Dupa 4 ore de zbor, am ajuns in sfarsit in Washingyon D.C. Cobor din avion, preiau bagajele de la un domn cu o expresie foarte enervanta pe fata.
Am luat un taxi si in cateva minute am ajuns la casa bunicii. Cobor din masina, un alt domn imi scoate bagajele si mi le pune la picioare.
Bunica deja ma asteapta pe terasa din fata casei cu mainile incrucisate la piept.Dau bacsisul la taximetrist si ma indrept spre femeia care m-a crescut si m-a suportat 18 ani de zile.
Parintii mei au murit chiar cand am implinit 1 an. Am ajuns sa traiesc la ..- Max! Max! Da-te jos de pe ea.. M-am inecat atat de adanc in amintiri in cat Max (cainele bunicii, un mastiff alb) m-a pus la pamant aratandu-mi iubirea lui mare cat el.
Ma ridic si ma duc spre bunica mea, ma surprinde cu o imbratisare atat de calduroasa cu bratele ei mici si usoare incolacite dupa talia mea prea stramta.
- Cât de mult ai crescut. Uita-te la tine. Ma lauda cu un zambet sincer pe fata.
Jerr, haide, vino, a ajuns Jo, nepoata ta. Adauga ea tragandu-ma in casa.Jerr este bunicul meu, este la varsta in care uita persoanele si lucrurile. Bunica e singura de care nu uita niciodata.
Il imbratisez cu lacrimi in ochi cu parere de rau ca tot uita de mine dar stiu ca in adancul sufletului stie cine sunt.
Imi iau bagajele si urc in camera mea care este situata chiar in ambasada, cu plafonul lasat de o parte si alta dupa forma acoperisului. Despachetez si imi asez hainele dupa nuante in dulap asa cum faceam mai mereu. Ma intind pe pat in speranta ca ma pot relaxa o ora. Inchid ochii si relaxarea mea este intrerupta de niste batai de minge urmate de niste lovituri in cos.
Trag perdeaua visinie si observ in tip inalt, brunet si cu tricoul transpirat de zici ca a plouat cu galeata.
"Ce cauta pe vremea asta in tricou afara?" "Si de ce acum?" "Cine e?" "Locuieste aici". Atatea amintiri imi strabat gandurile.
- Hei străine! Poți să bați mingea aia in altă parte? Ii strig eu de pe balconul care da spre curtea lui.
-S-a trezit Raounzel! Uhm scuze, doar ma antrenam.
Huh! Mai e si arogant. Ughh!!! Intru in camera, ma asez pe pat, imi pun castile si cad intr-un somn adanc.
Hei guys. Incerc ca fac aceasta carte pe placul vostru. Putin legat de fantezie si realitate in acelasi timp. Astept parerile si comentariile voastre. Va pup si sper sa va placa.
CITEȘTI
Jo si restul lumii
RomanceInaintea vacantei de Craciun Jo s-a intors la bunica ei in Washington. S-a stabilit la casa unde a crescut pana la varsta de 18 ani. In scurt timp l-a cunoscut pe Jonah, fratele celei mai bune prietene din copilarie. Acestia tin legatura, apoi forma...