Κεφάλαιο τριακοστό δεύτερο

2K 196 60
                                    


Michael's Pov

Είμαι εξοργισμένος με την συζήτηση μας. Η πόρτα του σπιτιού μου ηχεί δυνατά για δεύτερη φορά και τρέχω τις σκάλες να την ξαναδώ αλλά αντί την Αλεξάνδρα βλέπω την αδελφή μου με την μάνα μου.

"Ξύπνησες Μιχάλη;" Η μάνα μου κρατώντας κάτι ψώνια πηγαίνει στην κουζίνα. 

"Κοιμάται όρθιος ρε μαμά δεν τον βλέπεις;" Η Έλενα κάθεται στον καναπέ και ασχολείται με το κινητό της. 

"Εσύ μικρή σκασμός. Για να μην αναφέρω ποιος δεν κοιμήθηκε χθες το βράδυ σπίτι του." Το βλέμμα της εκπέμπει θυμό και για λίγα δευτερόλεπτα ήθελα να την πλακώσω στις σφαλιάρες. 

Η φωνή της μητέρας μου με ξύπνησε και ήρθα στα λογικά μου. Η Έλενα συνέχιζε να με κοιτάει όλο νεύρα και νόημα να μιλήσω.

"Τι είπες αγόρι μου; Έγινε τίποτα χθες το βράδυ;" 

"Όχι μαμά. Θα πάω βόλτα." Η αδελφή μου μόλις άκουσε την απάντηση μου απλά με έγραψε και με ένα κωλοδάχτυλο έστρεψε την προσοχή της στο κινητό της.

"Διάβασες για την Δευτέρα;" 

"Ναι μαμά τα εκανα χθες." Λέω και γυρνάω στο δωμάτιο μου. Βάζω μία φόρμα και μία μπλούζα με τα αθλητικά μου γρήγορα και παίρνω τα κλειδιά και τα τσιγάρα μου. Βγαίνω από το σπίτι και ξεκινάω την μηχανή.

{...}

Παρκάρω την μηχανή μου έξω από το σπίτι του Χάρη. Με γρήγορο βήμα και τα νεύρα μου τσακάλια βαράω την πόρτα του σπιτιού του. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο πρώην κολλητός μου έχει ανοίξει την πόρτα.

Απευθείας αρχίζω και τον σπρώχνω προς τα μέσα και έχω βγει εκτός ορίων.

"Εεε Μιχάλη τι στο πούτσο φίλε;" Ρωτάει εκείνος χωρίς να καταλαβαίνει το ξαφνικό πρόβλημα.

"Είσαι ένας μπάσταρδος. Ενα απόβρασμα ρε πούστη. Τι σκατά πήγες και έκανες ρε μαλάκα;!"  Τον σπρώχνω προς το σαλόνι όπου παρατηρώ τέσσερις άντρες με μαύρες ζακέτες να μας κοιτάνε.

"Ηρέμησε ρε μην σπρώχνεις. Τι έκανα;" 

Χωρίς να με νοιάζουν οι άλλοι του παίζω μια μπουνιά στο μάγουλο του και εκείνος πέφτει κάτω.

"Αυτό για να κρατάς το πουλί σου μέσα στο παντελόνι σου." Φωναζω οργισμένος.

"Και αυτό γιατί είσαι σιχαμένος."  Λέω και του παίζω μια κλοτσιά καθώς βρίσκεται ακόμα κάτω. Κανένας άνδρας δεν κάνει κίνηση να με σταματήσει οπότε συνεχίζω ακάθεκτος.

Τον χτυπάω για αρκετή ώρα έτσι ωστε να μην μπορώ να νιώσω τις αρθρώσεις μου. Τότε μονάχα σταμάτησα. Κοιταξα τις γροθιές μου και στην συνέχεια τις σκούπισα πάνω στην μπλούζα του. Σηκώνομαι από πάνω του και τον κλοτσάω μια τελευταία φορά.

Βγάζει ενα επιφώνημα πόνου και χαμογελαω στο κατόρθωμα μου.

"Μην σε ξαναδώ μπροστά μου μαλάκα. Αλλιώς την επόμενη φορά θα φροντίσω να σου βρω θέση στο διάολο." Καθώς νιώθω ακόμα οργή μέσα μου τον φτύνω και με ένα νεύμα αποχαιρετώ τους άγνωστους άνδρες.


AlexOnde histórias criam vida. Descubra agora