04

72 6 0
                                    

POV Isa:

OMG, Valentine gaat het nu zeggen, maar ik heb het stiekem al tegen Samuel gezegd, ik kon m'n mond echt niet houden. Ik zeg wel tegen Samuel dat hij niet mag zeggen dat hij het al weet, Samuel vind het best maar toen hij het hoorde van mij was hij best wel geschrokken. Ik hoop dat Dioni het niet erg vind of raar...

We zitten allemaal aan tafel, Samuel houdt mijn hand stevig vast. Valentine zegt: "Ik vond het vandaag heel erg leuk met jullie en Dioni je bent de liefste persoon die ik ooit heb gekend." En ze pakt Dioni zijn hand. "Ik wilde het eerst niet zeggen maar toen zei je gisteren avond dat je van me houd en dat heeft me echt geraakt, de relaties die ik heb gehad omdat ze van mij hielden maar niet om wie ik echt ben. Ik ben namelijk een Vampier...." Iedereen is geschokt, behalve Dioni, die zit stil en staart alleen maar naar Valentine.

POV Dioni:

Er gaat nu zoveel in mn hooft om: Hoe moet ik nu verder? Wij bedoel ik. Ik word stokoud en zij blijft zo mooi en jong. "Ik wil voor altijd verder met je, dus bijt me maar." Zeg ik. "Bijt mij ook maar." Zegt Isa. Samuel zegt: "Ja. Dan kan Isa mij bijten."

Even later zitten we op de bank, Valentine staart alleen maar naar mijn nek, ze mag me bijten maar ze wilt niet. "Het mag echt wel hoor, je mag me echt bijten, ik wil voor altijd verder met je." Dan worden Valentine haar ogen rood en bijt ze me in m'n nek. Ik voel vampier tanden groeien in m'n mond.

282 woorden

Het begin van een heel nieuw leven ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu