"Με απαγάγατε για να με φέρεται εδώ?" ρώτησα μόλις όλα τα αγόρια ήρθαν μπροστά μου προσπαθώντας να με κρατήσουν ήρεμη. Φαίνονται πολύ νευρικοί. Δεν τους έχω ξαναδεί έτσι. Ουαο πρέπει να φαίνομαι πολύ τρομακτική.
"Ω Θεέ μου, το λατρεύω" είπα όταν έφτασα μπροστά απο τον ζωολογικό κήπο. Δεν το πιστεύω λατρεύω να έρχομαι εδώ, φυσικά κάτω απο διαφορετικές καταστάσεις αλλά και πάλι το λατρεύω.
"Είσαι αλήθεια εντάξει με αυτό?" με ρώτησε αβέβαιος ο Άρης. Φαίνεται τόσο γλυκός σαν μικρό κουταβάκι. Ει με απήγαγε, ακόμα είναι σκύλος.
"Ναι, εννοώ λατρεύω τον ζωολογικό κήπο, φυσικά θα ήταν καλύτερα υπο άλλες συνθήκες" απάντησα ειλικρινά. Αποφάσισα να το παίξω καλή για να μην δουν τι τους περιμένει στην συνέχεια. Ναι θα κερδίσω αυτόν τον πόλεμο. Προχωρήσαμε προς την είσοδο και είμαι έτοιμη να πληρώσω όταν με διέκοψαν.
"Θα πληρώσω εγώ" ο Άρης προσπάθησε να παρέμβει, σημειώστε προσπάθησε.
"Όχι ευχαριστώ, μπορώ να πληρώσω για μένα" ευτυχώς δεν έχασα την τσάντα μου μέσα στο κυνηγητό.
"Όχι εμείς σε φέραμε εμείς θα πληρώσουμε" διαφώνησε.
"Πολύ γλυκό αλλά όχι" αρνήθηκα.
"Κοίτα θα πληρώσω και πάει τελείωσε" είπε ενοχλημένος. Ενοχλήθηκε? Αυτόν απήγαγαν? Δεν το νομίζω. Είναι ένας ηλίθιος μαλάκας, την μια στιγμή είναι γλυκός και την άλλη θέλω να τον σκοτώσω.
"Όχι θα πληρώσω για μένα και είναι τελειωτικό" είπα σταθερά.
"Ήδη ακούγονται σαν ζευγάρι" άκουσα τον Στέλιο να σχολιάζει. Γύρισα προς το μέρος του και εξαπόλυσα την οργή των ματιών μου πάνω του. Για πρώτη φορά φάνηκε να φοβάται λίγο.
"Έχεις να πεις κάτι?" τον ρώτησα. Έκανε ένα βήμα μπροστά, περίμενα να κάνει ένα βήμα πίσω.
"Ναι έχω. Ο Άρης θα πληρώσει για σένα ξεπέρασε το" είπε.
"Ωραία" συμφώνησα απρόθυμα αλλά με έκαναν περισσότερο αποφασιστηκή να κάνω την μέρα αυτή αξέχαστη, για μένα. Μόλις πληρώσαμε μπήκαμε μέσα και εγώ ακολουθούσα προσπαθώντας να βλέπω γύρω μου.
"Που θα πάμε πρώτα?" ρώτησε ο Γιώργος, χμμ δεν τον είχα ακούσει αυτόν εδώ και ώρα. Άρχισα να πιστεύω ότι είχε φύγει.
"Τι λέτε να πάμε να ταϊσουμε τις πάπιες?" ρώτησα γεμάτη ενθουσιασμό. Με κοίταξαν όλοι αστεία, μάλλον επειδή δεν καυγαδίζω.
BINABASA MO ANG
Γλυκό Δηλητήριο
Teen FictionΤι θα συμβεί όταν εντελώς καταλάθος συγκρουστείς με το πιο τρομακτικό πράγμα της ζωής σου? Δολοφόνος? Όχι. Ζόμπι? Σκέψου ξανά. Βρικόλακας? Χειρότερο. Michael Myers? Πφ, θα ήθελες. Διαβάστε την συνέχεια για να μάθετε...!!!!