-Σε λατρευω...ειπα και τον φιλησα στα χειλη...τοτε χτυπησε το κουδουνι...μολις τελειωσε ο αγιασμος μας ανακοινωσαν τα τμηματα μας (των παιδιων της πρωτης)...παλι καλα ημουν στο ιδιο τμημα με τον Αρη αλλα δυστυχως και με τις ξαδελφες μου
Μπηκαμε μεσα και δυστυχως ο Αρης καθοταν ηδη με καποιον...ευτυχως ομως για μενα υπηρχε ενα κενο θρανιο...πηγα και εκατσα...μετα απο 10' περιπου καποιος χτυπησε την πορτα...ηταν ενα ψηλο αγορι με καταγαλανα ματια ανακατωμενα σεξυ μαλλια και φωτεινο χαμογελο...
-Αλεξ γιατι αργησες???ρωτησε η καθηγητρια
-Αργησα να ξυπνησω...
-Καλα αλλα αν συνεχισεις να αργεις να ξυπνας παλι θα μεινεις...τελος παντων περασε, κατσε...
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ...Η ΜΟΝΗ ΚΕΝΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ...ΣΚΑΤΑ
Με πλησιασε και εκατσε διπλα μου...εντεινε το χερι του για χειραψια...
-Αλεξ
-Νεφελη
-Ωραιο ονομα
-Ευχαριστω...ωραια ματια
Απλα μου χαμογελασε...ισως να ειναι καλο παιδι...
Σε ολο το "μαθημα" δεν ανταλαξαμε κουβεντα...αλλα καποιες στιγμες ενιωθα το βλεμμα του να με καιει...μας μοιρασαν τα βιβλια και οπως εβγενα ο Αλεξ καταλαθος επεσε πανω μου...
-Σορρυ...ειπε χαμογελοντας
-Ενταξει δεν πειραζει...
-Οκ κουκλα...τα λεμε αυριο...ειπε και απομακρυνθηκε...
Κουκλα???
-Τι δουλεια ειχες με τον Αλεξ??? Με ρωτησε ο Στεφανος ο οποιος μολις ηρθε διπλα μου...του τα ειπα ολα(οχι οτι ηταν και πολλα)
-Νεφελη προσεχε...ο Αλεξ δεν ειναι καλο παιδι...μεινε μακρια του...
-Καλα ενταξει δεν προκειτε να αρχισω να κανω παρεα μαζι του ή τιποτα τετοιο...
-Καλα...
-Παμε για καφε?????ζητησα κανωντας puppy face...
-Σου χαλαω εγω χατιρι??? Ειπε και τον φιλησα πεταχτα στα χειλη...
-Οπα οπα οπα τι βλεπω και φιλακια στο σχολειο???ρωτησε πονηρα ο Ιασονας ενω ηταν αγκαλιασμενος με τη Δαναη...
-Εεεε πως να το κανουμε...οταν ειναι γλυκας αξιζει φιλακι...
-Μαλιστα Μαλιστα
-Θα ερθετε για καφε???
-Ναι ναι ναι να παμε να παμε να παμε...ειπε η Δαναη κανωντας puppy face στον Ιασονα...
YOU ARE READING
Why Me???
Teen FictionΗ Νεφελη ειναι μια ομορφη κοπελα που ζει μια πολυ καλη ζωη στην Κερκυρα. Εχει πολλους φιλους και δεν ειναι καθολου ψωνιο. Ομως σε ενα λεπτο η τελεια ζωη της θα εχει καταρευσει. Οι γονεις της θα παθουν ενα θανατιφορο ατυχημα και εκεινη θα αναγκαστει...