Én azért vagyok itt mert valami rákcsát szerettem volna csipegetni, de megláttam a Véres Bárót és gyorsan beugrottam ide. - Mutatott a nedves kőre ahol ültek.
- Mi is ezért. - Mondta Rose majd kinézett, hogy van e kint még valaki. - Nézzük meg mi van a folyosó végén.
- Én tudom a bájital tanterem. - Okoskodott Adam.
- De nem úgy, megnézzük- e, hogy mi van ott.? - És már meg sem várta a többiek válaszát mert ott kúszott végig a gyerekek lába előtt.
Biztos, hogy meg kéne nézni? Már késő van és ugye nem szeretnénk azt, hogy McGalagony holnap mérges legyen az első óránkon. - Rántotta vissza pólójánál fogva Holly barátnőjét.
- Betojtál ? - Nézett gúnyosan Adam Hollyra.
- Nem. Csak le kell feküdnünk. - Szólt oda a kislány mérgesen a fiúnak.
Na ne majérzzatok már. Gyertek.- Intett oda a többieknek Rose.
Az út viszonylag csendesen telt. Csak a lecsöppenő vízcseppek hangját lehetett hallani. Néhány patkány is volt ott a gyerekeken kívül.Egyszercsak egy rozoga poros csapóajtó állta útjukat.
- Majd én kinyitom. - Nyúlt az ajtó kilincse felé Adam.
Bizony az ajtó erősebbnek bizonyult így nem ment neki.
- Hagyd majd én. - Ugrott oda Holly, de Adam rácsapott a kezére és odébb rakta.
- Aúúú! Ez fájt! - Nézett mérgesen a lány a fiúra.
- A lányok gyengébbek mint a Fiúk. Te nem tudod kinyitni úgysem. - Nézett lenézően a szőkére.
- Csak engedd meg és had próbálkozzak vele meg. - Megfogta a kilincset és egy pillanat után már át is másszhattak az ajtón.
- Na ki a gyenge ???!! - Nézett győzelemtől piros arcal a fiúra.
- Te - Morogta mérgesen Adam vesztes arcal.
A terem zsúfolt volt és dohos szag áratt belőle. Patkányok, egerek rohangáltak a gyerekek lábainál.
- Fúj, ez undorító. - Undorodott Rose. - Egyépként itt lesz holnap az óránk??
Holly körülnézett. - Igen. Itt lesz.
Kiléptek a terembe. Hangosan nyikorgott eggyet a parketta. Hirtelen kinyílt egy ajtó és belépett rajta Friccs úr.
- Szimatolj csak cicuskám biztos, hogy itt vannak. Hallottam a hangjukat - Beszélgetett a gondnok Mrs.Norryszal. - Látod ott van egy vörös hajszál. - Nézett diadalittasan Frics úr.
- Jaj! - Suttogott Rose rezketve a félelemtől, hogy megfogja látni a gondnok. És kicsapják a Roxcortból mert lámpaoltás után éjnek évadján kint éjszakáznak. Már látta a szeme előtt ahogy Lumpsluck professzor mondja neki.
- Héj, gyertek találtam egy új kijáratot ahol gyorsan kisurranhatunk úgy, hogy nem vesz észre minket Friccs úr. - Suttogta allig hallhatóan Adam. És közben a mögöttük álló faliszőnyeg felé mutatott. Gyorsan beugrottak az imént mutatott járatba. Mikor kiértek a folyosóra egy picit pihentek majd lihegve, óvatosan elsétáltak a Griffendél torony felé. Ott elbúcsúztak és már bent is voltak egy pár perc múlva az ágyukban.
- Ez nagy kaland volt első nap - Mondta Rose Hollynak. Demár a kislány aludt is.
Na ez volt a mostani rész nemsokára jön a kövi. Boldog névnapot kívánok ( igaz már jó régen volt de sok örömöt ) Szilvixoxo - nak. 🎉 😁 😄 😊🎈🎈🎈 Barátosnémnak 🎁🎈 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roxfort az otthon
Hayran KurguRose Tailor az átlagos londoni kislány nagynénje egy reggel levelet kap Roxfortból. Megpróbálja eltitkolni unokahúga előtt, de végül elmondja neki. Megérkezik McGalagony, segít beszerezni a szükséges dolgokat, és Rose kap egy Herfonzia nevű baglyot...