Eve girer girmez odama koşup valizimi kaptığım gibi doldurmaya başladım.O sırada annem ve babam geldi.İlk söze annem başladı.''Kızım noldu neden bu kadar sinirlisin ve tabii en önemlisi nereye gidiyorsun?''.Benim cevabım kısa ve netti.''Artık o salak Eren'i de İzmir'i de istemiyorum.Sadece mutlu olmak istiyorum.Bu yüzden de İstanbul'a gidiyorum.Sakın ama sakın yine Eren'le ortak olup ona gittiğim yeri söylemeyin,çok cid...''sözümü babamın sözleri kesti.''Daha nerede yaşayacağını nasıl gideceğini bilmiyosun ben senin gitmene izin vermiyorum.Bir zibidi yüzünden kızımdan ola...''bu sefer de babamın konuşmasını ben kestim''ben 18 yaşını geçmiş bir genç kızım ,kendi kararlarımı kendim alırım ve siz de bana saygı göstermelisiniz.Sizden tek ricam buna emin olun geri döneceğim.''diyerek önce annemi öptüm sonra da babama uzandığımda geri çekilerek onu öpmemi engelledi ve ekledi''18 yaşını geçmiş olman senin büyüdüğün anlamına gelmez eğer ben sana gitme diyorasam bil ki bir nedeni vardır ve eğer gitme diyosam gitmiyeceksin''son kelimeleri üstüne basarak söylemişt.Ben de hiç istifimi bozmadan ''peki baba sen bilirsin ben de seni öpmeden giderim İstanbul'a ama unutma ben kendim bir karar verirsem bunu sonuna kadar uygularım ve şimdi İstanbul'a gidiyorum.İster beni uğurla ister uğurlama ama ben gidiyorum''diyerek kapıyı açınca babamın sesiyle durmak zorunda kaldım.''Eğer bu kapıdan çıkarsan bilki bir daha asla kabul edilemezsin.Demek ki onca senelik emeğimizi saçma sapan insanlar yüzünden harcayacaktın peki git ,git ama geri döndüğünde burada bir ailen olduğunu unut ''arkamı döndüğümde gözlerimden yaşar süzülüyordu hemen silip babamın karşısına geçtim.''peki baba sen bilirisin eğer beni silmek istiyorsan silebilirisn ama bil ki pişman olan ben değil sen olacaksın.ben şimdi gidiyorum kendinizi iyi bakın bir gün geri döneceğimden emin olabilirsiniz.İster beni kabul edin ister etmeyin ama ben bir gün geri döneceğim...''Hızlıca arkama bakmadan evden çıktım.Geri dönüp özür dilemekle gitmek arasında kararsız kalsam da dönmedim.Şimdiye kadar kimseden özür dilememiş ben özür dileyemezdim.Sonunda garaja gelerek annemin zor günler için bana verdiği ve benim biriktirdiğim parayla İstanbul bileti aldım.Bileti alıp otobüse bindiğimde sürücü koltuğunda hiç tahmin etmeyeceğim birini gödüm.Tam karşımda...
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM EĞER BÖLÜMÜN GİDİŞİ HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ VARSA ALABİLRİM..SİZİ SEVÖRÜM:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN KAÇARKEN AŞKA TUTULMAK
Roman d'amourHerkesin kesin aklından çıkardığı ama kalbinden çıkaramadığı biri vardır.Benim de öyleydi bir zamanlar.Ne kadar unutmaya çalışsam da bir türlü unutamadığım...Ama bir an, öyle bir an gelir ki, aslında kalbinizden çıktığını ve hatta yerini başkasının...