliony.
-Aaa...doamna Valericha.Esti din Spania,nu?
-Da!Defapt mama iar tata e de aici.
Am pornit amandoi la drum.
CITEȘTI
Jurnalul unei adolescente
RandomImagineaza-ti ca esti o fata de 14 ani care face primul ei contact cu pubertatea.Nu sti sa scapi de cosuri ....iti vine greu sa crezi ca esti clasa a 8 a si te indragostesti de cel mai rau baiat din scoala.Ce feci?Daca nu esti demna?...............