Capitolul 3

36 4 0
                                    

Stăteam in banca linistită citindu-mi lecțiile, când deodată cineva se răsteşte spre mine ,cu o voce subtire:

-Hei tu, cea noua!

Îmi ridic privirea si , vad o fata blonda cu aere de diva , iar din cate auzisem este cea mai bogata fata din scoala si o chema Jasmine.

-Da? Ii răspund curioasă de ce o sa-mi reproseze.

-De unde si pana unde ai tu tangente cu Josh, te rog sa-l lasi in pace ! Uita te la tine, pff, saracuta de tine, nici nu te compari cu vreuna din noi si deja vrei sa devii populara!

-Eu abia il cunosc pe Josh, nu ti face griji, n-o sa se mai întâmple.

Cu lacrimile in ochi ma îndrept spre baie si ma închid acolo, începând sa plâng .

-De ce nu mi se poate intampla si mie ceva bun? De ce nu pot fi si eu "cea normala"? Cu ce am gresit făcându mi prieteni?..

Ziua trecu cu greu ,iar eu ma îndreptam spre casa ingandurata.
In urma mea auzeam aceleasi strigăte ca dimineata. Stiam ca e el. M am prefăcut nepăsătoare si incercam sa merg cat de repede pot, insa, se pare ca ma ajunsese.

-Hei , am spus sa te opresti! Se răsti spre mine. Trebuie sa discutăm despre ce s a intamplat azi.

-Nu e nimic de discutat. Am inteles cum sta treaba.

-Te rog ascultă-ma. Eu chiar nu am nicio legătură cu Jasmine, ignor o, cu toate fetele se comporta asa, tu trebuie doar sa o ignori.

Ma uit in ochii lui, simțind cum o lacrimă se scurge pe obrazul meu.

-Nu trebuie sa plângi! Spuse cu o vocea calmă, luându ma de mana. Nu mi place sa vad fetele plângând...

Când am vazut gestul lui, mi am tras repede mana.

-Sunt bine! Ii spusem stergandu-mi lacrima.

Când am ajuns in camera mea, m-am aruncat pe pat si nu mi venea sa cred *oare visez?*, chiar el? cel mai drăguț baiat, sa ma ia de mana?...

Iubire NeaşteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum