Nela

68 4 2
                                    

Imaginează-ţi... călătoreşti cu trenul... drumul e destul de lung şi obositor mai ales că noaptea ce abia trecuse, ai petrecut la maxim... auzi o voce în spatele tău chiar când vrei să aţipeşti puţin şi întorcându-ţi privirea te trezeşti fără să clipeşti. In dreptul ochilor tăi tocmai ce se aşează o minunăţie de femeie. Ochii mari şi albaştrii precum cea mai limpede apă de pe tot globul pământesc; părul blond îi e desfăcut şi îi coboară peste umerii delicaţi şi vârfurile aurii ajung aproape de sâni... brâu subţire şi picioare elegante; e atât de frumoasă. Începi să crezi că femeia e lucrarea supremă, dar nu asta te cuprinde cu adevărat... ceva foarte ciudat s-a întâmplat în acele clipe, de parcă o vrajă m-a atins şi semăna exact cu clipele când te îndrăgosteşti de-ţi iau călcâiele foc. Simţi un gol imens în stomac şi nu-ţi poţi lua ochii de pe chipul ei.

Da, imaginează-ţi că în următoarele zile nu mănânci mai nimic şi că vrei mai mult decât orice să o cunoşti şi o visezi, îi auzi vocea la fiecare şoaptă a vântului şi nu poţi nicicum să o uiţi. E posibil să simţi asemenea sentimente pentru o femeie pe care nu ai mai văzut-o nicicând ? Ei bine, imaginează-ţi că e posibil...

Iar dacă totul se stinge şi nu ţine pentru totdeauna, aşa cum poate ţi-ai fi dorit... măcar pentru câteva zile ai trăit ceva cu adevărat extraordinar... iar câteodată e mai mult decât îţi trebuie - pentru a-ţi da seama că viaţa are atâtea secrete.

femeia e femeieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum