Selammm güzel okuyucularım derslerim yoğun olduğu için yeni bölüm şimdi geldi.Neyse uzatmayayayım.Multimedya'da Merve var.İyi okumalar
Hatırlatma
Kağan'dan
Tam bunları söylemeye devam ederken birden bire dudaklarına yapıştım.
Ayrıldıktan sonra
K-Borcunu ödedin
Diye cevap verdim.Ve Pelin'e baktığımda,gözünden damlalar iniyordu.Yoksa...Yoksa ilk öpücüğümüydü?
Pelin'den
Kağan beni öptüğünden beri hareket edemedim.Ç-çok garip bir histi.Kağan durmuş bana bakıyordu.Bende hemen parti yerinden ayrıldım,odamıza gittim.Nasıl olurdu bu ya?Benim resmen ilk öpücüğümü nasıl benden çalabilirdi?Hemen üstümü değiştirip uyumayı düşünürken kızlar geldi.Offf şimdi onlara anlatacaktım.
Ec-Pelin noldu?Niye partiden ayrıldın?
Hepsi merakla bana bakıyordu.
-Kızlar Kağan b-beni öptü.
Dedikten sonra hepsi bir anda,"Ne"diye bağırdılar
S-Neden ya?Nasıl?Durduk yere mi öptü?
-Zaten Kağan'la didişiyorduk yine.O sırada sapık bir adam yanima geldi,işte acayip bişeyler söyledi sonra Kağan onu dövmeye başladı.Adam'da özür diledi.Ondan sonra ben teşekkür ettim.O da rica ederim sen iyi misin?Diye sordu.Iste bende iyiyim beni kıskanıyorsun bu yüzden dövdün dimi dedim.Kağan'da ben bunu Sude,Buse içinde yapardım asil sen bana aşık olduğunu itiraf et dedi.
Ec-GELİYORRR
-Bende dedimki ben sana aşık falan değilim,hareketlerine dikkat et yani bunun gibi şeyler söyledim.Ondan sonra tam devamını getiriyordum ki dudaklarıma yapıştı.
B-Nasıl hissettin?
-Ayaklarım sanki yerden kesilmişti,uyuştum sanki hiç hareket edemiyorum.Böyle işte.
O sırada telefonum çaldı ve en sevdiğim kuzenim Merve'nin aradığını gördüm.Kızlara bakıp
-Merve arıyor
Diyip telefonu açtım.
-Efendim canım
M-Tatildeymişsin,duyduğuma göre kızlarla ohhh.
-Yaa öyle tatile geldik işte.
M-Kızım sana bomba haberlerimvar.Dört ay sonra evleniyorumm.Yani hemen buraya geliyorsunuzz.
-Ohaaaa sen ciddi misin?
M-Evetttt.Ayy o kadar heyecanlıyım ki anlatamam hadi bavulları hazırlayın siz görüşürüz
Kızların hepsi bana meraklı gözlerle bakıyorlardı.
-Kızlar Merve ve Volkan dört ay sonra evleniyormuşşş.
Hepsi birden biri benim verdiğim tepkinin aynısını vererek "Oha"diye bağırdılar
S-E o zaman ne yapacağız?Tatilden erken mi döneceğiz?
-Ben erken dönücem kızlar teyzeme falan yardım ederim.Siz döner misiniz?Bilmem zaten birdaha Kağan'la yüzyüze gelmek istemiyorum.
B-Peki hiç ben gidiyorum falan demeyecek misin?
-Ya tamam boşverin şimdi Kağan'ı siz geliyor musunuz?
Ec-Herhalde kızım.
*****
Kağan'dan
Emre deminden beri benim niye güldüğümü falan soruyordu.Bende bunu bilmiyordum.Halbuki bu ilk kız değildi
Em-Abicim söylesene hadi
-Pelin'i öpmüş olabilirim.
Em-Ne varki bunda bir dakika bir dakika Pelin'mi dedin sen?Tahmin edeyim kızın ilk öpücüğüydü.
-Aynen öyle
O sırada karşıya baktığımızda kızlar bavullarıyla geliyorlardı.
Em-Niye bavullarla geliyorlar?
-Ne biliyim lan ben?
Kızlar yanımıza geldiğinde Ece
Ec-Bizim yakın bir arkadaşımızın dört ay sonra evleniyor. yüzden biz erken dönüyoruz.
Pelin'e baktığımda gözlerini hep benden kaçırmaya çalışıyordu.O sırada telefonum çaldı ve "Annem"yazısını görünce hemen açtım.
-Efendim anne
Y-Kağancım dört ay sonra Volkan ve Merve evleniyor.Biliyorsun Hale benim en yakın arkadaşım gitmessek olmaz.Biz döneceğiz.
-Benimde mi gelmem gerekiyor?
Y-Evet Kağan zaten Pelinler Buse falan hepsi bugün uçak bileti alcaklarmış almasınlar senin arabayla dönün işte.Hem Volkan senin en yakın arkadaşın.Hazırlıklara yardım edersin.
-Tamam anne öyle yaparız görüşürüz
-Kızlar bizde dönüyoruz
Pelin'den
Volkan mı?Hadi canım.Yeliz Teyzeler yoksa Merveleri tanıyor mu? Offf eğer tanıyorlarsa mutlaka düğünede geleceklerdir.Üff ya...
K-Bende İstanbul'a gideceğiz.Yine benim arabayla gidelim.
-Ger-
B-Tamam Kağan olur.
&&&&
Sinirden kuduruyorum.Yemin ettim İstanbul'a gidince kızlara işkence uygulayacağım.Ne yaptılar biliyor musunuz?Beni ilk öpücüğümü çalan adamla yan yana oturttular.O kadar dedim, Emre otursun.Tabii Ece arkada oturuyor diye Emre'de hemen onun yanına oturdu.Ve bende ilk öpücüğümü alan adamın yanına oturdum.Yola çıkmıştık.Arkamı dönüp kızlara "sizi öldüreceğim"bakışlatı attığımda bana elleriyle öpücük yolladılar.O sirada telefonumda "Annem❤"yazısını görünce hemen açtım.
-Efendim anne
D-Annem İstanbul'a vardığınız zaman direk teyzenlere gel.Söyle Kağan'a bırakır o sizi.
O sırada Kağan bağırdı.
K-Tamam Demet Teyze bırakırım.
-Duydun herhalde.
D-Duydum duydum.Gelince teyzenlere gelin direk hadi Merve sizi bekliyor.
-Tamam annecim selam söyle hepsine görüşürüz.
*****
İstanbul'daydık.Sonunda.En fazla on beş dakika sonra Mervelerdeydik.Emre'ler bizi bıraktıktan sonra Yeliz Teyze'lere gidiceklermiş galiba.Amaaan banane naparlarsa yapsınlar diyemiyorum çünkü yanımdaki adam benim ilk öpücüğümü çaldı.Ben böyle düşünürken Merve'lere gelmiştik bile.Kapıyı çaldığımızda karşımızda Volkan'ı gördük e şaşırdık tabi beklemiyorduk
Volkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT SEVGİLİM
Teen FictionHer zaman bir sevgilim neden yok diye kendime sorardım. Artık var ama anormal bir çiftiz.Okursanız anlarsınız.