Ne Ayıymış Arkadaş

204 26 6
                                    

" Erenn, kampa geliyorsun değil mi ? "

Burdan devam edelim o zaman . Hah ne diyorduk , Irem bana mesaj attı . Bunu dedi işte falan filan .

" Aboo ben daha annemgile söylemedim . "

Cidden söylemedim . Vallaha da söylemedim. Billahi de söylemedim . Lan unutmuşum . Sömestra hiçbir şey kalmadı şurda. Yarın gidip gitmeyeceğimizi kesin olarak söylememiz gerekiyor . Ben hala... Teyze. Amca . Eheheh yine formundasın Eren .

" Kız nasıl söylemezsin ? Yarın isim vermemiz gerekiyor . "

Biliyorum oğlum yaa. Daha yeni yazdım şuraya . Öf bu nerden okuyacak ki . Mal mısın Eren ? Valla iyi değilim ben . Saat olmuş gecenin ikisi . Kafa dımtıs dımtıs yani .

(Bu arada yazar notu da ekleyelim şura-

Noluyor amk ? Bura benim mekanım yazar notu falan yok . Bi de parantez açmış artist. Lan git başka yerde notunu gir . E-okul sandın galiba sen beni .

(Gerçekten de gecenin ikisinde yazılm-

Lannnnn !!!!! Sen beni duymadın galiba yazar bozuntusu . Benim amcam polis taam mı ? Adam ol .

Anladık amk , gecenin ikisinde yazdın bu bölümü tamam . Uzatma . Sıçma sayfaya .

" Ya ben en iyisi anneme haber vereyim . "

Evet 'anneme' . Çünkü babam yurt dışında. Yarabbi çok şükür .

" Anneeeaaaaaaaa"

" İçeriden bağırma, tüm apartman seni dinliyor . "

Hay senin.

" Peki anne yanına geleyim, nerdesin?"

"İçerideyim !"

İçerideyim diyor yaa. Öldürün beni.

" Hangi içeri ya ? Oda ismi söyle ! "

" Neee?"

" Hangi odadasın anne ?"

Karşılıklı bağrışmalı konuşmamız devam ederken ben de annemin sesinin geldiği yeri bulmaya çalışıyordum .

Vee salonda. Alkış istiyorum ama . Kovayı parkenin üstüne koymuş, elindeki bezi kovaya batırıp çıkarıyor ve halıyı siliyordu . Silmek ne kelime lan rengi çıkacak diye korktum bi ara. O değil de bu saatte ne halısı ? Ne silmesi ?

" Bak içeriden bağıracağına yanıma gelinebiliyormuş değil mii ?!"

Derin bir iç çektikten sonra " Evet anne neyse haklısın " gibi şeyler mırıldanıp konuya girmeden önce yumuşatma çalışmalarıma başlamış bulundum.

" Anne sömestrda Karadeniz'e kampa götürecek de okul . Bildiğin çadırlı falan bir şey olacak . Ben sana kağıdı versem imzalasan ,yani gitsem falan hani ..."

" Tamam bi ara imzalarım."

Oha gidebiliyor muyum yani ? Bir saniye yuh . Yuh lann.

" Ne ? Cidden gidebilir miyim ? "

"Tabi ki. Kim kim gidiyor başka ?"

" Ya irem ile Beyza kesin geliyor . Aslı gelmeyecek gibi . Feride de Almanya'ya gidiyor zaten ."

" Aslı niye gitmiyormuş ? "

"Bilmiyorum ki anne .Ormanda kamp yapacağımız için ailesi izin vermemiş olabilir . "

" Tamam tamam , sen kağıdı getir bakalım . Öğretmenleriniz başınızda olacak demi ? Ayı falan çıkar Allah korusun . Gerçi sen ayıyı korkutursun " dedi annem ve Saba Tümer gibi gülmeye başladı . Çok komiksin anne çok çokkkk.

Adsız ;))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin