Dansul de seara.

8 2 0
                                    


Mai sunt inca cateva zile pana la Craciun. Iar bunica deja incepe pregatirile, decorarea casei, invitatiile pentru cina din seara ajunului. 

Iar eu stau ca o magarita in camera mea si vorbesc cu Lusia. Apropo abia astept sa o vad, azi mergem impreuna la o petrecere organizata la StreetBar. In fiecare an cu cateva zile inainte de Craciun, proprietarului locatiei organizeaza o petrecere, oricine poate sa mearga doar ca trebuie sa iti rezervi masa daca sunt destule locuri, cafeneaua este destul de mara deci nu a fost niciodata problema. 

Am sunat la cafenea si am reusit sa rezerv o masa de  6 persoane, daaa stiu, e ciudat ca dupa multi ani imi revad prietenii. Sunt atat de entuziasmata. 

|ora 18:00| 

Bunica incepe sa decoreze casa, imi place ziua cand decoram casa, bunica mereu incepe sa se pregateasca cu cateva zile inainte de Craciun nu ma intrebati, nu stiu de ce.

O multime de decoratiuni se afla imprastiate prin casa, mai multe panglici decat credeti, fundite rosii, si mai stiu eu ce, dupa 2 ore de decorat am terminat in sfarsit, arata mai bine de cat credeti. 

|ora 20:00|

Incep sa ma pregatesc pentru petrecere, nu stiu de ce dar sper sa vina si Jonah, e un timp super tare, inca nu stiu cine vine Lusia a spus ca va fi o surpriza. 

Dupa o ora de pregatire mai urmeaza sa pun rochia pe mine si sa plec sa o iau pe Lusia.

Dupa o ora de pregatire mai urmeaza sa pun rochia pe mine si sa plec sa o iau pe Lusia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am imbracat o rochita eleganta, decoltata, mai sus de genunchi, sclipitoare. Este o seara de dans deci nu pot sa imbrac ceva tipic. Am incaltat tocurile Valentino pe care le-am primit de la sora mea Talia de ziua mea, si o geaca de blana de culoarea crem. 

Numa bine ca Lusia sta in vecini si nu trebuie sa merg mult. 

-Bunico, eu trebuie sa plec. Pa bunicule, nu stau mult ma incorc devreme  acasa. 

-Nu te grabi, distreaza-te, dar ai grija sa nu faci prostii. 

Bunicii mei stiu ca sunt o fire mai nebuna care nu are stare.

Ajung in fata casei Lusiei, nici nu trebuie sa bat la usa, intru direct. Ca sa vezi un tip sta cu spatele la mine uitandu-se in oglinda. 

-Jo! Arati..

-Multumesc! Si tu arati bine. 

-Minunat.. adauga Jonah. Se uita la mine pierzandu-se in nodul de la cravata. 

-lasa-ma sa te ajut, dau sa imi asez poseta pe cuier dar ca se vezi vrea sa cada dar Jonah si cu mine o apucam in acelasi timp, mainile noastre atingandu-se. 

-Multumesc! Acum hai sa iti aranjam cravata. Apropo buna alegere. 

-Multumesc, mereu stau sa ma gandesc mult pe care sa o aleg. 

Ii simt privirea tintita pe fata mea in timp ce ii fac nodul de la cravata, mainile mele incep sa tremuri de emotii, nu stiu de ce dar da, e ciudat. 

-Jonah, parca ti-am aranjat cravata acum  minute. Intrerupe Lusia linistea din hol. 

-Da pai uhm, stii... s-a desfacut. Incerca el sa bage o scuza. 

-Ciudat, Jocelin. Doamne arati minunat. Mergem ? 

-Da sigur. Aprob eu. 

Jonnah imi deschide portiera din spate, la fel si surorii lui. 

-Oh, guys, mi-am uitat poseta in casa. 

-Ti-o aduc eu, revin. Imi spune Jonah. 

-Multumesc! Ii arat un zambet dragut. 

Dupa ce iese din masina, Lusia se uita la mine cu o spranceana ridicata si cu un zambet pervers. Ma uit la ea si incep sa rad. 

-Nu, nici pe departe. I i spun subtil ca nu e nimic intre mine si Jonah. 

-Ok, nu am spus nimic. Da sa se intoarca si il vede pe Jonah, iesind din casa, impiedicandu-se de ultima treapta din fata usii. 

In cateva minute, ajungem si la StreetBar. Unde un tip chipes parca ne asteata pe noi. Jonah parcheaza masina, iar acel tip ii deschide portiera Lusiei, ma uit stramb, nu mai inteleg nimic.


Aud portiera deschizandu-se in dreapta mea, Joanh astepta sa ies din masa, avea un gip, iar tocurile mele au alunecat pe geata, provocadu-mi o posibila cadere dar din nou mirobolantul de Joanah ma prinde. 

Ne indreptam spre local, unde un domn solid si inalt cu o privire ca de lemn ne intreaba dca avem masa rezervata. 

-Masa 6. Spune tipul cret, din stanga Lusiei. 

-Pe aici, ne spune o doamna de langa acel barbat, aceasta ne conduce la masa noastra, unde ne asteapta Betty si Darla, prietene si ele din copilarie. 

Ne asezam si asteptam sa ne acomodam putin, comandam un vin la masa, pentru inceput. 

Discutii peste discutii, subiecte si mozoluri intre Lusia si acel tip pe care am aflat ca este prietenul lui Jonah si il cheama Andrew, incep seara, 

Jo si restul lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum