Adsız ;))

1.6K 34 10
                                    

Bir yanda güzelle güzeli Tuğçe , diğer yanda fakir ama gururlu genç Cenk...

Ahahaha böyle bir şey yazacağım mı sandınız? Hayır canlarım ben bildiğimiz gerçek hayattaki durumları yazacağım , aktaracağım size .Okurken " Aha ben " ya da " Lan Gamze senden bahsediyor " diyebilirsiniz. Diyin yani . Demezseniz olmaz . Demeyedebilirsiniz ya zorlayan yok yani (!) Bakalım mı hikayemize o zaman ? Haydi bakalım umarım beğenirsiniz .

" Kanka napıyorsun ? "

Sıkıntıdan Güneş'e attığım mesaj bu .Abi normalde kızı aramam sormam , kendisi alt komşumuz üstelik . Ama istediğiniz kişiden mesaj gelmeyince böyle insanlara çat diye atıveriyorsunuz mesajı. Lan bi de kanka demişim. Hassiktir. Yavşamasa bari . Harbiden yavşamaktan bahsediyorum yalnız . Mahallede kızın lezbiyen olduğu dedikodusu dolaşıyor . Tabi ben saygı duyuyorum yani , yadırganmaz böyle insanın kime aşık olacağı . Ama Türkiye'de isek . Ohoo. Adın orosbuya da çıkar, ibneye de kaşara da ... Gider bu liste . Neyse, hah cevap verdi sonunda .

" Napıyım kanka , televizyon izliyorum sen ? "

Olamaz ya aldın başına belayı , kanka dedim bak noldu . Aman be . Neyse bozuntuya vermeyelim.

" Ben inekliyorum ya :D Sen ne izliyorsun ? "

Hayatım aslında ben de bir şey izlerdim ama dizimag kapalı . Zalim bir diktatör halkına kan ağlatıyor . Bunu bile özledim be ! Yalnız kapanmayaydı iyiydi.

"Güneş'i Beklerken izliyorum "

Şimdi ben buna espri yapsam mı yapmasam mı ? E tabiki de yapıcam .

" Çok bekletme kız asdffg"

Biliyorum ergence ve iğrenç bir espriydi benden soğuduysanız şimdiden uyarayım ben soğuk espri kraliçesiyimdir. Bundan sonraki sayfalarda şahit olacaklarınız hayattan bezmenize, yaşama sevincinizin kalmamasına neden olabilir. Şuraya da imza . Hah tamam, küçük yazılarda bi şey yok ya devam edelim.

"Off yeter ya bu espriyi herkes yapıyor bıktım .ss Böyle mesaj atacaksan hiç atma "

Tövbe estağfirullah . Naptın bacım sen ? Küfür de edeydin. Harbi atarlı çıktı bak bi de " .s " falan koymuş sonuna. Cevap vermem böyle durumlarda . Çünkü zaten kız benden küçük , annesine falan söyler saçma sapan. Çekemem valla .

" Dürt buraları dürt !"

" Anne sen ne ara girdin odama ya ?"

" Tabi canım izin alacaktım demi bi de ? Bu dolabın hali ne ! Yine dürtmüşsün her şeyi ! "

" Anne , kıyafet deniyordum , pardon ya."

" Ya ne kız ? Biz küçükken annemize ağzımızı açmazdık. Ah ah "

" Anne iyice abarttın ama hee "

" Anne ne ki zaten, ben kimim ki , ölüyüm de kurtulun ..."

Söylene söylene çıktı odadan. Yani bi tane dolabımız dağınık diye . Çok da dağınık da değil ki yani . Çarpılıcam lan. Dağınık ya dağınık . Hatta geçen gardrobumdan küflenmiş salatalık çıktı . Bildiğin , artık bakteriler kendilerine yeni ev bulmuş ya . Oh valla yumuşacık zaten dolabın içi de . Kıyafetlerin arasında yayılın. Ben küçükken dolaba saklanır anneme nerdeyim diye ağlardım . Tabi annem ilk zamanlar nerde olduğumu cidden farkedememiş sonrasında dolaba bakmayı akıl etmişti . Her Allah'ın günü aynı şey olurdu , ama dediğim gibi annem sonradan alıştı bi şekilde. Yalnız embesilmiymişim neymişim ? Dolaba saklanmak tamamda nerdeyim diye ağlamak niye ?

Oha mesaj geldi bi saniye .

" 053072727288484" numarasına kayıtlı fatura bilginizi öğrenmek için ..."

Turkcellmiş. Tamam sakin ol Eren .

Allahım bi mesaj daha .

" Eren , nasıl gidiyor ya :) "

Yok artık . Eski sevgilim Kaya. Ismine bakmayın öyle çakıl taşı bile değil lan . Yalnız yavrum sen niye bana mesaj atıyorsun. ? Biz senle düşmanca , küfürleşerek -en azından ben ettim - ayrılmadık mı ? Niye anılarımı şey yapıyorsun ki yani .

EVET GÜZELLER ILK KITABIMIN ILK BÖLÜMÜ HATTA TANITIM DIYELIM , BU ŞEKILDE . NASIL BULDUNUZ YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :)

Adsız ;))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin