BU BÖLÜM EN IYI ARKADAŞLARIMDAN BIRI OLAN SARI BEYZAYA :))
"Günaydın Güzellik !! "
Ehem , bu benim alarmım . Çok egoist bir insanım maalesef . Pazartesi lan bugun ,ne çabuk geçti haftasonu amk ya.
Bugun yılbaşı çekilişi yapıcaz , hayırlısı bakalım . Üç senedir çerçeve , kalem gibi boktan şeyler geliyor lan . Ama bu sefer kural koyduk , çerçeve , kitap ,kalem ,defter -herhangi bir kırtasiye eşyası- falan yok .
Neyse efendim , giydim üstümü . Okul forması giymiyorum bu arada, kıçım donuyor lan etek mi giyicem ?! İspanyol paça kot pantolonumu , üstüne de Polo yaka siyah swetimi giydim.
Her zamanki gibi rutin olan kepekli tost artı süt ikilisinden oluşan kahvaltımı yapıp Murat abiyi daha fazla bekletmeden servise bindim .
Daha doğrusu binemedim. Abi ya olur mu ama şimdi , servisin basamakları varya , hah işte orası buz tutmuş . Ben şak diye yüz üstü düştüm tabi. Allah'tan çöm değilim , bozuntuya vermeden kahkaha atarak yerime geçtim . Popiyim zaten , bana bi şey desinler de görüyüm. Tabi canım popisindir falan demeyin, gidin sorun amk . Geçen tanımadığım bi kız Eren naber dedi lan . Neyse uzatmayalım , başta demiştim ben size egoistim diye .
Girdim sınıfa , çantamı yerine koydum.- Başka bir çanta tabi ki - aldım elime telefonumu , cool cool takılıyorum böyle . Sonra hönkürmeye benzer bir kahkaha sesiyle yerimden sıçradım . Ha bizim sarıymış, çok severim keretayı.
" Günaydın Erennnn "
" Günaydın kızzzzz , napıyon ? Sabah sabah yine formundasın . "
Elini ağzına götürerek gülmeye başladı , kızardı baya bi de. Gülerken, ağlarken, sinirliyken, mutluyken, uyurken , sabah , akşam ... Yedi yirmi dört yüzü kızarık olan tek insan Beyza .
" Yaa Serhat çok komik yaa "
Ihıhıhı diye tiz bir şekilde gülmeye devam etti bu arada .
" Ne dedi ?"
" Sabah geldim, Hoşgeldin dedi ben de hoşbulduk dedim . "
Kahkalarla gülüyor tabi . Ne bu amk diyorsunuz değil mi ? Beyza boktan şeylere güler ama 30 kişi aynı anda yarılıyorken gülmez. Bi çeşit kız ama seviyorum lan.
Yüz ifademi bön bön bakan vaziyete getirerek , " Ay çok komik " dedim ve onun taklidini yaptım . Allahım sonra ikimiz de yarılmaya başladık , sonra dikemediler bizi . Eheheheh. Tamam sustum .
Tören alanına geldiğimizde yavşak müzik hocası Istiklal Marşını söylemeye başladı , 600 kişilik okulun yaklaşık 20 kişisi de ona katıldı . Ya aslında herkes söylüyor da ne biliyim , çok az ses çıkıyor . On yıllık öğrencilik hayatımda bunun sebebini bir türlü anlayamadım.
Ilk dersimiz rehberlikti , öyle olunca biz de yılbaşı çekilişini bu ders yaptık . Bana Ahmet çıktı bu arada. Hiç haz etmem kendisinden . Neyse artık yapacak bir şey yok , inşallah bana alan kişi kızdır ya. Erkeğin aldığı şeyler harbi boktan oluyor. Geçen sene bi arkadaşıma sütyen gelmişti , tabi başka bi okuldan arkadaşım . Bizimkiler öyle bir şeye cesaret edemezler gerçi .
*****************************
Dolapların ordayım , ders fizik .YOK GARİ . Fizik kitaplarımı ararken arkamdan bir sesin gelmesiyle hemen o tarafa döndüm.
" Saçın biliyor musun Amelie'ye benziyor " dedi çömün biri . Ama tatlı çömdü valla . Gerçi biraz kısa ama neyse gideri var . Saçım harbiden Amelie ' ye benziyor ama . Bilmeyenler için bu bir film , oradaki karakterin adı da Amelie . Saçları da kısa siyah. Benim de öyle ama şu önü uzun arkası kısa modellerden.
" Evet biliyorum ,aynen " gibi şeyler mırıldanıp gülümsedikten sonra sınıfa gittim .
Harbi tatlıydın be çöm . Öf be cool bi de.
****************
Akşam bilmediğim bir numaradan mesaj geldi . Whatsapp bu arada tabi ki . SMS kullanan var mı amk hala ?
" Selam :D "
"Şey tanıyamadım ?"
" Tahmin et kimim :D "
Sapık herhalde, gerçi numaramı nerden aldı ki . Kaydedip fotoğrafına baktım ben de , tabi ki de çiçekli böcekli bi şey . Zeki çocuk .
" Bilmiyorum, ipucu versen ?"
"Sizin okuldayım."
Hah şimdi anlaşıldı . Kesin çöm amk kesin . Ya da bizim oğlanlardan biri beni işletiyor .
" Peki seni tanıyor muyum ?"
" Bilmiyorum , belki :D "
"Peki hiç konuştuk mu ?"
" Sayılır ya "
Dank etti kafam, dolaptaki çocuksun sen , adam ol bakayım. Bana oyun yapıyor bir de.
" 9 sun sen. :)) "
" Belki :D "
Belkiden başka kelime bilmiyor lan bu da.
" Kısa boylusun "
" Dokuz olduğuma eminsin yani ? :)"
" Yani evet eminim . Amelie desem ? "
"Ahahahah ne çabuk bildin ya :D "
" :D Bilirim ben "
Neyse böyle konuştuk baya bi . Hoşlanmaya başladım ya asgshss. Random gülüş yapıyorum artık vallahi , umurumda değil lan imla kuralları.
( Yazar notu : Ileride bu arkadaş hakkında ne olacağı belli değil , çünkü kitabın başında da dediğim gibi bu bir yaşanmış olay , benim başımdan geçiyor . Farklı olan sadece isimler . )
Çocuğun adı da Kazım . Oldu mu bu ? Böyle cool bir çocuğa uydu mu yani . Ben bi Berk , Burak , Mert, Ege gibi bir şey beklemiştim. Olmadı Mustafa , Ali ,Mehmet lan. Kazım ne amk ? Neyse anlamı güzeldir falan orasına bir şey diyemem .
************
Boş ders keyfii.
Sınıfın dışında ben , Furkan , Ertan , ( Kafiyeli oldu asfafjd ) ve Mustafa öyle dikiliyoruz . Harbiden ama , bir şey yok yani öyle mal mal konuşuyoruz anca .
Furkan bana yaklaştı , göğsümü göstererek :
" Gittikçe büyüyor demi ? "
Dedi ve güldü. Höst lan ! Noluyor amk , bir saniye pardon da . Tam ne diyon sen diyecekken ,
" Yani atın simgesi . Her geçen zaman büyüyor demi ? " Dedi
Ha jeton düştü . Polonun simgesi tam göğsümün üzerinde olunca hani ben biraz yanlış şey ettim.
" Ahahahha evet at , gittikçe ahahaha büyüyor evett "
Zorla da olsa güldüm , ama çocuk anlamış olmalı ki sonradan 'Polonun simgesi yani ' gibi bir açıklamada bulundu iyi ki .Oh be, ama bi an cidden ateş bastı beni. Tövbest , Höst , amk , lan , sikerun... Bütün tepkileri verdim içimden .
******************
EVET BUGÜNLÜK DE BÖYLE , IKI GÜNDE IKI BÖLÜM EHEHE. KISA OLMUŞ OLABILIR AMA BIRAZ GÜNLÜK GIBI OLDUĞUNDAN. :)) NEYSE VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :)) :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız ;))
HumorDobra ve mizahi anlayışa (!) sahip Erenin -bu arada kız- her günü monoton geçmektedir . Komik olaylara şahit olacağınız "Adsız" kitabını çok seveceksiniz