M am întrebat adesea...de ce mi se întâmplă mie toate necazurile?
De ce trebuie să sufăr eu și tu să fii fericit?
Cât de nedreaptă e viața cu noi... Și câtă durere și ura am eu în suflet...
E drept ca eu să te iubesc în continuare și să sufăr atât de tare?Iar tu... Tu să fii atât de fericit și să nu mi simți lipsa, chiar deloc?
E drept, ca eu să te caut în oricine din jurul meu, iar tu să mi uiți chipul senin?
E drept, ca eu să mor în fiecare secundă, iar tu să trăiești nepăsător?
Spune mi tu, da... Tu, străine... Căci acum asta ești. Doar un străin, cândva omul cel mai drag, acum doar o amintire...
De ce m ai ales pe mine? De ce trebuie să sufăr eu? De ce eu? De ce?
Trebuia să mi spui de la început, că vrei să mi distrugi sufletul, acum ai reușit, ai reușit...
Cum poți să râzi, când eu plâng?
Cum poți să iubești pe altcineva când tu mi ai transformat inima în gheață, să nu mai pot iubi pe altcineva, niciodată?
Nu e drept, viața e nedreaptă cu mine... Cu cel ce suferă din iubire, cu cel care își pune sufletul pe tavă, în fața persoanei iubite fără să aștepte ceva în schimb...
Cândva, roata se va întoarce... căci e rotunda, iar tu o să fii în locul meu și vei vedea cât mi-e de greu...
Dar, până atunci rămân în continuare, cu miile de întrebări ce îmi macină sufletul...
De ce eu? De ce nu ea?
De ce nu tu?
De ce tocmai eu?...
CITEȘTI
Mesaje către fostul
RomanceCu siguranță multe dintre voi, aveți ceva să ii spuneți fostului, ceva ce nu i-ați putut spune la momentul potrivit sau ceva ce v-ați dori să ii spuneți acum...