-Προβατακι??? με ρωτησε και τα ματια του ελαμπαν, ημουν σε ιδια κατασταση οταν καταλαβα ποιος ηταν...
-Αρη???ρωτησα ενω καταβαθος ηξερα την απαντηση. Δεν απαντησε απλα με πηρε αγκαλια
-Μα τι κανεις εδω???με ρωτησε
-Να...ειπα και αρχισα να το εξηγω. Με κοιτουσε με ενα λυπημενο βλεμμα και μολις τελειωσα δακρυα ειχαν αρχισει να κανουν την εμφανιση τους στα καταπρασινα ματια μου.
-Τελος παντων...εσυ μενεις εδω κοντα???
-Ναι και παω σχολειο εδω πιο κατω...
-Τελεια επιτελους καποιος τον οποιο μπορω να εμπιστευτω....ειπα ωχ αυτο μου ξεφυγε...
-Τι εννοεις...οι ξαδελφες σου???βλεπετε δεν του τα ειχα πει και ολα...παρελειψα το οτι περναω μια κολαση και οτι σε μια μερα δεχτηκα περισσοτερη προδοσια απο οση μπορουσα να φανταστω πως ηταν δυνατον. Τον Αρη τον ηξερα απο πολυ παλια...ειναι απο το νησι ουσιαστηκα μαζι μεγαλωσαμε, τα σπιτια μας ηταν κολλητα το ενα στο αλλο και οι μητερες μας μας ειχαν γεννησει την ιδια μερα...ηταν κολλητες...μεχρι που η μαμα του Αρη πεθανε και εκεινος μετακομισε στην Αθηνα με τον πατερα του...Ακομα θυμαμε τη μερα που εφυγε ειχα κλαψει τοσο πολυ και ομως εκεινος μου ελεγε συνεχεια...
Μην ανησυχεις προβατακι μου δεν θα ξεχασω εισαι η κολλητη μου και θα σε αγαπω για παντα...
Αλλα δεν κρατησε την υποσχεση του...στην αρχη μιλουσαμε καθημερινα μετα ηταν πιο δυσκολο τα τελευταια δυο χρονια δεν εχουμε μιλησει καθολου...η αληθεια ειναι πως μου λειπει παρα πολυ και χαιρομαι που τον εχω κοντα μου...ομως μπορω να τον εμπιστευτω??? Εχω να τον δω 3 χρονια και μεσα σε τοσο διαστημα ο καθενας μπορει να εχει αλλαξει...και απο τοτε που βρεθηκα σε αυτη την κωλοπολη μονο ψεμματα και κοροιδια εχω συναντησει...στο νησι ειναι τελειος διαφορετικα...παντα φροντιζουμε και νοιαζομαστε ο ενας τον αλλον...ενταξει και εκει τα παιδια ειναι λιγο "σκληρα" αλλα ποτε δεν θα φεροντουσαν ετσι...γιατι??? Γιατι να μου συμβει αυτο???...αποφασισα να μην του πω κατι για την ωρα και με την παροδο του χρονου θα αποφασισω αν μπορω να τον εμπιστευτω
-Ναι καλε εννοειτε πως ειναι και οι ξαδελφες μου αλλα μας ξερεις δεν εχουμε παρομοια ενδιαφεροντα...απλα δεν ταιριαζουμε
-Ναι...θυμαμε οτι ποτε δεν κανατε ιδιαιτερη παρεα...τελος παντων γιατι δεν παμε για κανα καφε...εχουμε πολλα να πουμε...
-Τελεια...αλλα θα σε πειραζε να παμε σπιτι μου...δεν ξερω απλα θα νιωθω πιο ανετα
-Ναι καλε κανενα προβλημα παμε...
Μην απορισετε που τον καλεσα σπιτι μου...εννοειτε εχω τους λογους μου...ας ανακαλυψουμε τη σχεση εχει ο Αρης με τις "καλες και γλυκες" μου ξαδελφουλες. Οταν φτασαμε, εκεινες και ο Στεφανος ηταν ακομα στην κουζινα...λογικα εχουν σχεδια να κατστρεψουν και αλλων ανθρωπων τις ζωες...
Μπαινω μεσα χαλαρη και χαιρεταω...
-Γεια σας παιδια...δεν φανταζομαι να πειραζει που εφερα ενα φιλο για καφε ετσι???ειπα καθως ο Αρης μπηκε στην κουζινα. Μολις τον ειδε η Αννα τα χαρακτηριστικα της σκληρηναν και ενα σατανικο χαμογελο εκανε την εμφανιση του στο προσωπο της...νταξει απο οτι φαινετε δεν συμπαθιουντε και πολυ...ο Αρης κοιτουσε καπως αγρια τον Στεφανο και την Αννα οκ παιδια κατι συμβαινει εδω και εγω θα το μαθω...
-Λοιπον παιδια θελετε να παιξουμε ενα παιχνιδι??? ρωταει η Αννα...τι σκεφτηκε παλι το φιδι το κολοβο...μονο ενας τροπος υπαρχει να το μαθουμε...
-Ναι σιγουρα...τι παιχνιδι???
-Λοιπον...ειπε και ενα πονηρο χαμογελο εμφανηστηκε στο προσωπο της...
Ωχ μαλλον ηταν κακη ιδεα...
(θα το εκοβα εδω αλλα επειδη ειμαι πολυ καλος ανθρωπος αποφασισα να συνεχισω...)
-Σε αυτο το παιχνιδι ο καθενας ρωταει καποιον μια ερωτηση και ο αλλος πρεπει οπωσδηποτε να απαντησει την αληθεια...ετοιμοι???
ΟΧΙ
-Ναι σιγουρα...απαντησα
-Ωραια αρχιζω εγω...ειπε η Μαρια
-Αννα ειναι αληθεια οτι καποτε ειχες απατησει το αγορι σου???
-Ναι, απαντησε χαζογελωντας και εγω ανακουφηστηκα νομιζωντας πως ετσι ηρεμα θα κυλουσε ολο το παιχνιδι
-Οκ σειρα μου, ειπε η Αννα και με κοιτουσε καπως παραξενα...
-Αρη...ειναι αληθεια πως οταν εμενες στην Κερκυρα και ησουν "κολλητος" με την Νεφελη...ελεγες παντου τα μυστικα της???
Εκεινος κατεβασε το κεφαλι και εγω ενιοθα ακομα πιο ηλιθια...δεν γινεται να μου συμβαινει αυτο...το μονο ατομο που μπορουσα να εμπιστευτω...λαθος που ΝΟΜΙΖΑ πως μπορουσα να εμπιστευτω με ειχε προδοσει...μα γιατι σε μενα???
Δεν ειπα τιποτα απλα κλειστικα στο δωματιο μου και αριχσα να κλαιω...λυπαμε τοσο τον εαυτο μου...πως καταντησα ετσι??? Ειχα τα παντα κυριολεκτικα...και κατεληξα μονη μου χωρις κανενα φιλο να ζω σε ενα σπιτι στο οποιο μονο ενας ανθρωπος με νοιαζετε...τι αλλο θα μου συμβει???
Καποιος χτυπουσε την πορτα....οποιον απο αυτους και να δω τωρα θα τον διαολοστειλω πραγματικα. Ενταξει πανε τα σχεδια εκδικησης αυτη τη στιγμη θελω να τους αραδιασω ολες τι βρισιες που ξερω και εκει που ειμαι ετοιμη μολις ανοιξω την πορτα να αρχισω να πεταω βομβες...βλεπω τη θεια μου και αμεσως το βουλωνω. Εκεινη οταν βλεπει πως εκλεγα με παιρνει αγκαλια και με ρωταει πολυ τρυφερα τι μου συμβαινει...
-Τι εγινε αγαπη μου??? Ποιος σε πειραξε να τον διαλυσω???
Τωρα τι της λες??? Ψεμματα τι αλλο???
-Τιποτα βρε θεια απλα μου λειπει η μαμα και ο μπαμπας...Και να ταν μονο αυτο...προσθεσε το υποσεινηδητο μου
-Σιγουρα???
-Ναι ολα καλα
-Ενταξει ελα να φαμε θα κατσει μαζι μας και ο Στεφανος με τον Αρη...
Γιουπι!!!!!(να σημειωθει η ειρωνια)
Κατεβηκα κατω και τους ειδα ολους στο τραπεζι με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια...μα ποσο υποκριτες Θεε μου??? Εκατσα σε μια ακρη και δεν εφαγα σχεδον καθολου. Η θεια μου το παρατηρησε αλλα δεν ειπε τιποτα. Καποια στιγμη ο Αρης σηκωνετε και λεει πλησιαζοντας με...
-Εμας μας συγχωρειτε, Εχουμε πολλα να πουμε, και με τραβηξε απο το χερι προς το δωματιο μου. Ενταξει τοση ωρα κρατιομουν για χαρη της θειας μου να μην μιλησω αλλα αν συνεχισει να με τραβολογαει θα ακουσει μαξεμενα οσα δεν εχει ακουσει ποτε, και αυτος και τα φιλαρακια του κατω...
-Ασε με, του ειπα οταν φτασαμε εξω απο το δωματιο μου...δεν επερνε χαμπαρι και συνεχισε να με κραταει σφιχτα
-Αν δεν με αφησεις τωρα θα γινει το ελα να δεις εδω μεσα
-Απλα θελω να μιλησουμε
-Ναι εεε ασε με λιγο να το σκεφτω...ΟΧΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, του φωναξα και κοπανησα την πορτα στα μουτρα του κλειδωνοντας την... Τι θα κανω τωρα???*********************************
Hey...
Λοιπον...και αλλες αποκαλυψεις...μα ποσες ακομα??? Τι αλλο θα συμβει??? Σοβαρα εχω παθει υπερφορτωση τι παιζει με τον Στεφανο??? Με τον Αρη??? Μηπως ολα αυτα ειναι μια γιγαντια παρεξηγηση??? Θα δειξει...αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε μου καποιο σχολιο...τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου
Ββ♥♥♥
YOU ARE READING
Why Me???
Teen FictionΗ Νεφελη ειναι μια ομορφη κοπελα που ζει μια πολυ καλη ζωη στην Κερκυρα. Εχει πολλους φιλους και δεν ειναι καθολου ψωνιο. Ομως σε ενα λεπτο η τελεια ζωη της θα εχει καταρευσει. Οι γονεις της θα παθουν ενα θανατιφορο ατυχημα και εκεινη θα αναγκαστει...