1.Cine sunt?

22 2 0
                                    

Mergeam încet pe aleea parculețului gol, cu lacrimile uscate pe obrajii rosii si cu privirea în pământ.
Mă numesc Anna Will, am 16 ani, si sunt clasa a 11 a. Am părul mediu, de un saten spalacit, ochi negri, 1,68 si ma urăsc.
Ulterior am aflat dintr-o greseala tot adevarul despre viata mea.

Priveam frunzele uscate , cazu-te pe jos  ... cerul era plin de nori cenusi.. in depărtare de auzeau încet 2 voci...un cuplu.
Cand s au apropiat de banca pe care mă asezasem, am ridicat privirea dând drumul altor lacrimi amare.
Era el....singurul băiat care a reusit doar cu un zâmbet frumos sa imi spargă zidul. Era el impreuna cu frumoasa lui iubită.
Mă privea..
Am luat-o la fuga cu toata puterea pe care o mai dețineam,  impleticindu-ma si gafaind, pana cand am fost smucita si cuprinsă in brate de doua mâini calde...simtind acel parfum, am dat drumul lacrimilor.
-Te rog, nu ma părăsi si tu.-am soptit usor printre lacrimi
-Anna..sunt aici.- a spus usor Aiden.

*Prezent*
Privesc pe geamul din bucătărie,  aprizandu-mi o ultima țigară,  permițând lacrimilor sa cada iar.
Trag din ea cu poftă, fiind ultima pe care am aprins-o . El m-a rugat sa nu imi mai fac rău. M-a rugat sa ma las de viciul meu preferat. Dar de dragul lui,  fac orice. Am ridicat usor ploverul gri si pufos , atingând cu buricele degetelor cicatricile care au rămas în urma lamelor care mi-au străpuns pielea.
Nu, nu sunt impreuna cu Aiden.
Am rămas.. ..cunostinte,  nu pot numi relatia prietenie, pentru ca nu e. Vorbim din an in paste, el fiind fericit cu iubita lui, Mihaela.
O fata care e superbă.

Am stins țigara in scrumieră, insfacand geaca neagra de piele, castile, cheile si portofelul, coborand scarile tinandu-ma de bustrada.
E o zi frumoasa de toamna. Soarele fiind si el prezent, vântul fiind aproape insesizabil. Mi-am băgat castile in urechi,lăsând muzica sa imi pătrundă în sânge.
M-am dus la automat, lundu-mi o cafea ,îndreptându-ma încet spre vechiul parc.
M-am asezat pe mica banca simtind răceală ei.

Un parfum cunoscut ,urmat de o persoana sa se aseze pe banca, m-a surprins.
Era el.
Mă privea zâmbind si dulce.
Am scos castile si l-am întrebat:
Ce faci aici,Aiden?-zâmbind amar
-Anna, stiam ca o sa te gasesc aici, e sâmbătă.. -A soptit el , zâmbetul dispărând.
-Mereu sunt aici, ce s-a întâmplat? -am zâmbit lundu-i mană in a mea.
-Mă înseală...-mi-a zis fara emoție
-Aiden....
-Mi-am dat seama..-a spus , întrerupîndu-ma- ca nu o iubeam aşa cum credeam...-tonul ridicandu-se iar zâmbetul luminandu-i  fata frumoasă.
-am sorbit o gură de cafea si am zâmbit fals.-
-Vii sa să ne uităm la un film, amice? - am surâs usor.
M-A privit surprins, un zâmbet mare lumandu-i fata.
- Sa megrem. A ras lundu-ma de mana si ridicându-ma rapid.
-stai. Să mergem sa luam floricele. -am zâmbit sincer.
-Bine, Anna.  Mergem la tine ,Nu?
Am izbucnit intr-un ras colorat vazundu-i mutra de catelus plouat.




Am pus filmul "Red Riding Hood"
Am ras toata seara si am mâncat floricele.
Niciodată nu am facut asta cu el.relatia noastră era rece si sumbra. Dar acum a fost ..diferit. parca a scapat de o povară.
La jumătatea filmului am adormit cu capul pe umărul lui.
Am simtit cum sunt  învelită si sarutata pe frunte dar nu m-am trezit.

M-am trezit in miezul nopții si am vazut ca el a plecat.
Lacrimile au inceput sa cada pe obraji,  in scurt timp incepand sa plâng in hohote.
- Nu e drept... am soptit printre sughituri..
Sunt singura , din nou..-am soptit usor, întunericul invaluindu-ma

*Dimineața*

Sunt treaza de la 2, arat ca un zombie si ma simt groaznic.
Stau si privesc pierdută pe fereastra din bucătărie, sorbind din cafeaua fierbinte...
-Ahh....am nevoie de inca o țigară...-bolborosesc pentru mine.
Mă ridic de pe scaunul confortabil , tarandu-mi picioarele pana in sertar , cotrobaind dupa pachetul jumatate pe care le-am păstrat pentru situatii ca acestea.
Am scos o țigară lunga , pe fata asternandu mi se un zâmbet sec.
Imi tarasc picioarele pana la scaun le care ma trantesc cu o pufnitura , imi aprind țigară tragând cu putere si  ea , sorbind din cafeaua calda...
- Şi am doar 16 ani...soptesc lacrimile facandu-si aparitia...





              Aiden Ivan.

                        Anna Will

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                        Anna Will

                        Anna Will

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mihaela Hunter

Mihaela Hunter

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dark starsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum