Artık özgürsün

31 9 2
                                    

Hamit abisi sayesinde  mahkemeden  kurulmuştu  mahkeme çıkışından  sonra hemen abisinin  yanına  gitti ve uzun  uzun  sarıldılar  hamitin  gözlerinden  hafif  gözyaşları  süzülüyordu  abisi  Cahit: yeter artık  Hamit bitti özgürsün bak bitti işte  dedi fakat Hamit  Hayır  abi hiçbişey  bitmedi  asıl  herşey  yeni  başlıyor  dedi ve arabaya  binip  abisinin  evine  gittiler  orda iki kardeş  uzunca  hasret giderdi  ve akşam  olmuştu  Hamit  duramiyordu  ve sonunda  o konuyu açtı  .
Hamit:Ee abi şimdi  ne yapıyoruz  nerden  başlıyoruz  ?
Cahit: Başlayalım  diyosun da Hamit adam hayalet  gibi ismi  belli  ama kendisi  ortada  yok  hem bizden  çok  daha güçlüler  sana bana neler  yaptılar  görmüyormusun
Hamit:bi dakka bi dakka ben içerdeyken  noldu  ?
Cahit:Ali ve ben senin ölü  olarak  bulduğun  adamı  darp eden ve ordan kaçan  adamın  peşine  düştük  adamı  bi inşaatın  en üst  katında  yakaladık  adam silah  çekti  aliyi  vurdu  ve kendi  kafasına  sıktı  orda öldü  .polisler geldi  ali yi hastaneye  zor yetiştirdim  fakat kurtaramadık  .
Hamit:Ali öldümü  ?
Cahit: malesef bunu neden yaptıklarını  anladım  adam seni  bu duruma düşürebilmek için kendini  bitirdi  .
Hamit: Abi bunlar  nasıl  adamlar  hem bizi  hemde  kendilerini  acimadan  öldürebiliyolar.
Cahit:Haklısın  fakat anlamadığım  şey şu  bu adam neden benide  vurmadı  o an Hamit'te çelişkiye  kapıldı  gece uzun uzun düşündü  bu adam  hem  aliyi  hemde kendini  vurdu  cahitide  vurma fırsatı  varken  neden  yapmadı Hamit sabaha  kadar kendini  yedi  bitirdi  ama artık  özgürdü  ve ne olursa  olsun  intikamını  alacaktı çok  yorgundu  uyudu  sabah olmuştu  abisi onu  uyandırdı  birlikte  çıktılar  evden  abisi  halletmesi  gereken  işleri  olduğunu  söyleyerek  ordan  ayrıldı  Hamit eski arkadaşları  Vural  ve cenk in yanına  gitti  üç  arkadaş  birlikte  hasret  giderdiler  sonra eski konulardan  açıldı  ve Hamit anlatmaya  başlamıştı  11 yıl önceydi  ...

 karanlık  gökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin