M-ai uitat?

5.6K 42 18
                                    

Ce faci? Cum ești?

 Îți mai amintești de mine? Vreau să-ți vorbesc dar nu te mai găsesc în viața mea... Îți mai amintești cât de bine ne înțelegeam, cât de mult râdeam împreună, îți mai amintești cât de mult noi ne iubeam? Tot ce am clădit odată împreună s-a dărâmat intr o secunda... Cât de repede ai șters cu buretele tot ce am trăit... Cât de greu îți era să treci peste micile certuri....

Ce faci? M-ai uitat? 

Ai reușit să mă înlocuiești cu altcineva? Eu nu te-am uitat... Nu am putut, am încercat de multe ori dar se pare că nu am reușit. Știi, imi aduc și azi aminte cum ne-am cunoscut... Încerc să - mi opresc lacrima să curgă pe obraz, dar încep să plâng si mai mult... Nu regret că s-a terminat... Regret că nu a durat mai mult... Știu, ne cam certam mereu dar ce frumoasă era împăcarea... 

Tu cum ești? Ești bine, sănătos? Spune-mi sincer, ești fericit cu ea? Ar mai fi multe de spus dar nu vreau să te întristez. Vreau să știi că nu te voi uita chiar daca tu ai făcut-o deja... Vreau să știi că nu te judec, nu îți reproșez nimic, vina îmi aparține și mie, din nefericire... 

Nu îți doresc să fii iubit, pentru că știu ca vei fi... Îți doresc să iubești, să cunoști ce înseamnă "iubirea", pentru ca eu te-am iubit, dar tu nu... Știu, e trist când doi foști  vor să o ia de la început... E greu, e aproape imposibil... Nici nu imi doresc asta. Mi-ai lăsat răni pe suflet, cicatrici ce nu se vor mai vindeca vreodată... Mi-ai lăsat amintiri, multe amintiri... Pe care nu le voi putea uita prea curând... 

Ce crezi? Fiecare melodie îmi amintește de tine, parcă toți vorbesc despre tine... 

E amuzant... Dar, te văd in oricine... Însa nu te simt și mă doare iar sufletul, simt un gol în mine... fără tine mi se pare totul fără rezolvare, fără sens... 

Și știi ce e dureros? Că deși îmi faci rău, nu vreau să te uit... Nu vreau să mi treci niciodată... Sper că ți-am trezit amintiri plăcute, sper că ți-am smuls măcar o banală lacrimă... Nu pentru mine, ci pentru ce a fost cândva... 

Ține minte, iubirea poate să rănească, dar nu pe oricine... însă poate să vindece pe oricine... Este mai important să iubești decât să fii iubit... Într-o relație unul iubește mai mult, se pare ca eu am fost aceea, dar sper ca pe viitor să iubești și tu măcar pe jumătate cât am iubit eu... 

Și dacă vreodată vei vrea să te mai întorci:"Nu te mai întoarce, e prea târziu "...

Mesaje către fostul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum