Başlık bulamadım Amk

265 25 8
                                    

" Erennnnnnn "

" Efendimm anne ?"

" Erennnnn "

Kesin duymuyor .

" Efendimmm ?!"

" Erennnn kız gel çabuk ! "

Dedim size duymuyor diye , neyse gittim yanına mutfaktaymış bu arada . Siktir. Bi iş yaptıracak .

" Efendim anne ? " Dedim bıkın bir ses tonuyla .

Tezgahın önünde durmuş, eliyle hamur yoğuruyordu. Bi bokluk var bu işin içinde ya neyse. Ellerini bana hiçbir şey demeden yıkadı , sonra Çaki gibi kafayı çevirdi . Tövbest.

" Kaç saattir niye duymuyorsun beni ? 10 kez bağırdım !"

Bi kere 10 kez değil bağyan. İkincisi asıl sen beni duymadın, kaç saat efendim dedim lan.

"Anne kaç kez efendim dedim sen beni duymadın . "

Çeneyi uzattı, dudakları büzdü, gözleri ayırdı Deniz Hanım.

" İçeriden niye laf yetiştiriyorsun, adam gibi yanıma gel de söyle ."

Bak ya , ben şimdi desem anne sen içeriden laf yetiştirmedin mi diye , terlik şov comming soon.

" Neyse anne özür dilerim , ne oldu söyle " sesim biraz trip atıyor gibi çıktı hassiktir , ama istemeden oldu vallahi.

Gözleri yine ayırdı, sonra kafasını sallayıp yüzünü başka tarafa döndü .

" Anneye trip atılıyor yine ,ne güzel . Anne kim ki zaten . Bir şey isteyecektim senden , onu da çok gördün bana . Ben öleyim de size üvey anne baksın ..."

Yav.

Neyse sakin Eren.

" Özür dilerim anne , ne istiyorsun annem söyle hadi " dedim şirin bir ifadeyle . Yavru köpek bakışı da attım. Ehehehe.

" Yok yok istemiyorum bir şey git ."

"Ama anne ya ..."

" Yok ciddiyim Eren hadi sen git . "

Bir süre durdum ,suratımı asıp iç çektikten sonra odama gittim .

Zaten yazılılar var bu hafta, sinirim bozuk . Bi de annemin triplerini çekiyorum yahu.

Mesaj sesi.

" Erennn , kampa geliyorsun değil mi ?"

Irem , okul arkadaşım . Yakınızdır baya . Okulun kampı var da sömestrda, onu soruyor . Ha bu arada ben size yılbaşı haftasını anlatmadım , Ahmet'e ne hediye aldığımı da . Dönelim oraya , flashback lütfen. Işık şefi ? Lan duymuyor musun beni ? Yönetmene yapılmaz ama bu . Neyse o işi de ben yapayım peki peki

Flashback...

YILBAŞINDAN 2 GÜN ÖNCE

Beyza , Irem ve ben Cevahir AVM 'de takılıyor , çekiliş için kime ne alacağımıza karar veriyorduk. Irem ; Ahmet'in en yakın arkadaşlarından biri olan Ali'ye hediye alıyordu . Doğrusunu söylemek gerekirse ondan da uzaktık baya , Ahmet ve Ali ne bileyim bi değişiklerdi.

Beyzanın kime alacağını bilmiyordum. Çünkü söylemiyordu , tahminim bizimkilerden biriydi . Yani İrem, Aslı ya da bana alacaktı ...

Bana.

Hassiktir. Kesin bana alacak. Olum tabi ya.

Çekiliş torbasını ben tutuyordum , o ismi çeker çekmez gözlerini fal taşı gibi değil bildiğin meteor gibi açıp bana bakmıştı ,gözleri fırlayacak diye korkmuştum lan o nasıl bir açıştı. Ben de o anın telaşıyla hiç bana alabileceğini düşünmemiştim tabi

Adsız ;))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin