Geri döndü

65 10 5
                                    

Hapisten  çıkmasına  az kalmıştı  Hamit geride kalan o uzun ve zorlu yılların  intikamını  hiç geciktirmeden  alacaktı hep bunun hayaliyle yaşadı ve o küçük  delik teki işkencelere dayandı  güçlüydü  o çok daha güçlüydü  içindeki hırs onu günden güne tanınmaz   acımasız  merhametsiz  ve en önemlisi  aşık  olmayı  unutmuş  sadece intikamını  düşünen  bir adamdı  yorulmuştu  elbette .fakat içindeki ihtiras onu dışarı  çıkacağı  gün  hayaliyle günden  güne dahada güçlendirmişti  ve sonunda : zaman geldi  hamitin  hapisten  çıkması  na bir gün  kalmıştı  ama artık  o deliğe  dayanamiyordu  değil  bir saat bir dakikaya  bile tahammülü  yoktu bu pislik yerde yaşamaya. ve sonunda gece oldu Hamit uyumak  için  yatağına gitti  fakat nedense gece bir türlü  uyuyamadı  hep sabahi  düşünüyordu  dışarı  çıkacağını  ve tabiki  intikamını  zaten hapisten yeni çıkan  herkes  onları  bu deliğe  tikanlardan intikam alma hayalleriyle ordan ayrılırlardı  fakat hamitin  onlardan bir farkı  vardı  akıllıydı  fazla akıllı  . Zaten buralara düşmesine  neden olan şey  her zaman içinde  bulunduğu  kitleden  daha akıllı  olmasıydı  o gece yaşamasını  sağlayan  ise yine akliydı  fazla şüpheci  biriydi Hamit kolay guvenmezdi  ve sonunda anladı  karşısındaki  yatan kişinin  adı Nihat' tı . Nihat yıllar önce ünlü İngiliz iş adamı  Croster Ranger 'a  suikast düzenledi ve işin tersi bugüne  kadar elinden kurtulan tek kişi  oydu ve bu gece ikincisinde  Hamit olacaktı  .
Hamit onun uyumamasından  ve sürekli  kipirdanmasindan  şüphelenmişti  ve aklında düşündüğünü  kafasında bitirmek için  yavaş adımlarla tuvaletin yolunu tutmuştu ve tahmin ettiği  gibi Nihat sessiz adımlariyla  hamitin  tam arkasındaydı.

 karanlık  gökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin