Part 7

2.2K 249 27
                                    

-Καλημερα, ακουσα το Στεφανο να λεει φιλοντας με στο μαγουλο. Οταν ειδε πως δεν ανταποκριθηκα συνεχισε την γλυκια επιθεση του αφηνωντας φιλια στο μετωπο, στη μυτη, στο μαγουλο και γενικως σε ολο μου το προσωπο...μα να θες να κοιμηθεις και να μην σε αφηνουνε...

Ναι γιατι δεν σου αρεσει θες να μας πεις...με επιπληξε το υποσεινηδητο μου...

Σσσστ πρεπει να το μαθουν ολοι???Δεν μπορουμε να το κρατησουμε μεταξυ μας???

Οση ωρα ειχα αυτη την τοσο σοβαρη συζητηση με τον εαυτο μου ο Στεφανος ειχε σηκωθει και ειχε παει στο μπανιο...μα γιατι το κανει αυτο ρε γαμωτο???Εκει που δεν θες ποια να κοιμηθεις σε αφηνει στα κρυα του λουτρου και καλα για να χουζουρεψεις...Ρε μηπως το εκανε επιτηδες??? Λοιπον αφου την προηγουμενη φορα μας εφτιαξε αυτος πρωινο σημερα θα μας φτιαξω εγω...Και αντιθετα με το τι μπορει να πιστευετε ειμαι και γαμω τις μαγειρισσες

Λεμε τωρα...προσθεσε το υποσεινηδητο μου...αααα πολυ κοντρα μου παει σημερα και δεν θα τα παμε καθολου καλα...ΤΙ ΛΕΩ??? Παει με τρελανανε αυτες...και δεν εχω κλεισει ουτε βδομαδα σπιτι τους...αλλα οχι δεν θα με τρελανουν αυτες εγω θα της τρελανω...ειμαι Κερκυραια εγω και δεν τα σηκωνω αυτα...

Να σου θυμισω πως και αυτες ειναι Κερκυραιες...τι λεγαμε πριν...αυτο...αμα μου παει κοντρα και ο ιδιος μου ο εαυτος...ζητω που καηκαμε...

-Αααα καλα μιλας και μονη σου τωρα???ειπε η Αννα η οποια μολις μπηκε στην κουζινα...τελεια τωρα αμα την βλεπω το πρωι θα παθαινω και εκτος των αλλων πρωινες ζαλαδες...ελεος...

-Ποιον αλλο μπορω να εμπιστετω???της ριχνω σποντα και γυρναω την πλατη μου κοιταζοντας τις κρεπες που αργοψινονταν

-Βρε αγαπη μου, ειπε και ακουμπησε τον ωμο μου...μα ηταν αναγκη???Τωρα χρειαζομαι απολημανση πως θα την αντεξει τετοια βρωμια ο οργανισμος μου???

-Παντα μπορεις να μιλας σε εμενα και την Μαρια...μπορει καμμια φορα να γινομαι ζηλιαρα και διεκδιτικη λογω του Στεφανου αλλα ποτε δεν θα ηθελα το κακο σου...

Ρε Hollywood μην ψαχνες για ηθοποιους στο L.A.  και σε τετοια μερη εκει ειναι ολοι γατακια εδω Αθηνα ελατε να δειτε ηθοποιους για οσκαρ οχι αστεια...αν δεν ηξερα καλυτερα μπορει και να την πιστευα αλλα δεν τα χαβω πια τα θεατρινιστικα κολπακια της. Εχουμε ομως και ενα σχεδιο οποτε ηθελα δεν ηθελα την αγκαλιασα...

-Τι φτιαχνεις εκει???ρωτησε γλειφοντας τα χειλη της...μην κανεις ορεξη "καλη μου" δεν ειναι για τα μουτρα σου

Why Me???Where stories live. Discover now