Kata2Author:Readers rasa ada persamaan tak antara EXO Kai dengan SVT Mingyu kat atas tu? Author rasa adalah... Dua2nya family Kim... Kemudian, dua2 handsome dan visual dalam group... And then diaorang Rapper... Dan satu lagi, diaorang member yang berkulit gelap atau dark skin dlm group masing2... Hehe...sorry Author mencelah masuk Kai pulak dlm FF ni!
--------------------------------------------------------------------------------------------------Tzuyu dan Yuri terus pergi ke bilik guru untuk berjumpa dengan Cikgu Lim yang hendak berjumpa dengan Tzuyu.
[Di dalam bilik guru]
Tzuyu : Cikgu Lim. Cikgu panggil saya ke tadi?
C.Lim : Yer. Saya nak jumpa dengan kamu. Tadi kamu pergi mana?
Tzuyu : Mianhae cikgu tadi saya pergi tandas. Kenapa Cikgu cari saya?
C.Lim : Saya nak tanya sesuatu dekat Tzuyu... Yuri, kamu boleh keluar sekejap?
Yuri : Ouh! Oke cikgu!
C.Lim : Kamu Tzuyu ada bergaduh Cikgu Yoona ke tadi?
Tzuyu : Eh eh! Jap! Bila masa aku gaduh dengan dia? Jumpa pun tak harini... Hisy! Ape kena cikgu Lim ni? Kenapa? Ape yg jadi??!!
Tzuyu : Saya jumpa pun tak. Nak gaduh jauh sekali. Cikgu favourite saya tu... Kenapa ni Cikgu?
C.Lim : Tak . Tadi saya ada dapat report dari pelajar lain yang mengatakan kamu bergaduh dengan Cikgu Yoona...
Tzuyu : Hah?! Bila masa? Siapa yang bagitau Cikgu tu?
C.Lim : Yang itu semua tak penting... Yang saya nak tahu sekarang ni, memang kamu tak cari gaduh dengan Cikgu Yoona ke apa?
Tzuyu : Yes! Tak ada sebablah saya nak gaduh dengan dia.
C.Lim : Kalau macam tu, tak apalah. Tapi ingat ya saya pesan ni. Walau apapun masalah, jangan smpai gaduh-gaduh. Cuba selesaikan dengan cara baik. Oke?
Tzuyu : Ooo... Oke cikgu... Saya keluar dulu eah cikgu. Mianhae kalau saya ada buat silap tadi. *bow*
C.Lim : Tak apa...
Selesai Mingyu pergi ke tandas untuk mencuci bajunya yang terkena sisa makanan daripada mulut Hoshi, Mingyu datang kembali ke pondok mereka lepak tadi.
Hoshi : Hehe.. Mianhae bro!
Mingyu : Takpe arh...
Wonwoo : Wey Mingyu! Kau takde cite 'best' ke waktu cuci tandas pompuan tadi? Manalah tahu kot kot kau dapat tengok 'wayang free' tapi kau taknak bagitahu kitorang...*smirk*
Mingyu : Boleh tahan jugak kau punya Byuntae eah Wonwoo... Aku ingat kau ni anak Mak... Ciyaa ciyaa!!
Vernon : Tulah pasal! Wonwoo hyung ni memang byuntae dia tahap gaban siakk!
Mingyu : Kau nak tahu kan, Wonwoo?? *smirk*
Wonwoo : Yes! Apa dia? Kau dapat 'wayang free' ke beb??
Mingyu : Aku tak dapat 'wayang free'... Tapi aku dapat kuali D.O nak baling dekat kau sekarang! *baling kuali D.O dekat Wonwoo*
D.O datang lagi! Habis kau Mingyu! Kau memang suka cari pasal kan dengan D.O tuu...
D.O : KIM MINGYU!!! GIVE ME BACK MY KUALI!!!
Mingyu : Ah oke oke D.O hyung!! Sorry!! *bagi balik*
Seventeen buat muka pokerface bila lihat situasi yang tak diundang itu... Terutama si Seungkwan yang sudah ternganga luas sehingga makanan dalam mulutnya itu meleleh keluar.
(author: Erk! Kenapa dgn otak author ni?!! Gelilah Seungkwan... Pengotor!)
YOU ARE READING
Awak , Kau , atau You ?!
FanfictionCharacters: -Tzuyu TWICE as Park Tzuyu -Mingyu SEVENTEEN as Kim Mingyu ( kau ) -Jungkook BTS as Jeon Jungkook ( awak ) -Mark GOT7 as Mark ( you ) This ff hope author takkan delete.Sebab kekadang author ni otak bengong sikit sikit nk delete.Okelah. J...