Multimedya'da Pelin ve Kağan var. Biliyorum
3 yil atlama beklemiyordunuz.Ama bazı arkadaşlar direk iş hayatına geçsin dediler bende öyle yaptım😉.Çok konuştum iyi okumalar.3 Yıl Sonra..
Pelin'den
Artık okul hayatım bitmişti.Dün mezun olmuştuk.Unutamayacağım bir günde benim için.Bugünde Ece,Buse,Sude,Emre ve Kağan tatile gidiyoruz.Evet Kağan maalesef.Bu arada söylemeyi unuttum.Karşınızda bir oyuncu var.Evet oyuncu olmuştum.Bende bir bomba haber daha var.Yeliz Teyzeler yani Kağan'ın annesi annemin çocukluk arkadaşı çıktı.Birde annem bugün Yeliz Teyzeleri kahvaltıya çağırmış.Benide şimdi aşağıya çağırıyor.Aşağı indiğimde Yeliz Teyze annem ve Kağan'ın kardeşi Selin sohbet ediyordu.Oooo beni çağırdılar ama beni fark eden yoktu.
-Günaydın.
Y-Demet sen bu kıza bu kadar ne yapıyorsun?Ayol bu kız gün geçtikçe güzelleşiyor.
-İltifatın için teşekkür ederim Yeliz Teyzecim.Anne bak bide beni beğenmiyorsun.
Diyip kahvaltı masasına oturdum.Ve tam karşıma bilin bakalım kim oturdu?Doğru cevap Kağan.
***
Arabadaydık.Bodruma gidiyorduk.Neyseki bir arabaya sığmıştık.Kağan şöför koltuğunda ben maalesef Kağan'ın yanında oturuyordum.Aslında ben arkaya geçiyordum Sude ve Buse arkaya geçti,benide öne attılar.Pislikler...Arabada giderken yanımızdan geçen arabaya baktığımda gördüğüm manzarayla şok oldum.Yan arabada Cüneyt bana sırıtarak hem arabayı sürüyor hem bana bakıyordu.Bende birden eğildim.Arkadan Buse
B-Pelin noldu
-Tokamı düşürdüm onu arıyorum canım
Kafamı kaldırdığımda yan arabaya baktığımda genç bir kızın sürdüğünü görünce ohh çektim.
K-Biraz ileride mola yeri var,orada durup bişeyler içmeye ne dersiniz?
☆☆☆
Otelimize gelmiştik bu kadar güzel bir yer olacağı aklıma gelmemişti.Reception'a gidip odalarımızın numarasını öğrendik.Odalarımıza gidip üstümüzü değiştirmeye karar verdik ve bir saat sonra sahilde buluşmak üzere sözleştik.Kızlar ile ben bir odada kalıyorduk.Aslında Kağan tek kalıyordu ama Emre ile kalacakmış üfff banane.Ben böyle düşünürken kızlar hazırlanmışlardı bile.Bende hazırdım.
Kağan'dan
Şimdi kızların odasına gidiyorduk.Siz bence şimdi benim Pelin hakkında düşündüklerimi merak ediyorsunuz.Pelin çok güzel bir kıź bacakları falan filan herşeyiyle güzel bir kız bu arada biz Pelin ile artık iyi anlaşmaya başladık.Nasıl oldu bende bilmiyorum.Hatta bazen düşünüyorum acaba Pelin'i öp- Kağan oğlum salaklaştın iyice.Pelin'i düşününce mallaşıyorsun he.Düşünmedende edemiyorsun noluyor.Ben böyle düşünürken odanın kapısını çaldık,Pelin'i gördüğüm an kaldım.Olma bu kadar güzel be.Aşıksın iç ses sen bir sussan nasıl olur?
P-Gidelim mi
-Hadi o zaman
Sahile indik öyle hem yürüyorduk hem sohbet ediyorduk Pelin oldaklanmış bir yere bakıyordu.Bende onun baktığı yere bakınca küçük çaplı bir şok geçirdim.Baktığımız yerde Cüneyt vardı çünkü.Bu arada biz hala Pelin ile ayrılmadık.O yüzddn gittim Pelin'in elini tutup yürümeye devam ettim.O sırada yanımıza Cüneyt malı geldi başlasın bakalım.
C-Pelin nasılsın canım sarıldı
Lan sen benim sevdiğim kıza mı dokundun.Yani rol olarak...Fesatlaşmayın(Fesat olan arkadaşlar kendisini belli etsinler)
K-Cüneyt misin nesin lan benim sevgilime niye sarılıyorsun siktir git.
C-Vayyy Kağan Bey'e de bakin siz.Demekki Pelin'in de senin sevgilin olduğu aklına geldi.
P-Cüneyt yeter artık.Ben seni sevmiyorum.Anla bunu ben KAĞANI SEVİYORUM YETER ARTIK.
Pelin'den
Neden böyle soylediğimi anlamış değildim.Çok içten söyledim.Neden acaba.Yoksa.ben Kağan'a aş- Saçmalama Pelin sen Kağan'a aşık olamazsın.Cüneyt ben öyle dedikten sonra yanımızdan uzaklaştı.Artık Kağan'ın başını derde sokmakta istemiyordum.
-Kağan,istersen şu sevgililik rolünü bitirelim ne dersin?
K-Bilmem,yani benim için sorun olmuyor.Alttarafı Cüneyt'in yanında seni sahipleniyorum.Ve eğer bitirirsek sana yine bulaşabilir.
-Haklısın.
Biz böyle dedikten sonra karşıdan buraya koşa koşa gelen yavru bir köpek gördük.Yanımıza geldiğinde Kağanla aynı anda eğildik ve sevmeye başladık.Biraz sonra kalktık ve yürümeye başladık.Telefonuma bildirim geldiği zaman baktım ve gördüğüm şeyle çıldırdım
Emre Ekici seninle ve Kağan Ateşle olduğunu belirtti
Fotoğrafta ben ve Kağan köpeği severken çekilmiş fotorafımız vardı.Fotorafın üstündede
"Köpek aşkı gibi görünen gerçek aşk bence bu..."
P-Sen mi saldırırsın Kağan ben mi?
K-Sen başla eğer ben başlarsam sana yapacak bişey kalmaz.
♡♡♡
Akşam yemeği yiyorduk.Emre'nin o paylaşımına Kağan'da bende çok kızmıştık.Şu an ona ölümcül bakışlar gönderiyoduk.
E-Abi ben anlamadım niye bu kadar kızdınız.
P-Emre beni sinir etme!Ne demek ya gerçek aşk.Allah Allah
Ec-Tamam Kağan Pelin çok uzatıyorsunuz.
B-Aynen hadi fotoğraf çekinelim.
Al işte Buse fotoğraf çekip onları Twitter Instagram ve Facebook gibi yerlerde paylaşmaya bayılıyor.Hepimiz gülümseyip fotoğrafı çekmiştik.Buse paylaşıp bizi etiketlediğinde Emre gibi saçma bir şey yazmamış olmasını dileyerek baktım ve bizimle ilgili bişey yazmadığını görünce derin bir oh çektim.Fotoğrafın üstünde yazanlar bizimle alakalı değildi.Paylaşım aynı şu şekildeydi.
Buse Berrak seninle ve 4 diğer kişi ile olduğunu belirtti.
Fotoğrafın altındada
Tatildeyiz,huzurluyuz😎
Yazıyordu.Bence gayet güzel bir baktığımda 3.3500 beğeni ve 700 yorum olduğunu görünce içimden bir Oha çektim.Bu beğeni ve yorumlar Kağan'ı etiketlediği için oluyordu.Yorumların bazıları şu şekildeydi.
Kağan yanındaki sevgilin mi??Iyyy çok zayıf İstanbul'a geldiğinde ben seni eğlendiririm.Ayyy yanında oturan kız inşallah sevgilindir çokkkk yakışıyorsunuz.Fotolar atın.
Yaaaa Kağan aşkım kim oooo.
Yakıyosunuz Canlar😉
Yorumlar genellikle böyleydi.O yakışmıyorsunuz vs.yorumlara çok sinirlendim.Sanki siz çok yakışıyorsunuz sürtükler.
E-Hadi kalkalım mı artık?
Kalktıktan sonra şansımıza Hotel'in partisi olduğunu ögrendik.Bunun üzerine odalarımıza dağılıp hazırlanmaya gittik.
☆☆☆☆
Veeeee artık hazırdık.Bence hepimiz gayet güzel olduk.
B-Hadi dışarıya çıkmadan önce fotoğraf çekinelim.
Ec-Offf Buse sıkılmadın mı?Fotoğraf çekilmekten
B-Sıkılmam.
Yani bende çok severim fotoğraf çekilmeyi.Ama Buse bayılıyor.Yani ben Vini aşkım'a bayılırım.Bu kız fotoğraf çekmeye bayılır.(Vini severler kimler?)
Ec-Emre'ler bekliyor.Bekletmeyelim.
S-Başlatma Emre'ne.Kız dur ben sana bak ne sorucam sen Emre'den hoşlanıyor musun?
Yanaklarının kızarmasından anlamıştık.Vay anasını...E bu Sude ve Buse'nin de olur.Ortada kaldım sap gibi.
Kağan'dan
Bana kaç gündür Emre Ece'den hoşlanıyir gibi geliyor.
Şu gerizekalıyı bir deneyim bakayım.
K-Emre Ece nasıl bir kız sence?
Em-Ece,çok güzel bir kız,yani vücudu falan...Abicim sanane yaa sanane Ece nasıl bir kız.
K-Hey sakin şampiyon.Sordum sadece
Ve kızlar sonunda odalarından çıkabilmişlerdi.Offf offff offff ulan bu Pelin ne yapmaya çalışıyor.Mükemmel olmuştu.Mal Emre'de Ece'ye ağzı açık bakıyordu.
Em-E-Ece çok güzel olmuştu.
Gerizekalıyı dürtüp
K-Gerizekalı kekelemesene.Bu arada kızlar hepiniz güzel olmuşsunuz.
Hep birlikte teşekkür ettikten sonra partinin olacağı yere doğru ilerlemeye başladık.
☆☆☆☆
Parti yerindeydik müzik dans eğlence ne ararsa burada vardı.Biraz sonra Emre ve Ece dans etmeye gittiler,Buse ve Sude ise içecek almaya gittiler.Biz kaldık Pelin ile başbaşa.
K-Offff sıkıldım
P-Hemen sıkılırsın zaten.
K-Ne yapalım Pelin.?Fikrin nedir?
(Sahroş adamı S ile göstereceğim)
S-Yavrum sen ne güzelsin gel hadi gidelim.
Hop bu şimdi Pelin'e mi dedi o lafı.Lan ben seni o Pelin'e yavrum diyen dilini koparıp denize atmaz mıyım?Şerefsiz köpek diyip yumruklarımı atmaya başladım.Adam kalkıp bana tam yumruk atacakken, elini çevirdim.
S-Abi özür dilerim.
Pelin'e baktığımda ise donmuş kalmıştı.Sadece gözünden yaşlar akıyordu.
P-Teşekkür ederim.
K-Rica ederim.İyi misin sen?
P-Daha iyiyim.Bu arada sen demin beni kıskandın mı?Bana mı öyle geldi?
K-Evettt Pelin Hanım iyi anlaşıldı.Hayır ben seni kıskanmadım.Bunu Buse içinde yapardım.Sen onu boşverde hadi bana aşık olduğunu itiraf et.
P-Neden seni kıskanayım ya da sana aşık olayım ki.Kağan hareketlerine dikkat et.Yeter artık.
Tam bunları söylemeye devam ederken birden bire dudaklarına yapıştım.
Ayrıldıktan sonra
K-Borcunu ödedin.Evetttt Kuzucuklarım çok heyecanli bir yerde bitirdigim icin beddua alacağımı biliyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SEVGİLİM
Teen FictionHer zaman bir sevgilim neden yok diye kendime sorardım. Artık var ama anormal bir çiftiz.Okursanız anlarsınız.