(Een klein, heel Klein stukje is geschreven door moi... Isa, Isa Leijten👅 Also Known As Baebrave )
Pov Isa:
Het is ochtend... Ik wordt heel langzaam wakker door het licht dat door mijn raam naar binnen schijnt en ik kijk naast me, Sam ligt daar, hij ligt vredig te slapen, echt zo schattig! Ik stap heel voorzichtig het bed uit zonder dat hij het hoort want anders wordt hij wakker, ik maak een foto van hem als slapende Samuel maar net als ik hem heb gemaakt opent hij z'n ogen, jammer. Ik zet 'm toch op twitter.
@IsaLeijten: Ha ha ha, Gotcha! @samuelYPL you're so cute in the mornin' GM by ❤️💍
Reactions:
@SamuelYPL: OMG, ik heb zo'n lelijk hoofd in de ochtend! GM BABE💋
@ValentineJurado: So cute, ik zie je zo weer thuis bae😘
@Leijtenisbae: Soooow Kaaklijntje on fleek!!Ik stomp hem in z'n zij en lach naar hem. "Kom, we gaan naar beneden ontbijten." Zegt Samuel zachtjes. Ik doe snel m'n badjas aan, m'n sloffen aan m'n voeten en we lopen samen naar beneden.
Ik zit met Samuel en m'n zusje aan de eettafel te ontbijten, m'n zusje zit echt de hele tijd naar hem te staren, echt heel erg irritant... Nou ja, ik zou ook de hele tijd mijn idool aanstaren als m'n grote zus met hem heeft en hij bij mij aan de eettafel zit.
Na het ontbijt zitten Samuel en ik gezellig op mijn kamer, nou gezellig... Sam zit op zijn telefoon een spelletje te spelen en ik zit aan mijn bureau te tekenen. Ik denk dat ik klaar ben. Ik kijk naar Sam, weer naar mijn tekening en dan weer naar Sam. Hij is best goed gelukt vind ik. 'Kijk!' Zeg ik en laat mijn tekening zien, als hij opkijkt van zijn telefoon valt zijn mond open van verbazing.(Getekend door mijzelf 💖 Valentine)
'Ik wist dat je kon tekenen maar niet dat je zo goed kon tekenen!' Zegt hij. 'Ik eigenlijk ook niet.' Zeg ik, hij begint te lachen en stompt me in m'n zij. 'Zeur niet! Het is super mooi! Ik kan niet eens een beetje tekenen!' Zegt hij en hij tekent snel een poppetje, ik kijk ernaar en ik begin te lachen.
"Oefening baart kunst!" Zeg ik. "Nou, weet je, ik hou het lekker bij zingen en dansen, dat kan ik wel wat beter."Ondertussen in het ziekenhuis...
POV KAJ:
Jai, Cassius, Kyra en ik zitten op Kyra haar kamer, ja, haar kamer, nog steeds in het ziekenhuis. Jai en Cassius hebben ontbijt meegenomen voor ons, broodjes en appelsap, eigenlijk mag Kyra alleen het ontbijt van het ziekenhuis eten maar ze eet toch met ons mee. "We mjoeten nog een cadjeau verziën voor Vjelentjijn." Zegt Kyra met volle mond, ik schiet in de slappe lach en ik neem een hap van m'n broodje gezond. "Ik weet het, we gaan naar Disneyland Parijs!!!" Zegt Jai over vrolijk en net als een klein kind. Even iets zeggen over Jai mensen, hij is net 19 en hij praat/ doet als een klein kind? Wanneer wordt hij eens volwassen? (Sorry Jai, I still love you mijn Nasi goreng buddy😘)
"Ja, leuk!" Zegt Kyra snel erna. "Ho ho ho, rustig aan. We gaan pas daarheen als je weer naar huis mag en weer helemaal beter bent!" Zeg ik bezorgt, even later komt er een verpleegster naar binnen en Kyra mag mee naar huis. Dus we gaan naar Disneyland Parijs!Eenmaal thuis pak ik een appel en neem een hap.
Ies je laat Kaj nu echt op een vreetzak lijken😂
Disneyland Parijs met Kyra... Dat wordt echt romantisch! Ik heb er echt heel veel zin in, maar dan ook echt heel erg veel zin. Ik kijk naar haar en ik glimlach, ze glimlacht terug maar ik zie nog de zwakte in haar ogen. 'Kom.' Zegt ze droog en ik loop naar m'n kamer, ik plof op bed en voel mijn ogen zwaar worden. Gelukkig is ze thuis en met die gedachten ga ik gewoon slapen, naast haar. Dromen over Kyra, zorgeloos dromen over haar.
Ies het is ochtend wrm laat je Kaj slapen in de ochtend??
Gewoon... Omdat ie misschien moe is. Kan toch??
POV Samuel:
Ik kijk naar Isa, gewoon, omdat het kan.
Niet omdat t moet... Maar omdat het kan... 😂 Oke faaaaaal!
Lees maar verder want ik ben echt dom aan het doen nu 😂 X Isa.Ik glimlach naar d'r, ik kijk naar haar mooie bruine ogen en lange blonde haren. Mijn ogen scannen haar lichaam net als een laserstraal, ze is zo mooi. Beautiful...
Siri Ies een laserstraal??
Ja, Ik ben serieus, een laserstraal Val! Gr Isa.
Ik hoor een Ping en ik kijk naar mijn telefoon, het is een Whatsappje van Kaj. K=Kaj S=Samuel
K: Heey Sam, komen jij en Isa ook zo naar huis?
S: Hi, ja we gaan zo weg, hoezo zo'n haast??
K: Nou ja... we hebben een verrassing voor Valentine haar verjaardag, we gaan met z'n alle naar Disneyland Parijs!
K: Je moet als thuis bent snel je kleren en zo inpakken want we gaan morgen ochtend al weg, vroeg opstaan dus.
S: zo leuk! Isa gaat het vast ook echt heel erg leuk vinden denk ik.
K: hou het ook nog maar even geheim voor haar, we weten hoe isa is, ze vertelt alles aan Val.
S: oke! Komt goed! Tot zo!
K: tot zo!"Isa! Kleedt je aan we gaan naar huis!!" Roep ik naar de andere kant van de gang. "Ik kom!!!"
Yooooo mensen... Besef ff het is 00.50. Ik heb lang niet geüpdatet sorry... Ik ben naar de kerstshow van B-Brave geweest het was echt super 😍 wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe??? Als jullie ideeën hebben hoor ik het graag😘
Mensen ik ga een Q&A houden voor m'n story.
Je kan een vraag stellen aan:
Isa, Valentine, Kyra, Kaj, Jai, Cassius, Dioni, Samuel, En aan mij, Valentine, de schrijfster. Je mag zo veel vragen stellen als je wilt 😘Precies 1000 Woorden!
JE LEEST
Het begin van een heel nieuw leven ft. B-Brave
FanficDe jongens van B-Brave: Cassius, Dioni, Jai, Kaj en Samuel zijn klaar met hun optreden. Samuel en Dioni komen na de show twee meisjes tegen, Valentine en Isa. Dioni ziet Valentine wel staan maar wat hij niet weet...