V-ați întrebat de ce sunteți înconjurați, tot timpul? Poate de oameni, poate de copaci, case, animale... chestii banale, nu? Ați observat că de multe ori, suntem înconjurați de atâtea lucruri, atâtea ființe şi totuși, ne simțim singuri şi pustii. Pustii sufleteşte, intelectual şi spiritual. Intrăm în stări de singurătate, nepăsare, depresie... intrăm în stări depresive. Şi cu ce ne ajută? Noi suntem doar nişte trupuri firave cu suflete fragile, atât de uşor distruse. Avem momente în care pur şi simplu vrem să fim singuri, să uităm de griji/ probleme, avem momente în care suntem puşi în situația de a alege, avem momente în care nimeni nu ne înțelege.
Şi plângem...
Suferim...
Intrăm în stări depresive.
Viața a luat sfârșit, nu mai are niciun rost, în ochii noștri.
Dar suntem toți nişte idioți. Suntem atât de negativişti şi plini de dramatisme, şi nu ne ajută cu nimic, dar parcă avem o senzație de bine, de calmare...parcă ne place să fim răi, egoişti şi trişti.
Îştia suntem noi. Oameni simpli, oameni fără nicio valoare, dar ne simțim atât de importanți.
Ai încercat să fi mereu fericit? Să vezi că sunt şi lucruri frumoase care te înconjoară? Să privești mereu lucrurile frumos?
Doar încearcă.
Ai să simți şi vezi o schimbare radicală atât în viața ta, cât şi în jurul tău, în oamenii care te fac fericit.
ÎNTR-O LUME DE OAMENI RĂI, FI TU UN OM MAI BUN, te rog...
CITEȘTI
Ce este viața?
Roman pour Adolescents" Fiecare om are o logică, un comportament aparte, o viață diferită...şi totuşi, de ce suntem atât de răi?"