"Mille hvor er duuu?" kan jeg høre Marcus og Martinus råbe, jeg kom måske, måske ikke til at hælde vand ud over dem da de havde øvede.Når men imens de prøver at finde mig kan jeg lige præsentere mig selv.
Jeg hedder Mille og er 14 år og går i 9. klasse sammen med Marcus og Martinus, jeg er en af deres dansere og jeg har været med helt fra MGP så det er ret mange år.
Lige pludselig som jeg sidder og tænker, bliver låget til den kasse ting jeg sidder i flået op og der står så to meget hævngerrige drenge med en kæmpe spand med vand hver!
Og før jeg for set mig om så er jeg driv våd, jai NOT!
Og jeg har en hvid trøje på så den bliver selvfølgelig gennemsigtig, men okay de havde også hvide bluser på såå... men til mit held så har de nogen ret så pæne maver, ikke for trænet men stadig lidt trænet.
Drengene og jeg har kendt hinanden helt fra de vi var 4 og gik i børnehave, jeg husker stadig da vi optrådte foran personalet da vi var de sidste der blev hentet, og det fik vi en is for, hehe gode stunder.
"Når Mille hvad kan man lære af det?" spurte Marcus flad af grin.
"Åhm det ved jeg ikke måske at man skal skubbe okay hårdt for at rykke to drenge?"
og før de når at svare var jeg hoppet ud af kassen og skubbet dem og så var jeg ellers den der var smuttet.
jeg kan bare høre dem kom løbende efter mig så jeg skal lige hurtigt kigge tilbage, men det skule jeg ikke have gjort fordi så kloset som jeg er så snubler jeg, og før jeg ved at det så holder Marcus mine hænder og Martinus sidder på min mave og kilder mig.
"STOP.... SÅ... DRENGE!" Skriger jeg men det er lidt svært når jeg er flad af grin, drengene sender hinanden et blik og så siger Martinus "okay på to betegnelser, 1 du skal sige vi er de lækreste sangere i hele verden og 2 så skal vi begge to ha et kys på kinden.
"Okay" griner jeg, det der med kys på kinden er sådan en intim joke vi 3 har, "når Mille har du noget at sige?" siger Martinus med et selv fedt smil på læben."ja i er de dummeste drenge på hele planeten" siger jeg flabbet men det skulle jeg aldrig have gjort for de havde jo lige øvet og så var de våde så de lagde begge to sig på mig og så tog de deres trøje af og holdt dem over mit ansigt og så sagde Marcus "når Mille var der noget du ville sige?"
"okay, okay i er de lækreste sangere i hele verden" sagde jeg "det var godt Mille og så var der lige det kys" sagde Martinus med et flirtende blik i øjet, jeg må indrømme at jeg altid har haft et lille chrush på Martinus, men jeg vil ikke ødelægge vores venskab, Så jeg skyndte mig at give dem et lille kys på kinden.
"Tilfreds?" spurgte jeg, "ja" sagde de i kor."
Når men gider i at rykke jer så jeg kan skifte for jeg vil nyde vi er i Damark så jeg vil ud og prøve noget" sagde jeg og de skyndte sig og rykke sig, "når skal i med?" spørg jeg dem, "ja men så skal du også med i det der høje gyldne tårn" sagde de i kor med en andelse af drillendhed i stemmen, "okay men så skal jeg vælge den nye bluse i skal ha på" sagde jeg, "okay!" skyndte Marcus sig og sige, han tænker sikkert det er da ikke så slemt, og det ville det nemlig heller ikke være normalt men i dag er jeg i drille humør.
20 minutter senere.
"Mille det mener du ikke vel?" sagde Martinus, og kiggede sig selv i spejlet.
"jo det kan du tro" sagde jeg med et kæmpe smil klistret i fjæset, begge havde en t-shirt på hvor der stod "we love mille <3" selv havde jeg bare taget en mønstret t-shirt på. "nå kom lad os gå" sagde jeg.
"okay" sagde de i kor lidt mugne.
Første bog jeg er tilfreds med håber i kan lide den hilsen julie❤️
BINABASA MO ANG
Marcus and Martinus (afsluttet)
FanfictionFørste bog så plizz ikke hate❤️ Men altså den handler om Marcus og martinus of course og så deres dansere❤️ Mille er bedste venner med Marcus og Martinus men en dag for de en ny danser som Mille også for et tæt forhold til❤️