Co najbardziej cię w nim denerwuje?

2.1K 104 25
                                    

Jace: Zdecydowanie za dużo czasu spędza z dziewczynami poznanymi w klubach. Za każdym razem kiedy go o to pytasz słyszysz: to tylko znajoma! Nie wytrzymałaś, kiedy w instytucie natknęłaś się na Lily. ( Masz kompleksy a ona powiedzmy szczerze jest baaaardzo ładna). Wywiązała się bójka podczas której Lily rwała ci włosy a ty starałaś się wybić jej zęby. Na szczęście Jace w porę was rozdzielił i od tego czasu zaczął ograniczać swoje spotkania ze znajomymi płci przeciwnej. ( BRAWO JESTEM Z CIEBIE DUMNA :')

Alec: Chłopak często przekłada misje i Clave nad wasz związek. Ponad to jest zdecydowanie nadopiekuńczy. Odkąd jesteście razem prawie w ogóle nie możesz brać udziału w misjach (mimo, że jesteś bardzo utalentowanym nocnym łowcą) bo to zbyt niebezpieczne. Kończy się zwykle na tym, że przerażony Alec śpi na kanapie a ty ciskasz piorunami z oczu w sypialni. Jednak zawsze na przeprosiny chłopak zabiera cię na zabijanie demonów aby twoje mroczne i psychiczne ja mogło się wyszaleć ^^

Magnus: Może nie jest to bardzo poważna rzecz ale ZDECYDOWANIE ZA DUŻO BROKATU!!!! Po jednym dniu u Magnusa znajdujesz go DOSŁOWNIE wszędzie. W torebce, we włosach, na materacu i za stanikiem. Wasze kłótnie na jego temat czasami brzmią komicznie, zwłaszcza kiedy krzyczycie na siebie na ulicy. Ludzie nie wtajemniczeni w brokatowe tajemnice oglądają się za wami a raz jakaś kobieta zadzwonił po egzorcystę. Mężczyzna w ramach przeprosin po tym incydencie mi używał brokatu przez ponad miesiąc. A potem od nowa...

Simon: Jego nieśmiałość. To zrozumiałe, że mógł bać się zaprosić cię na pierwszą randkę ale bez przesady! Bać się przywitać ze swoją własną dziewczyną? Twoje wykłady na temat pewności siebie, podręczniki psychologiczne itd. nic nie dają. Simon zasypia pięć minut po tym jak zaczynasz nawijać. Jednak nie potrafisz być na niego zła zbyt długo. Przecież nie zakochałaś się we wrednym mięśniaku tylko we właśnie tym słodkim nieśmiałym Simonie :')

Sebastian: Książę demonów często w swoim samozachwycie zapomina o tobie.
- Jestem wspaniały! Jestem przystojny! Jestem królem świata!!!
Zawsze tylko ON jest, ON ma i ON wygląda. Ty też lubisz słuchać komplementów a twój ukochany często o tym zapomina. Jednak zawsze na przeprosiny zabierze cię na romantyczną kolację. Chyba nie będzie zaskoczeniem kiedy powiem jak opowiada wtedy jaki to on jest wspaniały bo załatwił wam rezerwację.

Jordan: Jordan jest typem bardzo pomocnego chłopaka. Wolontariat i te sprawy. Czasem potrafi zapomnieć o tobie i rzucić się na pomoc. Nie byłabyś zła gdyby to były poważne przypadki: pożar, napad czy bezpośrednie zagrożenie życia. Jednak twój wybranek na pewnej randce przerwał w pół słowa rozmowę z tobą i rzucił się biegiem rozpychając innych. Jak się potem okazało Jordan biegł aby........ Przeprowadzić staruszkę przez jezdnię. Jakiś przechodzień uznał to za napad i jeszcze tego samego wieczoru musiałaś odbierać chłopaka z komendy policji.

Raphael: Raphael przeżył tyle czasu samotnie, że kiedy wreszcie zaczął z tobą chodzić zapomina o różnych spotkaniach itd. Jest trochę jak kot. Chodzi własnymi ścieżkami, jest tajemniczy, pojawia się i znika kiedy ma ochotę. Pierwsze dwie rzeczy to cechy charakteru, które cię w nim pociągają. Tylko ta ostatnia cię denerwuje. Ile razy czekałaś w restauracji kilka godzin a on pokazywał się dopiero po tygodniu? Na urodziny zdecydowanie kupujesz mu zegarek i kalendarz!

Bat: Chłopak żyje we własnym świecie i często do niego odpływa w ważnych momentach. Mówisz i mówisz przez kilka godzin a kiedy wreszcie kończysz jako odpowiedź słyszysz tylko:
- Możesz powtórzyć kochanie? Zamyśliłem się.
Często właśnie przez ten irytujący nawyk dochodzi do nieporuzumień. Raz kiedy byłaś w pracy na nocną zmianę chłopak zadzwonił z wyrzutami gdzie ty jeszcze jesteś bo umawialiście się na szóstą a jest już siódma trzydzieści i on całe mieszkanie ozdobił świeczkami a ciebie nie ma. Wszystko by się zgadzało gdyby nie to, że spotkanie miało odbyć się dopiero za tydzień.

Przepraszam za tak długą nieobecność ale już powracam ^^ Wrzuciłam też nowe rozdziały innych książek, na które serdecznie zapraszam.

Do nexta ;*

Dary Anioła preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz