~Tanıtım~

160 13 6
                                    

Onu  bir çok insanı öldürdüğüm depoya götürdüm. Silahımı aldım ve ona doğrulttum. Yapabileceğimden emin değildim. Pek korkmuşa benzemiyordu. Sadece üzgün gibiydi.

''Son duanı et.'' dedim.

"Beni bu şekilde korkutabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun." dedi." Zaten ölmek istiyorum. Ve bunu kendim yapmak yerine senin yapmanı tercih ederim.''

İçimden bir ses '' yapma '' diyordu. Ama onun bana yaptıklarına bakacak olursak bu ceza az gelirdi.

Tüm duygularım üst üste gelmişti... Hüzün, acı, sevgi, öfke ve nefret... Ne kadar saklamaya çalışsam da gözlerimin dolduğunu ve içimde bir şeylerin parçalandığını hissedebiliyordum.

 ''Yapamayacağım'' dedim kısık bir sesle.Tuhaf bir kahkaha attı. Normal olmadığını düşünmeye başlamıştım. Benim yanımda fazla mı durmuştu? Silahımı diğer silahlarımın ve işkence aletlerimin olduğu yere bıraktım. Kilitlemiş olduğum kapıyı açtım. Hala yüzüme bakıyordu. Bense ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. 

''Ne bekliyorsun gitsene!'' dedim . Onunda gözlerinin dolduğunu fark ettim. Ne olursa olsun bu şekilde olmasa da intikamımı alacaktım . Çünkü adı bir kere intikam alınacaklar listeme eklenmişti. Kendime verdiğim bir söz vardı. Daha önce öldürdüğüm insanlar gibi onunda gözünün yaşına bakmayacaktım . Ve Gece Ilgalı asla sözünden dönmez...















Kan Kokusu 🔫 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin