P.10

109 15 9
                                    

Şirin/Şirinelerimm bölümler hemen hemen gelemiyor hem artık yazamıyorum hemde internet sorun oluyor. ÜZGÜNÜM. Elimden geldiğince yazmaya,yazdıkcada yayinlamaya çalışcam. Desteklemenizi bekliyorum. Yanımda olmanızı istiyorum. Ağlamak istiyoruum sjsjsj

İyi okumalar :)

❤❤❤

Göz kapaklarım hiç bu kadar ağır gelmemişti daha önce. Açamıyorum! Kulaklarıma sesler uğultu halinde geliyor ve kafam çatlıyacak halde. Sonunda sesler netleşince dinlemeye başladım.

"Biraz dinlensin kerim bey."

Galiba bu doktordu. Sahi ya en son ne olmuştu ki? Kerim pisliğine su verdim, sonra bana umut'u sordu. Ben döküldüm bayaaa bi! Sonra sinir krizi ve hoooop bayılma.

Valla gece gece aksiyonun dibine pardon rezilliğin dibine vurdum! Hadi hayırlısı...

Gözlerim açmaya yeltendim bi kaç kere ve sonunda yavaş yavaş açtım. İlk önce beyaz bi ışık gördüm ve gözümü aldı. Gözlerimi bi kaç kere kırpıştırdım. Sonunda görüntülerde netleşince sağıma soluma bakıp;

"Nerdeyim be!?" diye yüzümü buruşturarak sordum. Hastanenin iğrenç kokusu burnuna dolunca bi ara midemi boğazımda hissettim.

"Uyandın sonunda be ufaklık!"

Bu kadar sevineceğini bilseydim daha erken uyanırdım sevgilim. Kerim bey dibimdeki sandalyeden kalkıp yüzüme yaklaştı.

"Hastanedeyiz" diye ekledi.

"Anladım onu."

Kerim pisliği bilmiş bilmiş gözlerini devirdi ve pencerenin yanına gitti.

"Senin yüzünden."

Bu bir iğnelememi anlamadım pek ama kafamı ağrı girmeye başladı. Keşke susma gibi bi yeteneğe sahip olsa!!!

"Ne benim yüzümden mi? Bi daha düşünün olanları bence kafama tavayla vurdun!!!" dedim sinirle.

Bana tip tip bakıp;

"Tava mı?" diye sordu.

Ayyyy! Frekanslar karıştı!!!

"ÖHÖ-ÖHÖÖ -ÖHÖÖÖ"

S*ıçtı- sıvadı konusu beni aşar. En iyisi ciğerlerim dökülene dek öksürmek.

Kerim pisliği aniden yanıma gelip sırtıma vurmaya başladı. Zaten yalandan ciğerlerimi döküyorum, gelmiş hayvan gibi vuruyo. Onu elimle durdurmaya çalıştım halâ öksürürken.

"ÖHÖ-ÖHÖÖ-ÖHÖ- SS-SU SU!!!" diye bağırdım.

Dibimdeki sehbada olan bardağa, su şişesinde ki suyu döküp bana yaklaştı,yaklaştı ve yavaş bi şekilde bana suyu içirmeye başladı. Bi eli sırtıma gitti,diğer eli ise bardakta. O bana büyük bi dikkatle suyu içirirken ben ise onu hayran bi şekilde izlemeye başladım.

ALLAH'IM ŞU AN YAKIŞIKLI PİSSLİK PATRONUM BANA SU İÇİRİYOR!!!

"Nehir su bitti."

Duyduğum sesle afalladım.

"Ha?" diye bi ses çıktı. Benden olduğuna eminin.

Kerim bey gülecek gibi oldu. Hatta ben yandan bi gülümseme görmüştüm diyebilirim.

Gözleriyle bardağı gösterip;

"Su diyorum bitti. Vakumluyosun bi saattir.

PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin