Dupa ce sambata am visat toata ziua,astazi vreau sa merg la mall.
-Buna dimineata.spun eu vesela
-Neta scumpo.imi raspund parinti
Dupa ce mi-am facut rutina de dimineata m-am pozitionat in fata dresingului.
M-am imbracat cu o rochie din dantela alba,geaca de piele si niste bocanci negru mat.In cap mi-am pus o coronita cu flori si mi-am undulat parul.
Am dat un telefon fetelor:
-Helllooo!spun eu
-Hei!Chloe astazi mergem la mall?
-Deasta am sunat Ambar.
-Oh ce bine.spune Ann
-Ne vedem intr-o jumatate de ora la statia de taxi de la scoala .spun eu.
-Ok .Pa!
Mi-am dat cu parfumul meu de la Versace.Sunt un fan a parfumurilor de calitate.Am peste 70 de sticlute.Le tin pe 3 rafturi .Mama mi-a zis ca trebuie sa ii dau si ei niste parfumuri dar nu ma indur.De obicei nu ma machiez ....adica sa arat ca de plastic.Urasc cum imi sta.
Imi iau o genta de umar mica si plec.
-Hei fetelor!spun afisand un zembet perfect.
-Hei!Luam un taxi?spune Ann.Vreau mai repede sa ajungem .
-Da !Hai!
Deschidem portiera de la un taxi si intram toate in spate.
-Buna ziua!La mall.spun eu
Taximetristul mi se parea ciudat.
-Ce faceti fetelor?spune el
Noi ne-am uitat una la alta si am apus:
-Bine.
-La mall ca gagicile ?
-Poftim ,spun eu dezgustata de vocabularul lui.
-Aveti iubiti?
-Da !spun eu stiind unde bate.Ne puteti lasa aici.
Mai aveam cati va metri pana la mall.Nu mai aveam chief sa ii ascult intrebarile lui asta.
-Cum!Bine hai dar sa imi dati accept pe facebook!
-Da cum sa nu, spun iesind din masina urmata de prietenele mele.
Inchid usa si o pornim la drum spre mall.
Ajunse am intrat in ZARA.Ma uitam dupa o rochie ca de mireasa.Aveam nevoie pentru teatru care era marti.
Am vazut una soperba.Am cumparato imediat.Am dat 500 pe ea dar nu imi pasa pentru ca parinti imi umplu cardu zilnic.Rochia arata splendit.Am mai intrat in cateva magazine apoi dupa vreo 4 ore am decis sa ne intoarcem acasa.La iesirea din mall am dat peste Jake.
-Buna,mi-a zis .
-Hei!Maine trebuie sa repetam.
-Da!Dupa ore in sala de teatru?
-Cum sa nu!Ok .Vorbim.Pa.
-Pa .
Fetele ma priveau uimite ca sunt in grup cu el.Cred ca putem fi un cuplu.
Am ajuns acasa dar nu era nimeni.am urcat in camera ,iar pe usa mea era lipita un biletel .Scria:
"Draga Chloe
A trebuit sa plecam in Anglia pentru 3 saptamani .Din cauza unor probleme cu afacerea de aici.
Ti-am lasat bani .Cam vre-o 300 si cardul tau este alimentat in continuu cu bani.
Cu drag mama si tata."Era bine .Puteam sa stau linistita ca nu va mai fi taraboi timp de 3 saptamani.
Am scos rocia din pung si am probato.Arata superb.O sa o asortez cu pantofii astia:
Sunt o fata care are un dresing de pantofi cu toc.Am de 10cm si 20cm am de toare mari.ile si modelele.Parintii mei nu comenteaza ca vine curierul din 3 in 3 saptamani cu pantofi.
Luni
M-am imbracat cu o perechie de blugi negri cu talie inlta,un tricou cre scria :"Rebels",si o jachieta neagra.In picioare mi-am luat pantofi astia:Am pornit la scoala .Astazi aveam doar 3 ore.Jake avea 4 stiu de la orarul afisat la intrate si pe fiecare perete.
Orele mele ua trecut repede.Am hotarat sa merg la bibleoteca sa iau o carte cu Cinderella.
De o data niste maini mi se incolacesc in jurul taliei .Ma intorc si il vad pe Jake.M-am ridicat repede pentru ca ma rusinasem .
-Hei!Chloi!
-Jake.spun punand mana pe scaun si afisand un zambet prostesc.
-Mergem?Te-ai speriat?
-Da.
Am ajuns in sala de teatru unde erau multe scaune asezate in anfiteatru,o scena mare si reflectoare.
-Cum o sa te imbraci?
-Nu stiu.Adica stiu dar nu vreau sa iti spun.Tu?
-Eu chiar nu stiu.Chloe?Pot sa te indreb ceva mai important?
-Desigur,Jake.
-Ammm...vrei sa fi prietena mea?
-Adica?
-Iubita mea?
-Da...spun afisand un zambet prostesc
Ma luat in brate si ma sarutat lung si dulce.
S-a oferit sa ma duca acasa.Cand am intrat el mi-a mai dat un sarut .
Ciudat am doar 14 ani si parca am 16.
Marti.
Astazi nu faceam ore pentru ca era ziua spectacolului.Ei bine la partea cu sarutul va fi pe bune .
M-am aranjat.Va las asa in suspans.Nu e lung doaf 761 de cuvinte nu sunt multe dar sunt!
CITEȘTI
Jurnalul unei adolescente
RandomImagineaza-ti ca esti o fata de 14 ani care face primul ei contact cu pubertatea.Nu sti sa scapi de cosuri ....iti vine greu sa crezi ca esti clasa a 8 a si te indragostesti de cel mai rau baiat din scoala.Ce feci?Daca nu esti demna?...............