9 sene önce 4 cu sinifiz ben tabi bi kıza aşık oldum ve ben bu kızla surekli konuşmaya calisiyirdum kız la hiç bi şekilde konuşmadım günlerden salı idi benim arkadaşım bu kıza laf eden cocu dövdü sonra benim arkadaşım la konuşmaya başladılar bildimiz iki arkadaş gibi konuşuyor lar ben hasta olmuştum okula giddim o arkadaşım yanıma oturdu havalar o zaman lar soğuk du ben hasta oldum sonra arkadaşıma da bulastirmisim 2 gün sonra çocuk hasta oldu o kız yanıma geldi dedi ki "sen benim en yakın arkadasimi nasıl hasta edersin " dedi boynumu egdim cevap vermedim arkadaşım yanıma geldi dedi ki "senle mümkünse konusmayalim dedi hem şule istemiyor hemde ben" dedi tamam dedim bidaha konuşmadık ben bu kızla da hiç konuşmadım 5 . Sınıfa geçtik hani 4 den 5 e geçerken sınıf lar değişir ya ha ben işte o kızla aynı sinfa düştüm kız beni surekli dinliyordu beni sevmiyordu ama ben bi sıkıntı oldu zaman hemen yardım ederdim hemde hiç düşünmeden ben bu kızın gönlünü ne ile calarim diye düşünüyorum 5 . Sinifim öyle geçti 6 ya geçtik gene aynı sınıf dayız benim hastalık larim çıktı ne filan okula hiç gidemedim onu da hiç görmedim okulun son günü gitim herkes geçmiş olsun diyo o demedi 7 ye geçtik bu ben okul degistirecem demeye başladı ben her gece dua ettim " Allah ım ne olur gitmesin diye " sonra bu gidmedi ben okul umu değiştirmek zorunda kaldım ve 8 sinifimi Osmaniye de okudum Facebook da ona istek atim kabul edmedi buda Osmaniye li çıktı sonra Osmaniye de ben bunu arıyorum nerde bu ne filan tanı o zaman 9 . Sinifim tabi bulamadım dedimki kendi kendime " ulan bi fake hesap aç bunla konuş " dedim açtım ve konuşuyorum sonra bu kız kansere kapılmış ağladım öyle böyle değil ve onun yaşadığı şehire gittim hataya ve onu goremedim 16 yaşıma geldim yine gittim ablasını gordum onu goremedim sonra s*kerim diyip çıktım Osmaniye geldim Facebook dan mesaj atım nerdesin sen die evdeyim knka dedi tabi fake hesap dan he tamam dedim kalktım elimi yüzümü yikadim sonra buluşalım mı dedim tamam dedi hataya gelebilir misin dedi gittim buluşacamiz yer otagar gibi bi yerdi ben kendimi ilk gostermedim sonra acidim orda tek başına soğuk da beklemesin diye beni gorunce senin ne işin var dedi herşeyi anlatım ve ağlayarak uzaklaşıp gitti onu orda gordum ya ben başka bise istemem sonra Osmaniye geri dondum 2 yıl sonra ölüm haberi geldi arkadaşım dedi aradı hemen oraya giddim tabutuna elim deydi ve icim de bisey oldu kendi kendime dedim " bu dünyada kavusamadik o dünyada kavusuruz madem " dedim ve kendimi asmaya karar verdim ama arkadaşım dedi yapma etme bi kız için degerimi o oldu zaten benim hayata ne anlamim kaldı dedim ve ipi kesdim atım şimdi onu severek resmi ne bakarak ağlayarak geçiyor günlerim...