Nu pot spune ca toți avem finaluri fericite dar pot spune ca speranța moare ultima. Asta mi-e o lectie invatata de la acea persoana care nu m-a lasat vreodata si care m-a sustinut mereu in tot.
Da e adevarat intr-un fel. Uneori speri degeaba si realizezi ca mai bine nu luptai pentru ceea ce ai vrut dar cu toate ca toti venim si plecam din vietile oamenilor, invatand de la ea totul s-a schimbat in mintea mea. E pur si simplu ceva ce doar cei ce au norocul sa fie iubiti cu adevarat pot simti si intelege. Cu toate ca cele mai vazute cazuri de iubire sunt doar intre oameni, ei bine daca ne gandim un pic putem avea iubire pt orice: iubind un obiect, iubind un animal, iubind chiar si un prieten, iubind orice ne poate schimba parerea despre tristetea ce ne este uneori provocata de catre anumite persoane ce candva au plecat sau vor pleca chiar..
E acel lucru fantastic care il simti cand cineva te aduce pe culmile fericiri, dar insa.. ei la final vor pleca ori vor ramane. Ce stiu este ca iubirea nu va invinge niciodata frica. Avand aceasta frica, poate durea mai mult ca o durere fizica. Sa iubesti este usor, este ceva ce vine din suflet ori de cele mai multe cazuri din pacate din interes, dar tot iubire se poate numi si asta. Faptul e ca cu toti stim ca, da in iubire trebuie decat sa daruiesti nu neaparat sa si primesti, dar in constiintele noastre mai adanc acolo mereu a fost acel gand ascuns numit dorinta. Poate ca ne dorim unii sa ni se daruiasca inapoi ce dam macar pe jumatate, dar unii rezista si lupta, altii se dau batuti.
In viata mea nu m-am gandit sa scriu in acest mod despre viata mea dar aici simt ca imi pot scrie "jurnalul meu" (cu toate ca veti gasi plictisitor aproximativ tot ce spun, macar am un numar mic de oameni ce stiu ca poate ii ajuta). Fara sa-mi dau seama vreodata, mereu mi-am dorit sa consolez sau sa ajut emotional alte persoane eu fiind doar un simplu puști dar acel ceva important care se stie, a intrat adanc in viata mea si m-a ajutat sa fiu ceea ce sunt acum.
(Mereu te voi iubi,pe veci indiferent de ce se va intampla)
.a.
CITEȘTI
Kilometri
Romance...Te indragostesti de cine te indoiesti mai mult la inceput...iar... ...Uneori intalnim unele persoane ce ne schimba total viata...