Feel Your Pain

623 49 37
                                    

فوت؟ كومنت؟ ^-^

ساعات بنقابل ناس بيقلبوا حياتنا 180 درجة، للأسوأ او للأحسن

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

ساعات بنقابل ناس بيقلبوا حياتنا 180 درجة، للأسوأ او للأحسن.. و احنا فعلا اللي بنختار هما يغيرونا لأنهي اتجاه


النهارده الذكرى التالتة لليوم اللي قابلت فيه كيم سايون اول مرة. و مين كان متخيل ان اليوم ده يعدي كده!!!


نرجع كده بالذاكرة لـ3 سنين ورا... *صوت شريط بيرجع* ايوه بالظبط هنا...


يوم ربيعي مشرق و اجازتي من الشغل قررت استغلها في المكتبة. متعتي فعلا ان يبقى عندي كتاب بقراه، و بمجرد ما اخلصه، بروح المكتبة استعير كتاب تاني، و اسيب في اخره ملحوظة للشخص اللي هياخده بعدي انه ميبطلش قراءة ابدا.. يمكن القراية هي الحاجة اللي بتخليني اتطلع ليوم تاني.


كنت رايح ارجع كتاب خلصته عن الحضارات القديمة، و يمكن المرة دي اخد رواية كلاسيكية؟ و كعادتي بدأت اقرا الرواية في المكتبة عشان اتشد ليها كفاية اني اروح بيها البيت...


و قدامي قعدت بنت.. يمكن مشوفتش وشها اول ما دخلت.. لاحظت انها لابسة على رقبتها كاميرا، شعرها طويل، و فيه شنطة حطاها جنبها. قليل لما بلاقي بنات بييجوا المكتبة دي، ع الاقل في الوقت اللي باجي فيه انا... و حسيت اني متطفل اني بفصص كل تفاصيلها فرجعت اقرا تاني في كتابي. بس الفضول هو اللي بيقتل القط زي ما بيقولوا. لاحظت الكتاب اللي بتقراه عن الاساطير و الحكايات الخرافية. يمكن هحب الكتاب ده.


اتنحنحت: الكتاب ده حلو؟!


نزلت الكتاب عن وشها و كانت اول مرة اشوفها.. ملامح رقيقة، ضحكة و عيون بتلمع


ردت بحماس: جدا!!! لو بتحب الخيال هيعجبك، و لو بتؤمن بالحاجات اللي مش منطقية للناس الواقعية، يبقى انت وقعت على اكبر كنز ممكن تلاقيه!!!!

Soulmates...?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن