11

45 4 1
                                    

POV Kyra:

"We gaan jullie nu een preview geven van ons nieuwe nummer voor de film 'onze jongens'!!" Zegt Kaj door de mic. Dan komt gooi het op me op, iedereen is lekker aan het dansen en wij maken ons klaar voor de M&G.

De meet en Greet is begonnen en ik sta met Kaj aan een statafel en er komen gelijk braviours naar ons toe, alleen braviours van 16+ mogen naar Valentine haar verjaardag komen want anders lijkt het net op een b-brave concert met allemaal gillende meisjes. Een meisje herkende me van mijn musical.lys en wilde met mij op de foto en we maakte ook nog een musical.ly samen.
Na ongeveer een kwartiertje aan een tafel staan moet ik opeens heel nodig naar de wc. "Kajtje, waar zijn de toiletten??" "De gang uit en dan naar rechts." Ik geef hem een kus en ik loop daarna gelijk naar de wc's.
Wanneer ik klaar ben trek ik door en loop ik naar de wastafel om mijn handen te wassen maar voor dat ik het weet is alles opeens zwart...

POV Valentine:

We zijn ongeveer een kwartiertje bezig met de meet en greet maar ik voel m'n tanden nu al uitsteken, ik heb m'n drankje nodig en Dioni ook. Maar als ik naar m'n tasje wilt graaien onder de tafel... HIJ LIGT ER NIET!!!
"Dion? Weet jij waar mijn tasje is?" Vraag ik rustig voor dat ik helemaal in paniek raak. "Nee ik heb 'm niet gezien, blijf rustig, misschien in de toiletten?" "Oke, ik ga daar even kijken, ik heb namelijk m'n drankje nodig en jij ook!"
Dioni geeft me een kus op m'n neus, ik loop naar de toiletten en ik kijk op de wastafel, OMG gelukkig daar ligt ie! Ik pak het drankje en ik drink het voor de helft leeg, in de spiegel zie ik dat Kyra de hele tijd al staat te kijken.
Ze geeft een kleine gil en voor dat ik het weet ligt ze op de grond, bewusteloos, ik doe m'n hakken uit en ik trek een sprintje naar Kaj, nee, eerst naar Dioni hij heeft het drankje ook nodig voordat er meer mensen gaan flauwvallen. "Kaj, Kyraheeftmegezienmetmnvampiertandenduszeisflauwgevallen!" Kaj rent achter me aan naar de toiletten en belt gelijk 112. "Ja, The VIP room in Rotterdam." "Oke, tot zo." Hoor ik Kaj door de telefoon zeggen, we leggen Kyra even in een aparte kamer op een bank met een kussen onder haar hoofd. Gelukkig is het feest bijna afgelopen dus we hoeven niemand naar huis te sturen.

POV Kaj:

De ambulance broeders komen met een brancard de club binnen, ik zie hoe Kyra erop wordt gelegd. Een tijdje daarna worden we opgehaald door de vader van Kyra, Johan. Valentine zit tussen mij en Dioni in, ze begint zacht te huilen en we slaan allebei een arm om haar heen. "Het komt goed schat, echt waar." Fluistert Dioni geruststellend.

Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen worden we ontvangen door een verpleegster en we worden naar de wachtruimte gebracht. Daar zitten we dan, in onze feestkleding. Valentine en Isa in hun jurken en in plaats van hakken hebben ze nu sneakers aan, niet fashionable, maar dat hoeft nu zeker niet. "Ze is wakker, er mogen nu 2 mensen naar binnen." Zegt de vrouw na 10 minuten. Johan en ik gaan als eerste naar binnen en we kijken naar haar. Ik wil haar een kus op haar achterhoofd geven, naar dan draait ze om
en dan zegt ze: "Hoi, houd me stevig vast, laat me nooit meer los."
En het enige dat ik kan zeggen (door mijn tranen heen) is:

("Het spijt me lieve schat dit is een one night stand, Ook jij wilt iemand anders als je weet wie ik ben, Sorry lieve schat dit blijft een one night stand, Geloof me wees me dankbaar beter dat je mij niet kent.")

Sorry voor mijn fangirl aanval😂

"Heey, schat." Ik zie de bange blik in haar ogen. Johan geeft haar een kus en gaat weer weg, Kyra slaat met haar hand op het matras als teken dat ik ernaast moet komen liggen. "Sorry dat het zo gegaan is, we wilde je het pas vertellen als we wisten dat je er echt klaar voor was." Zeg ik snikkend. "Geeft niet, het is toch goed nu? Maaruhhh... Wie zijn er eigenlijk allemaal vampier? En ze gaan me niet bijten hoop ik." Vraagt ze bezorgd en bang tegelijker tijd. "Samuel, Isa, Dioni en Valentine. En nee ze gaan je niet bijten, daarom moeten ze dat drankje drinken." Ze geeft me een zoen en dan mogen de andere naar binnen.

POV Isa:

Als we met z'n alle al een half uurtje bij Kyra zitten moeten we alweer weg het is iets van 01. 00 uur dus wij gaan ook naar huis, Kaj mag vannacht hier slapen voor Kyra. "Doei Kyr! Hopelijk kunnen we je morgen weer mee naar huis meenemen." Roep ik en we rijden naar huis. Als we thuis zijn vraag ik aan Sam: "Sam? Kunnen we vannacht bij mij slapen?" "Wat jij wilt schat." Zegt hij en hij geeft me een kus op m'n voorhoofd, ik trek een joggingsbroek van Sam aan die natuurlijk veel te groot is met een oversized sweater en we rijden naar mijn huis.

"Mam, ik kom vanavond thuis slapen!!!" Roep ik in de gang, m'n moeder zit met m'n zusje een film te kijken. M'n zusje kijkt op en haar ogen worden groot, waarschijnlijk ziet ze dat het Samuel is en ik begin te lachen. "OMG, OMG, OMG IS DAT SAMUEL, DE SAMUEL, SAMUEL  PHILLIP LAURENS LEIJTEN???" "Ja, dat ben ik." "WoW, wacht! Zijn jullie?? 😏" Zegt m'n moeder zonder enige schaamte en we knikken allebei ja, we lopen naar boven en we liggen op m'n bed, een film te kijken. Na 5 minuten voel ik m'n ogen langzaam zakken en val ik in slaap... "Slaap lekker, babe." Hoor ik Samuel zeggen maar ik kan niks terug zeggen want ik slaap.

Ja duuuhhhhh, tuurlijk kan je niks zeggen als je slaapt.

Mensen laat je niet afleiden door mijn medeschrijfster, ik haat t zo als ze me commandeert.



Heeeeeeey guyyyyssss, OMG B-Brave kestconcert was LIIITTTT. Het was zo leuk, Dioni keek me aan, Cass gaf me een knuffel en na de show rende we allemaal naar de parkeerplaats en toen wilde Dioni m'n tel pakken om een foto te maken maar toen werd ie weggetrokken door de beveiliging omdat het te gevaarlijk werd voor ze. Maar nu heb ik nog steeds geen foto met m. 😭😭😭

Vanaf nu ga ik proberen elke dag of 1 keer in de 2 dagen te uploaden.

Xx Valentine

1112 woorden

Het begin van een heel nieuw leven ft. B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu