Tak jsme tu po dlouhé době zase... Omlouváme se za dlouhou neaktivitu, ale nemohli jsme se s kamarádem sejít a neměli jsme žádný text. Ale už jsme zpět a příběh by měl vycházet častěji ;).... Tak si užijte další kapitolu ;)...
*************************************************
Myslím že nemá cenu to před ním tajit. Alespoň od něj budu mít klid a nebudu muset s mým bratrem řešit to, že se bavím s člověkem. Po chvíli přemýšlení jsem se dokopal k tomu, abych to ze sebe vypáčil ,,Ano byl jsem to já a pochopím, když teď odejdeš a nebudeš mě chtít už vidět."
On si ze mě určitě dělá srandu já mu to prostě nesežeru. ,,Tak to dokaž!" Vypáčil jsem se sebe a čekal co mi na to řekne. V hlavě se mi honilo tolik myšlenek, že jsem ani nepřemýšlel pořádně nad tím, co jsem vlastně řekl.
Chvíli jsem přemýšlel, ale nakonec jsem se rozhodl odpovědět mu trochu jinak,, Zkus se podívat z támhle toho okna vedle hlavního vchodu" ukázal jsem na okno. To mu snad jako odpověď bude stačit.
Chvíli jsem na něj jen civěl a pak jsem se postavil a šel k oknu na které ukázal. Odhrnul jsem záclony, vytáhnul žaluzie a ten pohled co jsem právě teď viděl Byl prostě úžasnýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý (epileptický zachvat xDDDDDDD ) Přestal jsem dýchat jen jsem civěl z okna. Ti draci o-oni b-byli prostě užasnííí. Byli úplně všude a ve spoustě barev. Tam byl zelený vedle zase krvavě červený a další draci. Začal mi docházet vzduch v plicích, tak jsem začal zrychleně dýchat (Jak nečekanééééé xDD),, To je jako nějaká dračí vesnice nebo co?!?" zeptal jsem se po dlouhém civění z okna.
Ten pohled na něj jak kouká z toho okna byl prostě směšný a taky roztomilý... Počkat na co to myslím proboha.,, Ano je to dračí vesnice" odpověděl jsem mu na otázku. ,, Kdyby jsi mě hledal budu v koupelně. Pro info vlezeš tam a rozdrtím tě v pařátech!!" mrknul jsem na něj a pousmál se.
Ještě dlouhou chvíli jsem koukal z toho okna, když se přede mnou (za tím oknem xDDD)objevil nějaký kluk. Byl dost podobný Gabrielovi. Chvíli na mě jen tak civěl a pak běžel ke dveřím. Dveře se rozrazily a on stál přímo přede mnou. ,,Kdo jsi?!" zařval na mě a já mu odvětil. ,,Emmmmm... To tě nemusí zajímat." ano jsem arogantní já vím. Z přemýšlení mě vytrhlo až to jak jsem letěl vzduchem přímo ke stěně (silný trpaslík že?? xDDDDDD) Narazil jsem do stěny dost tvrdě. Ležel jsem bez jakéhokoliv pohybu. K zemi mě ještě víc přirazila bolest ran, které mi způsobili ti kluci ve městě. Ten kluk mě chytil pod krkem a zase mě přirazil ke stěně. Nemohl jsem se nějak bránit byl jsem naprosto bezbranný jen jsem čekal na svou smrt.
Doufal jsem, že ke mě do koupeny opravdu nevleze po mé výhružce. Tak jsem se svlékl a skočil do vany. V klidu jsem se koupal, když jsem slyšel rány, které se ozývají z obývacího pokoje. Rychle jsem vylezl z vany obmotal jsem si ručník kolem pasu a vyběhl jsem ven z koupelny, abych se podíval co se tam sakra děje. Když jsem doběhl do obývacího pokoje zrudnul jsem vzteky... ,,Rine co to kurva děláš okamžitě ho nech být!!!!" začal jsem tam ječet. ,, A proč bych měl vždyť lidi nenávidíš!" odvětil mi. Teď už jsem se vážně nasral ,, Tohle je jiný tak ho okamžitě pusť!!!!". ,, A co mni jako uděláš stejně jsem silnější než ty!!!!"on si na mě dovoluje?!? On si na mě vážně dovoluje?!?! Tak to jako ale vážně ne. Už jsem to nevydržel přišel jsem k němu a plnou silou jsem mu vrazil pěstí. ,, A teď sakra vypadni!!!!" řval jsem na něj a to jsem neměl dělat. Vstal přišel jsem ke mě a začali jsme se mlátit hlava nehlava.
Odehrálo se to všechno strašně rychle. Než jsem se nadál už se prali jak... no hodně se prali. Tak jsem využil situace dobelhal jsem se do kuchyně vzal jsem pánvičku připlížil jsem se k tomu, kterému Gabriel říkal Rin a praštil jsem ho pánví po hlavě. Rin se okamžitě skácel k zemi a já zároveň s ním. V momentě kdy jsem dopadl mi veškerý výhled zčernal a dál už si nic nepamatuji. Probudil jsem se ani nevím za jak dlouho, ale ležel jsem na gauči a nade mnou stál Gabriel jenom v ručníku. Okamžitě jsem se začal červenat. Okamžitě jsem se odvrátil.,, Co se stalo??" musel jsem se zeptat.
***************************************************************
Tak a pokračování příště :P . Omlouváme se, že je to dnes lehce kratší, ale říkali jsme si, že bude lepší vydat alespoň tu trochu co jsme za dnešek stihli. Hvězdičky/komentáře s vašimi názory potěší. ;)
ČTEŠ
Believe me, it's true!! (yaoi)
ФэнтезиVarování!!! To ten příběh je čistě o yaoi. Pokud jste homofóbové, tak doporučujeme tento příběh nečíst.. Bavte se