Aproape ne-am sarutat ?!

7 1 0
                                    


Andrew bea ultima gura de vin din sticla dupa care cheama chelnerita.

- Eu zic sa ii iei si numarul ca vad ca tot pe ea o chemi,  ii spune Jonah lui Andre  in timp ce se uita la Lusia care bea cu pofta din sucul comandat. 

- Am muierea langa mine si nu ma lasa, spune Andrew in timp ce isi strecoara mana pe coapsa Lusiei ridicandu-i putin rochia rosie acoperita cu dantela fina.

Am primit si cea de a doua sticla de vin, se pare ca locul asta detine una dintre cele mai bune marci de vin ( '' Vin la tine, vin sa te iubesc si vin sa bem un vin'' ). 

- Ridic acest pahar in cinstea Joceline-ei si intoarcerii ei, si in cinstea noastra a grupului nostru  ca suntem iar impreuna, adauga Darla remediind situatia de plictiseala. 

Trece putin timpul si se face ora 23:35 si lumea incepe sa se adune pe ringul de dans unde baietii sunt din ce in ce mai ametit iar fetele se rup in miscari in stiluri diferite. 

-Stiti ce ? Am venit sa ne distram si sa dansam, asa ca zic sa lasam bautura si sa mergem sa ne distram, rupe Betty tacerea. 

Lusia si Andrew sunt deja pe ring de vreo 15 minute. Darla si Betty ne-au luat-o inainte, am mai ramas eu si Jonah la masa. 

-Mergem ?! imi intinde mana si ma priveste de sus cu zambetul lui perfect ''Doamne are o dantura perfecta care ii face zambetul ca de Inger'' imi spun singura in minte. 

Zambesc usor si ma ridic arajandu-mi rochia pe mine. 

-Esti frumoasa! Ma complimenteaza si ma conduce pe ring. 

Stiti fimele alea in care cei doi ajung pe ring si incepe o melodie lenta ? Bun. Va rog sa va imaginati asta chiar acum, mainile mele sunt incolacite dupa ceafa lui iar talia mea cuprinsa de mainile lui mari si protectoare.  Este cam stangaci cand vine vorba de dans dar ma rog. 

Arunc o privire DJ-ului si imi face din ochi ridicand un deget si pornind o muzica adevarata de petrecere. Jonah ma prinde de brat si ma invarte apoi tragandu-ma la pieptul lui. Miascari peste miscari dar la ce va sta gandul cand spun ca buzele noastre au ajuns sa se apropie ? 

Exact, si eu ma gandeam ca o sa ma sarute dar...

-Oooo!! Uite porumbeii, ador rochia asta! Ne intrerupe Lusia vazand ca fratele ei aproape m-a pupat. Ma trage dupa ea lasandu-l pe Jonah in compania lui Andrew. Cei doi au mers la bar comandand doua bauturi, holbandu-se la mine si la Lusia. 

< Andrew & Jonah >

 A(ndrew) -Vad ca iti cam place tipa. Nu neg, arata bine dar nu crezi ca sora ta e deranjata de faptul ca voi doi...

J(onah)- Noi doi nimic. Nu e nimic intre noi, doar s-a incins atmosfera. Nu e de nasul meu, si oricum eu sunt cu..

A- Frate frate frate! Vanesa e mai jos de Jo.

Perspectiva lui Jonah

Ochii ei si felul in care ma priveste, imi dau de inteles ca ma place, si felul in care.. nu stiu. Nu imi permit sa ma gandesc la ea in timp ce Vanesa e in cadru. Nici nu stiu de ce am venit aici, poate pentru ca..

-Jonah! Heii, esti bine? .. Ma trezeste Lusia din gandurile mele despre.. in fine. 

-Da? .. o intreb confuz. 

-Esti bine ? Ai baut cam mult. Imi spune sora mea in timp ce imi ia paharul din mana aseand-ul langa celelalte 3 pahare. Nici nu mi-am dat seama ca am baut atat. 

Pesrpectiva lui Jo.

Nici nu stiu de ce nu ma mai baga in seama. Poate a ramas confuz dupa "posibilul sarut" 

Ies pana afara aprinzandu-mi o tigara. DA FUMEZ. Dar incerc sa fumez cat de putin. 

-Rahat! .. spun eu incet. Dragut, nu mai am gaz in bricheta. 

-Uite. O silueta inalta, un tip imi ofera bricheta lui. 

-Multumesc, ii spun in timp ce imi scot tigara dintre dinti. 

-Alex. Se prezinta intinzandu-si mana sa o apuce pe a mea. 

-Jocelin. Ma prezint politicos, el sarutandu-mi mana timid. 

Ii inapoiez bricheta si trag tare din tigara. Atatea ganduri imi strbat mintea incat nici nu imi dau seama ca scrumul era atat incat sa imi cada pe pantofi, dar acel tip Alex cu degetul imi da scrumul la oparte. 

Incepem sa radem amandoi dar suntem intrerupti de... 


 Heii lume, sper ca va place cartea. Incerc sa o fac cat mai pe stilul tuturor. Dar nu prea am timp sa o scriu. As vrea niste sfaturi de la voi, si pareri pentru a sti daca are rost sa o continui sau nu. Capitolul urmator va aparea in scurt timp. Va pup!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 24, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jo si restul lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum