4.

10 1 0
                                    

Timpul trece mai repede decat ma asteptam, spiritul Crăciunului simtindu-se oriunde mergeam. Beculețe, beteală, muzica specifica....

Întuneric. Sunt intr-un întuneric adânc.
În jurul meu e întuneric.
Unde Sunt?
-E cineva?-strigătul meu auzindu-se in ecou.

-Anna...Anna...Anna.-miliarde de vocii răsunau in jurul meu.

-Nu.........nu....NUU.

M-am trezit speriată, broboane de transpirație prelingandu-se pe fruntea si gatul meu.

-Un cosmar, a fost doar un cosmar...- vocea imi tremura , iar ochii imi erau plini de lacrimi.

Ceasul indica ora 4:03.
apartamentul meu este învăluit întuneric, iar singurele sunete sunt suspinele mele frante.

Mă doare .... accidentul, faptul ca am aflat dintr-o greseala ,durul adevar..

Mă ridic somnoroasa , tălpile facand contact cu parchetul rece,infiorandu-ma.

Privesc in oglindă, o persoana pe care nu o cunosc.

Parul saten in bucle mari se revarsă pana la jumătatea spatelui, ochii mari negri ,odata străluceau de fericire, acum sunt goi, obrajii care erau mereu rosii, acum sunt palizi.
Merg cu pasi mici spre bucătărie,pentru un ceai cald.
Capul ma doare,incat imi face si mersul sa para greu si obositor.
Decid să raman azi acasa, sa imi refac cat de cat puterile.

Cu toate ca nu imi e foame, ca sa ma pun pe picioare am nevoie de hrana.

Imi trag o pereche de pantaloni de trening si hanoracul,coborand la supermarket ul din colț.

Iau un coş, ducandu-ma spre secțiunea de fructe si legume.
Pun cateva banane,niste Mere,cartofi,morcovi si inca cateva legume.

-Mhm, cred ca ajung astea..-mormăi pentru mine.

La casa , era Katie, o fata drăguță in varsta de 25 de ani. Blonda, cu ochii mari,albastri,micuta de statura si slaba,voluptoasă.

-Buna, Anna, nu te-am mai vazut de mult. Ce mai faci? - uitasem pana si glasul ei cald,si infatisarea ei copilareasca copilărească.

-Buna, Katie, da....nu am mai venit. Sunt bine, dar Tu?- zâmbesc sincer, bucurandu-ma de revederea cu blonda din fata mea.

- Ce crezi? - spune ridicând mana, pe deget strălucind un inel micuț si delicat.- Marco ma cerut în căsătorie- chițăie blonda fericită

-Felicitări,draga mea!- spun aplecandu-ma peste banda, sa îmbrățișez micuță blondina.

-Multumesc mult, costa 35 de lei, scumpo!- spune zâmbind.

-Poftim banii, eu trebuie sa plec, o sa mai vin sa te vad,bine?

-Promiti? Spune blonda cu ochii mari de catelus.

-Promit!- râsul punând stăpânire pe mine.

-Pa,Anna, ma bucur ca te-am văzut!

-Pa , Katie! Si Eu!


-mhm, 4 etaje nu sunt foarte usor de urcat!

Am trântit legumele pe masa, pregătindu-le de gătit.

Mi-am facut piept de pui cu legume, mancand in liniste.

Am spălat vasele care s-au strans , apoi mi-am luat un mar, plecând in camera mea.

M-am trântit in pat, somnul punând stăpânire pe mine.

Un ciocanit in usa m-a trezit din somnul meu dulce.urmat de inca un ciocanit,  urmat de inca unul..

-Aghh, oameni dorm la ora Asta- pufai nervoasă,  privind ceasul de pe perete care indica 14:30- o Doamne, am dormit de la 9 pana acum..

M-am dat jos din pat, indreptandu-ma spre usa.

In fata mea era Aiden, Cu o expresie îngrijorată!

- Anna.. ...

-Intra- am spus urmat de un căscat profund.

-Esti Bine?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark starsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum