4.

22 4 0
                                    

Sabahın köründe kapı çalınırmı yaa... Bari biraz bırakın da uyuyalım ne de olsa maceraya çıkıyoruz yani...
Neyse... Kapıdaki Emma'ydı... Hemen hazırlanıp aşağı indim.
-

"Aarh... Merhaba Emma."
-"AA! Sen daha uyanamamışsın. Ya senden çok ben heyecanlıyım hadiii..."
-"Ama daha sabahın körü yani bu saatte yola mı çıkılır?"
-"Aaa... Hadii. Hemen ayakkabını giy de çıkalım."
-"Off... İyi tamam."
Yola çıktık. Tam kapıyı kapatıyorum ki Emma bana;
-"Aa dur!"
-"Ne oldu?"
-"Sen annenler endişelenmesin diye onlara bir not yazdın mı?"
-"Hayır. Niye yazayım yani?"
-"Ne demek niye yazayım?Yazman gerekir. Ben bile yazdım hadi. İçeri girip bi not bırakalım."
-"Ya tekrar ayakkabıları giyinip soyunacakmıyız yaa..."
-"Off. İyi tamam. Ben zaten senin bu tembelliği yapacağını tahmin etmiştim. O yüzden yanıma bir kâğıt aldım. Neyse hadi buna yazalım da artık gidelim."
-"İyi tamam."
Notu yazıp kapıya astık. Sonra da dışarı çıktık. Hava güzel gibiydi ama ben yinede yanıma şemsiyemi almıştım.Belki yağmur yağabilir diye.
-"Evet , harita nerden başlıyor?" dedi Emma.
-"Bilmiyorum. Latince'yi bilen sensin ben değil." dedim.
-"İyi o zaman ver de bi bakim.Madem Latinceyi biliyorum..."
-"E iyi hadi al."
Haritayı tam Emma'ya veriyordum ki karşıdan Melody geliyordu. Neden sabahın köründe kalkar ki bu kız?
-"Merhaba kızlar. Naapıyorsunuz?"
-"Hiç. Öylesine bi gezelim demiştik." dedi Emma.
-"Bu saatte mi?" dedi şaşkın bir ifadeyle Melody.
-"Evet. Ne var bunda? Biz zaten her sabah yürüyüşe çıkarız. Hem ayrıca sen neden bu kadar erken kalkıyorsun ki?" dedi Emma.
-"Ah. Yani arkadaşınızı gördünüz ona bi selam bile vermiyorsunuz." dedi küs bir ifadeyle Melody.
-"Ah üzgünüm Melody. Ama Emma ve sen konuşmanız yüzünden benim konuşupta 'Merhaba' dememe fırsat vermiyordunuz." dedim ikisinede.İkisi de bana öyle bi bakış atmıştı ki o an oradan kaçmak istedim.
-"Evet. Pekala. Bak Melody , Bi harita bulduk ve o harita bir güç haritası gibi birşey. Sen de gelmek istiyorsan gel." dedim bir çırpıda.Melody bu söylediğime sevinmiş olmalı ki gülümseyerek bize bakıyordu.
-"Tabii gelirim. Ama. Siz haritayı nerde buldunuz?"
Ben ve Emma aynı anda "KİTAP!" demiştik. Kitabı evde unutmuştuk.
-"Ne kitabı yaa..." dedi Melody konudan uzak kalmamak için. Ben de anlattım.

______(BEŞ DAKİKA SONRA)______

-"Vay canına.İyi de. Bunu bana haber vermenizi beklerdim. Dün geceden. Böylece ben de hazırlanabilirdim."
-"Evet ama..." dedi Emma ve durdu.
-"Evet ama bunu kimseye söylemedik. Annelerimiz bile daha bilmiyor." diye tamamladım Emma'nın cümlesini.
-"Afferim size... Ne yapacaksınız şimdi?"
Emma ve ben birbirimizin yüzüne bakıp durduk.Sonra Melody devam etti.
-"Tamam bende geliyorum. Beş dakika bekleyin hazırlanıp geliyorum.

Ay'da Yaşam SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin