"Jessico stávej! Probudil mě řev mého otce. Neochotně jsem vztala z postele a mířila do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a učesala se. Vrátila jsem se zpátky do pokoje a převlíkla se, vzala jsem si uniformu. Šla jsemse nasnídat, u stolu seděl můj otec a má nevlastní matka. "Dobré ráno" pozdravila jsem je. "Dobré Jessico" pozdravil mě můj otec. Usedla jsem si ke stolu a čekala až mi Kira přinese jídlo. "Děkuju" poděkovala jsem jí když položila jídlo na stůl. "Nemáte zač Jessico" usmála se a odešla do kuchyně. "Sluší vám to matko" pochválila jsem ji oblečení. Ptáte se proč se chováme všichni tak slušně? Táta je milionář tak chce aby jsme byly slušná rodina, od té doby co jsi vzal mou nevlastní matku, tak musím slušně zdravit, chválit ji oblečení, děkovat. Dokonce si táta najal kuchařku a uklízečku. "Děkuju tobě taky Jessico" hořce se usmála. Rychle jsem dojedla a utíkala pro tažku, školu miluju a to jen proto že nemusím být doma. Nazula jsem si boty a otevřela dveře "Ahoj matko a otče, nashledanou Kiro" rozloučila jsem se a utíkala k autu, můj šofér mi otevřel dveře od limuzíny "děkuji Joshy" poděkovala jsem a nastoupila do auta. Dorazily jsme ke škole a já vystoupila z auta. U školy na mě čekal můj bodiguard ano mám i bodiguarda jmenuje se Daniel je to jako můj kamarád. Ve škole mě všichni začali zdravit. Jsem ve škole hodně oblíbená a to kvůli otcovy baví se z ředitelem a zařídil s ním že se budu i jinak učit než ostatní. Já to takhle ani nechtěla ale co otec řekne to platí. "Dobrý den žáci a dobrý den Jessico" usmála se paní učitelka. Byla první hodina, druhá, třetí až byl konec školy, nasedla jsem do limuzíny a jeli jsme domů. "Hezké odpoledne otče a matko, hezké odpoledne kiro" pozdravila jsem všechny. "Hezké odpoledne Jessico, něco pro tebe mám" řekl můj otec. Podal mi obálku. Koukala jsem na ni. "Otevři ji" řekl. Začala jsem rozbalovat obálku. Byly tam dva lístky na koncert R5. "To jsou lístky na R5" začala jsem ječet. "Děkuju otče" obejmula jsem ho. "Děkuju matko" také jsem ji obejmula. Běžela jsem do svého pokoje a začala pištět. Hned jsem zavolala své nejlepší kamarádce Rebecce. "Rebecco neuvěříš co jsem dostala od táty" řekla jsem radostně. "No to nevím" zasmála se. "Dva lístky na koncert R5" vykřikla jsem do telefonu. "Děláš si srandu ty je uvidíš" vykřikla zpátky. "Oprava my je uvidíme jedeš se mnou" řekla jsem ji. "Hrozně děkuju Jess" usmála jsem se. "Nemáš zač ve škole to domluvíme Jo, tak zatím pa Rebecco" rozloučila jsem se s ní a lehla si. Nemůžu uvěřit tomu že je opravdu uvidím už za pár. Z krásným pocitem jsem usla.
*Ráno*
Vztala jsem brzo a šla se opět převlíct, vzala jsem si crop-top a kraťasy. A potom... no to co dělám každé Ráno, dneska jedu do Ameriky na koncert R5. Nemůžu se dočkat. S Rebeccou jsem všechno domluvila. Právě sedím u stolu a snídám. "Tak co Jessico těšíš se? Zeptal se otec. "Ano hrozně moc" řekla jsem nadšeně. Někdo zazvonil. "Kiro běž otevřít" zařval na ni otec. Do kuchyně vstoupila Rebecca. "Dobrý den pane Rodriguézi a paní Rodriguézová" pozdravila zdvořile. "Ahoj Rebecco" pozdravily ji rodiče. "Pojď se nasnídat" řekla matka. "Ne děkuju už jsem snídala" usmála se. "Já se ale neptala" řekla a ukázala na židly vedle mě. Rebecca jsi šla poslušně sednout. "Co jsi dáš? Zeptala jsem se jí. "Mě to je jedno" řekla, namazala jsem vánočku a podala ji Rebecce. Když jsme dosnídaly nastoupily jsme do auta. Kufry máme zbalené a v Americe budeme měsíc u mé tety, do školy budeme chodit tam.
*V Americe*
"Za chvíly je uvidíme chápeš to" vyšilovala Rebecca. "Já vím" řekla jsem sťastně. Stojíme u pódia a čekáme až příjdou. S námi je tam i můj bodiguard Daniel. Všichni začali pištět. R5 vztoupily na pódium a usmáli se. "Ahoj lidi" pozdravil Rocky. "Vítáme vás na našem koncertě a snad si ho užijete" řekla Delly. První písničku kterou zpívaly byla Pass me by. "To je úžasný" křikla Rebecca. "To je" zasmála jsem se. Riker se rozhlídl po celé první řadě, koukla jsem na něho a naše oči se střetli. "Hej! Zasmála se Rebecca a šťouchla do mě. Riker se na nás pořád koukal. "Snad ses nezamilovala" znova se zasmála. "Jo do tebe" Zasmála jsem se i já. Koncert trval asi 3 hodiny a byl to ten nejhezčí zážitek mího života. S Rebeccou jsme si šli pro autogram a fotku. Šel s námi i Daniel. "Ahoj" pozdravila je Rebecca a já se na ní koukla. "Jé ahoj" pozdravila Delly. "Jak se jmenujete? Zeptal se Ross a Rebecca na něho zamilovaně koukala. Bouchla jsem jí aby se zpamatovala. "Co je? zkazila jsi mojí chvilku" řekla a koukla se na mě. "Tvoje chvilka už vyprchala" zasmála jsem se. "Já jsem Jessica a tady paní zamilovaná je Rebecca" koukla jsem na Rikera. "Takže Jessica a Rebecca jo" zasmál se Riker. "Já nejsem zamilovaná" řekla opožděně Rebecca. "To jsi měla říct o jednu minutu dřív" zasmála jsem se znova. "Kolik vám je? Zeptal se Rocky. "Mě je 18 a Jess je 17" řekla Rebecca. "Chcete podpis? Zeptala se Delly. Rebecca začala kývat hlavou jak zběšená. R5 se tomu zasmáli. "Hele nechcete tu chvíly zůstat s námi? Asoň si popovídáme" navrhla Delly. "Daniely můžem? Zeptala jsem se ho. "Já nevím" řekl a koukl na mě. "Plosíím" udělala jsem na něho puppy Face. "Tak jo" řekl a odešel ze zákulisí. R5 šli rozdat autogramy a po chvíly si přisedli k nám. Seděla jsem vedle Rebeccy a Rikera, a Rebecca vedle mě a Rosse. "Vy tu bydlíte? Zeptal se Riker a podíval se na mě. "Ne jsme z Česka ale budem tu měsíc" řekla jsem. "Zahrajem si flašku? Zeptal se Ell. Všichni jsme kývly hlavou a sedli si do kruhu. První točil Ross. Dopadlo to na mě "Pravda, úkol? Zeptal se mě. "Pravda" řekla jsem. "Líbím se ti? Zeptal se mě Ross. "Ehmm... Trošku" sklopila jsem zrak. "To je škoda, protože ty mě hodně" řekl svůdně Ross. "Rossi přestaň" okřikl ho Riker. Radši jsem šla pryč, po chvilce za mnou přišel Riker. "Promiň za bráchu" omluvil se. "Je pořád takovej? Zeptala jsem se ho. "No Jo, vždycky když vidí hezkou holku snaží se jí zbalit" řekl. "Aha" řekla jsem. "Máš krásné oči víš to" koukl se mi do očí. "Ty taky" usmála jsem se. "Nechceš se jít projít? aby jsme se víc poznali chápeš" poškrábal se na hlavě. "Jo jasně" řekly jsme to ještě ostatním a vyrazily jsme. Procházeli jsme se parkem. "Je to tu hezký" řekla jsem. "Jo to je" řekl. "A máš... ehm... Kluka? Zeptal se nejistě. "Ne nemám a ty holku? Zeptala jsem se ho já. "Ne, tak hezká holka a nemá kluka" usmál se. "Tak hezkej kluk a nemá holku" zasmála jsem se. "Na jakou školu budeš chodit? Zeptal se znovu. "Na nějaký gimnázium ve městě" řekla jsem mu. "Tam chodím takže se budeme vídat" řekl a usmál se. "Už musím k tetě" řekla jsem smutně. "Půjdu tě doprovodit" řekl a táhl mě za ruku. "Asi jsme sousedé" zasmál se. "Děkuju za nejlepší den v mím životě" usmála jsem se na něho. "To já děkuju" řekl a objal mě. "Dáš mi tvoje číslo? Zeptal se, vyměnily jsme si čísla. "Ahoj" rozloučila jsem se s ním. Hned jsem utíkala do pokoje. Přišla mi SMS.
R: Dneska jsem si to užil:)
J: Já taky:)
R: Chtěla bys zítra někam zajít?
J: Moc ráda a kam?
R: Třeba do kavárny?
J: Tak jo:)
R: Vyzvednu tě v 1 hodinu, tak zatím ahoj Jess:)
J:Budu tě čekat, Ahoj:)Dopsala jsem si s Rikim a šla si lehnout. Jsem hrozně ráda že jsem ho viděla a ještě s ním šla ven. Z myšlenkou na Rikiho jsem usnula...
První část Draw my life je tu!:) nemohla jsem se dočkat až tenhle příběh začnu psát:) s příběhem Přátelství anebo Láska budu pokračovat:) snad se vám příběh bude líbit♡♡♡
ČTEŠ
Draw my Life ( Riker Lynch)
FanfictionAhoj jmenuju se Jessica Rodriguéz je mi 17 let, bydlím v České Republice a mím snem je potkat R5, nejvíc se mi líbí Riker je prostě boží, miluju jejich písničky. Ráda zpívám ale musím dělat gymnastiku, mám od táty zakázáno zpívat kvůli mamce která m...