(Multide Durunun arabası)
Duru'dan
Lanet alarmın sesiyle uyandım. Okulum bitmesine tam 1 ay vardı ve benim bu 1 ay daha sabretmem gerekiyordu.Günlük rutin işlerimi hallettim,yatmadan önce ayarladığım bol siyah pantolonumu ve mor rengi tişörtümü giydim.Çantamıda hazırlayıp aşağıya indim,annem ve babam masaya oturmuş beni bekliyorlardı.yanlarına gidip ikisinede birer öpücük kondurup masaya oturdum .Ailecek kahvaltımızı yaptıktan sonra annem ve babama birer buse kondurdum ve sıpor ayakkabılarımı giydim çantamıda taktıkdan sonra evden çıktım.
Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ
Okulun bahçesine geldiğimde her zamanki gibi herkez iğrenir bir şekilde bana bakıyordu .Başımı öne eğip okulun giriş kapısına doğru ilerledim.Merdivenlerden çıkarken bir şeye çarptım ,çarptığım şey sert değildi yani duvar olamaz .Başımı kaldırdımda Egehan ve arkadaşları Doruk,Yağız ve Demir vardı.bana küçümser bir şekilde bakıyorlardı ve birde yanların da mini etek giymiş ve yüzüne 5 kilo makyaj sürmüş sürtük gözdemiz vardı.Bana bakarak''aha bakın bakalım kim var burda namı değer eziğimiz.''
Bu kelimeyi bastırark söylemişti.''ezikçiğim bak şimdi özür dileyip burdan basıp gidiyosun dedi.'' Başımı tekrar eyip özör diledim. Egehana baktığımda sırıtıyordu,gözdenin dediklerine hak verir gibi.koşarak sınıfıma girdim.Egehan'dan:
Doruk,Demir,Yağız,Gözde ve ben okulun bahçesine çıkarken bana çarpan bir adet ezik gördüm ne yazıkki ben ağzımı açamadan gózde eziğimize lafı koymuştu.Bu kızın bana plotonik olduğunu biliyodum,ama ben onun gibi bir eziğe asla bakmazdım .Etrafımda o kadar güzel kız dolanırken ona bakacağımı hiç sanmıyorum.zil çaldığında sınafa çıktım ders matematikdi lanet edip sırama oturdum.
Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•
Duru 'dan
Ders bittikden sonra sınıftan çıktım burda hiç arkadaşım yoktu ve oğretmenler harici hiç kimse soyadımı ve ailemi bilmiyordu kısacası beni tanımıyorlardı bi isim takmışlar ezik!
Sınıftan çıkmıştım .Elimdeki günlüğümü dolabıma koyacaktım birden elimden düştü.Tam alıyordumki Gözde sürtüğü benden önce davranıp defteri aldı işte şimdi bittim. Gözdeden defteri almaya çalışsamda vermedi sonra okumaya başladı.
Birden ''Ne! Ahahhhhhahaha bizim eziğimiz okulun en cool ve en yakışıklı erkeğine plotonikmiş ve egehaninda bi gün ona aşık olacağını zennediyormuş falan filan feşmekan dedi.Kendimi tuamayaraktan ver onu sürtük gözde ver diye bağırdım .etrafımızda kiler etrafımızda halka halini almış bizi izliyorlardı.Birden egehan kes sesini ezik diye bağırarak yanımıza geldi .
''Sence ben sana bakarmıyım ezik .sen hiç aynada kendine baktınmı şu kilona,sivilcelerine,diştellerine sen çirkinsin ,biri sana bağırdığında hakaret ettiğinde ve en önemlisi seni dövdüğünde napıyorsun tabikide eziliyosun .Çünkü sen bir eziksin.ve hayatun boyunca buna mahkunsun'' dedi sonra beni itti, yere çakıldım .egahanın sózlri beni etkiledi .Aya kalktım gözde gelip bana yumruğu çaktı.''ha bu arada bir daha bana sakın sürtük deme yoksa seni bukadar kolay bırakmam dedi.ağzımı tutup okuldan çıktım .çünkü gözde sürtüğü ağzıma vurduğundan dudağım patlamıştı eve doğru yürümeye başladım.
Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•ΔΔ•Δ•Δ•
Eve gidtiğimde kapıyı annem açtı ve bana noldu der gibi baktı.içeriye girip koltuğa oturdum.Babamıda evde görünce holdingden erken döndüğünü anladım.İkiside yanıma oturdu .Annem yaramı temizlerken babam da beni soru yağmuruna tutmuşdu
Duru noğoldu .
Kavgamı ettin.
Hayır baba .
Kızım bak söyle kızmıcaz.
Gözde yumruk attı
Ne hakla.
Ona sürtük dediğim için.
Peki geçen ,o zamanda alnın morarıktı.
Annem araya girdi. Kızım bize herşeyı anlatırmısın.
Derin bir nefes aldım ve okulda bana ezik dediklerini,sürekli aşşağladıklarını,benimle arkadaş olmadıklarını ,bana vursalar da ses çıkaramadığımı ve kendimi koruya madığımı anlattım.Artık değişmek istediğimi güzel olmak istediğimi anlattım.O sırada babamın tellefonu çaldı.Telefon görüşmesini yan odada yapt.Babamın telefon görüşmesi bittikten sonra;
Duru bavulunu hazırla dedi.
Neoldu baba .
O okulda kalmana izin veremem .Hem sen değişmek istemiyomuydun. Güçlü olmak ,güzel olmak ,biri sana bulaştığında cevap vermek.onların hepsini yurt dışında gerçek leştiriceksin .Hem bu arada gelecekde bu holding ve tüm mal varlığım senin olucak.Bunun için yurt dışındaki müttefiklerimiz sana bu konuda yardımcı olucaklar.Şimdi git ve bavulunu hazırla ,akşama kalkmak için seni bekleyen bir uçağın var.4'ay sonra
Türkiyeye geleli 1 hafta olmuştu.Babamın tuttuğu diyetisyenim seval,spor hocam arda,dövüş dersi aldığım hocam selim sayesinde yep yeni bir Duru oldum.Aynı zamanda bitkisel ilaçlar sayesinde yüzümdeki sivilceler de yok oldu. Yerine pürüssüz ve güzel bir fizik yer aldı.Bu gün de diştellerimden kurtulacağım.Dişçiye gidip diş tellerimi aldırdıktan sonra artık bır yarım yokmuş gibi zannettim. Öyle olması normaldi ,diştellerimi tam 2 yıldır takıyordum ve çıkartılınca bir garip hissettim.Zamanla alışırım herhalde.Telfonum çaldığını anlayınca arka cebime el attım,Derin arıyordu.Telefonu açmadım.Dişçinin önüne park ettiğim arabama atladım ve Atatük hava alnına doğru sürmeye başladım.
Duru'dan
Hava alanının oraya geldiğimde Derin,Afra ve Adayı gördüm demek gelmişler. Onlar benim yurt dışında edindiğim arkadaşlarımdı .Kızlar koşarak yanıma geldiler ve birbirimize sarıldık.Kızlar arabaya bavullarını koyduktan arabaya bindik ve yol boyunca konuştuk.Benim evin önüne geldiğimizde bahçede babamın arabasıni gördüm .Arabadan indik ve eve doğru yürümeye başladık. zilini çaldığımızda mapıyı annem açtı.
Hoş geldiniz çocuklar
Hoşbulduk ...
Anne noldu neden geldiniz ?
İçeriye geçin içerde konuşalım
Tamam
İçeriye girdiğimizde masa hazırdı.Bizimkiler ''eline sağlık Ayla teyzecim. Yemekler nefis kokuyor.''
Annem: Sağol Afracım bakalım tadlarınıda beğenicekmisiniz.
Afra: hertürlü beğenirim.
Annem: iyi ozaman hadi bakalım hadi ellerinizi yıkayın yemeye başlayalım dedi.Osırada babamda aşağıya inince ellerimizi yıkayıp masaya oturduk.Babam masadayken.
Duru artık büyüdün bundan sonra holding deki hisselerinin başına geçmeni istiyorum .
Ama baba hem okula hemde holdinge hergün nasıl geliyim?
Hergün gelmiceksin arada sana ihtiyacımız varken geliceksin.
Nasıl yani?
Baban şunu demeye çalışıyo durucum .Hani holdingin başına gelecekte sen geçiceksinya onun için alıştırma yapacaksın gibi farz et.
İstemesemde ''Tamam'' dedim.Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ•Δ
Masadan kalkdıktan sonra annemle babam evlerine gittiler.Bizde benim odaya gidip,planlarımızı son bir kez gözden geçirdik ve dişlerimizi fırçalayıp geceliklerimizi giyip odalarımıza geçtik yarına dinç kalkmamız lazımdı çünkü yarın büyük gün......
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım yani bazı hatalarım olabilir. Bunun için sizden çok özür diliyorum.
Ve aynı zamanda yorularınızı ve votelerinizi bekliyorom:-)
Görüşürüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varisin Değişimi
Literatura KobiecaTürkiyenin sayılı zenginlerinden 2 çocuğu olan bir ailenin varislerindenim .Herşeyim varken okulda ezik durumundayım nedenmi.durunda size sayayım : 1-kiloluyum 2-sivlcelerim var 3-diş tellerim var ve çirkinim Siz olsaydınız böyle 1dk durur muydunuz...