Kapitel 13

729 29 6
                                    

"Hey Tøzzer!" Råber drengene da de går igennem havelågen.
"Hey drenge ved i hvordan man slår et telt op?" Spørg Laura.
"Selvfølgelig gør vi det" siger Malthe meget selvsikret.
"Okay, så slår i teltet op og vi henter puder, dyner, slik osv." Siger keg da jeg ved at martinus er elendig til at slå telte op.
"Skal jeg så ikke hjælpe jer tøzzer 3 drenge er rigeligt til at samle et telt?" Spørg martinus.
"Nej ellers tak martinus vi klare os" svare jeg og får et sygt dræberblik fra martinus, hvis øjne kunne dræbe var jeg død.

Inden for.

"Hvorfor gav du ikke martinus lov til at hjælpe?" Spørg Laura da vi står i køkkenet og popper popcorn.
"Fordi jeg bed at martinus er elendig til at samle telte så ville lige have det lidt sjovt" svare jeg og kigger over på Laura der er ved at dø af grin.
"Kan..martinus..ikke..slå...et...telt op?" For hun klemt ud i mellem hendes grin.
"Nej, det er faktisk ret nuttet" svare jeg.
"Mille har du følelser for Martinus?" Spørg Laura.
"Det ved du jo godt tumpe" svare jeg.
"Når ja *rømmer sig det kunne være så fedt hvis i blev kærester" siger Laura.
"Det kunne det men Laura jeg har sagt at det aldrig kommer til at ske så bare drop det" svare jeg Laura,"-du ved jo at Martinus er min bedste ven og jeg ikke vil ødelægge mit venskab med ham.
"Okay" svare Laura.
"Bump"
Laura og jeg vender os langsomt om og der på køkkengulvet ligger Marcus.
"Har du lyttet?" Spørg jeg helt forbavset.
"Hvad? Nej jeg skulle vare sige teltet er slået op" siger han men man kan tydeligt høre han lyver.
"Skat er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du er dårlig til at lyve?" Spørg Laura.
"Ja" svare Marcus lidt flovt.
"Marcus lov mig at du ikke siger noget til Martinus!" Siger keg alvorligt og kigger på Marcus.
"Det lover jeg, men jeg kan ikke høre noget hvis vi nu skylle blive udsat for noget s, p eller k senere" svare han med et drillende smil på læben.
"Lause gør det noget hvis jeg dræber din kæreste?" Spørg jeg hende, men inden hun når at svare så er jeg forlængst løbet ud af køkkenet på jagt efter Marcus, men Marcus er i god form så han løber hurtigt ud i haven og så begynder han at skrige, "drenge hjælp mig hun dræber mig!"
"Hvad har du lavet Marcus?" spørg Simon.
"Han spionerede på Laura og jeg" svare jeg.
"Uhh hvad hørte du?" Spurgte Lucas.
"Pas du på, forbjerg har massere af energi til at tage mig af dig bagefter!" Vrisser jeg af Lucas.
"Er der en der er i sin periode?" Spørg Sam.
"Okay drenge der gik grænsen det joker man ikke med" svare Martinus, jeg blev faktisk rigtig glad for Martinus ved godt hvordan jeg har det med mens da jeg fik det i en meget tidlig alder, så jeg mimes et lille tak til ham, og så kom Laura gående fra huset med en pakke med pizza, sodavand og slik.
"Så skal der hygges!" Råber Lause da hun har sat tingene og tændt for filmen, vi skal se scary movie den er mega grineren, hende har damen tager en banan i stedet for en pistol der ligger ved siden af da hun bliver jagtet af en morder.

Uhh ha da da, Marcus spionerede og fandt ud af at Mille er  vild med Martinus det var ikke så godt..
Jeg håber i kan lig kapitlet og vil give et like eller ligge en kommentar.
-Julie❤️

Marcus and Martinus (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora