Az első nap

80 10 2
                                    

Rose mikor reggel felkelt csak Holly és ő volt a szobában.

- Gyere gyorsan elkésünk az első tanítási óráról. - Rázta fel álmából barátnőjét.

- Jólvan már jövök.- Tápázkodott fel az ágyából Holly. Felvették a háló köntöseiket és már rohantak is a Nagy Terem felé. Már csak pár ember volt ott.

- Tessék kellett nekünk éjszakázni. - morgolódott Rose.

- Micsoda? Ti éjszakáztatok? Szólok McGalagonynak. - Lépett oda Malfoy a lányokhoz.

- A professzor tudott a kiruccanásunkról. Mert az igazgató úrhoz mendtünk. És örülj, hogy nem köptünk be. - Fondta össze szigorúan Holly. - Malfoy Wofguh társoságában elhagyta a termet.

- Gyere még meg kell találnunk a termet. Most milyen óránk lesz? - Kérdezte Rose barátnőjétől miközben felhúzta könyveivel együtt a szőke lányt a helyéről. - Na Gyere!

Út közben összetalálkoztak 

Amikor végre megtalálták a tantermet megtorpantak.

- Mien óránk lesz? - Érdeklődött Rose.

- Bűbájtan ha jól látom. Egy kicsit piszkos a szemüvegem. - És Holly le is vette a szemüvegét, hogy megtörölje.Beléptek a terembe. Egy vörös göndörhajú szeplős fiatal tanár állt az asztal előtt.

- Jó reggelt tanár úr.

- Jó reggelt. - Köszönt a professzor. - Merlin szakálára hova rakhattam a boszorkány büllért? - kutatott a tanár úr az asztal alatt.

- Emlékszel mit mondott Lumpsluck professzor, hogy hogy is hívják a tanárunkat? - Bökte oldalba Holly Roset.

- Azt hiszem Humber Volbick. - Mondta Rose miközben a könyvével a kezében. Leült a padba Holly. - Mondjuk elég furcsa név. - Fűzte hozzá mondanivalóját a barátnőjének. Elkezdődött az óra . Hirtelen csend lett, és a professzor úr felé fordult mindenki, aki még mindig a boszorkány büllér fözetet kereste.

- Tanár úr a tábla mögötti kis szekrény tetején van. - Szólt gyorsan egy korom fekete hajú lány.

- Jaj persze oda raktam - Kapott a fejéhez Humber. - Ma a supler főzetről tanulunk. Az egy olyan ital amit ha megissza az ember akkor megfagy az ember.

- Professzor úr, ezt a bájitalt miért kell megtanulnunk? Miben segít? - Kiabált megint az órába a korom fekete hajú lány.

- Ezt a főzetet arra lehet felhasználni, hogyha jön egy olyan ember akit nem nagyon kedvelünk akkor megitatjuk vele és ugye lefagy. De Emma belekiabáltál az órába. Tíz pont a Mardekártól.- Kiabálta a professzor. 

Roxfort az otthonWhere stories live. Discover now