Am plecat la scoala.Eram gata sa il vad pe Jake.Nu imi pasa de el.
Eram imbracat cu un tricou alb larg,o perechie de pantaloni care ajungeau cam pana la jumatatea gambei negri si in picioare aveam perechia mea de adidasi New Balance.Parul l.am prins intr.o coada de cal si aveam ochielarii mei de la Ray Ban.
Am intrat in scoala ...Poccc!Toti se uitau la mine.Etam o simpla adolescenta ce implinea peste 4 zila 14 ani.Evident ca ma simt bine in pielea mea.
Fetele mele ma asteptau intr.un colt in schimb ce Jake isi musca buza inferioara cand ma privea.
"Ce a pierdut!"spune costinta mea care parea sa se amuze pe seama lui.
Am ajuns la dulap si HOOOPPPL!Si Jake a venit la mine.
-Ce zici Chloe..?Tu ,eu maine seata la film?
-Ce te face sa crezi ca as accepta?
-Esti langa cel mai sexy baiat din scoala si tu spui pas?
-Da...
-Bine...Bine...bine!
-Carate Jake.
Plec.La ce stau cu el la discuti?
Am avut ora de dirigentie mate si fizica iar ultima ora era teatrul.Sa moara Zizin daca ma mai fraiereste fraierul asat...
Odata intrata in calasa ma asez in banca mea si imi verific telefonul.4 Zile..4 zile...in curand o sa pot purta mai multe tocuri ca de obicei ....
-Buna ziua!spune profu'
Ii raspundem apoi se gandeste el cu tartacuta lui ca de cocos ca ar fi bine sa ne felicite pentru postul de a juca in filmul ala.Acum sincer nu as mai vrea sa joc cu Jake....Offff Chloe...Ohhhh!
Am plecat de la scoala sinam primit un mesaj de la Ann care spunea ca ne vedem in fata molului in 2 ore.
Am ajuns acasa si am facut un dus,m.am demachiat si m.am machiat la loc.Mi.am undulat parul,m.am imbracat casualsi am plecat.Sa fiu sincera nu am plecat fara ochielari de soare.
Odat ajunsa in mall am cautat.o pe Ann dar nu era.Era doar amaratul ala de Jake care tinea un buchiet de trandafiti .
Apoi am mai primit un mesaj de la Amdar care spunea sa vin la ea apoi inca unu si inca unu....Am decis sa plec acasa si sa ascult muzica.
CITEȘTI
Jurnalul unei adolescente
RandomImagineaza-ti ca esti o fata de 14 ani care face primul ei contact cu pubertatea.Nu sti sa scapi de cosuri ....iti vine greu sa crezi ca esti clasa a 8 a si te indragostesti de cel mai rau baiat din scoala.Ce feci?Daca nu esti demna?...............